Fuck je baas manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Greenpeas het volgende:
Cool, bedankt.
Kan niet op ultimatedb op m'n werk, mag geen Silverlight installeren.
Mw2quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een schijthekel aan undercutters
quote:
Triest...heel erg zielig dat jullie daar nog zo mee zitten. Verder geen leven ofzo, tering zegquote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Je moet op je werk ook gewoon werken
Ah gossie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Triest...heel erg zielig dat jullie daar nog zo mee zitten. Verder geen leven ofzo, tering zeg
zeg ze mattie fok al die kkhaterzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Triest...heel erg zielig dat jullie daar nog zo mee zitten. Verder geen leven ofzo, tering zeg
Waarom quote je mij dan, ik heb daar niets mee te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik heb niet eens een PS3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een schijthekel aan undercutters
Lekker sneaky meelezen om vervolgens een pricefix te laten mislukkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha, heumeu!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Toen Chelsea in beeld kwam heb ik gezapt
ja van der wiel, 200k aan verdientquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Il-Migliore het volgende:
Iemand hier al speler gepricefixed in '13?
Ogen voor de volle 100% open doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm kan mijn video op de ea site niet vinden
Welke speler?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef Il-Migliore het volgende:
Ik dacht even een pricefix doen in mijn eentje, gevolg is dat mijn hele tradepile vol zit met die speler + 10 op de watchlist waarbij ik er de laatste anderhalfuur eentje heb verkocht
HAHAHAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef Il-Migliore het volgende:
Ik dacht even een pricefix doen in mijn eentje, gevolg is dat mijn hele tradepile vol zit met die speler + 10 op de watchlist waarbij ik er de laatste anderhalfuur eentje heb verkocht
Ik vind het een mooie strategie, zeker als het een speler betreft waarvan de prijs op een realistisch bedrag ligt na de pricefixquote:
Zorgen er wel voor dat over een maand niet iedereen voor discard te halen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |