SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
kan je niet een snellere CDM regelen? Ramires ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
IK heb me verlaagd tot de ultieme pacenoobs:
http://futhead.com/fifa/squads/367853/#.UIBXGbTNrFI
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rot anders op uit dit topic
(en nee, heb niet geklikt, uit de reacties weet ik al genoeg)
Rot zelf op wat een laag IQ hebben jullie zeg.. Het is een link naar futhead dat zie je toch als je met je muis eroverheen gaat..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rot anders op uit dit topic
(en nee, heb niet geklikt, uit de reacties weet ik al genoeg)
Heb Eto'o naast Welliton. Briljant duo samenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
IK heb me verlaagd tot de ultieme pacenoobs:
http://futhead.com/fifa/squads/367853/#.UIBXGbTNrFI
Personen hier doen net of het een schriklink is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
wat is er met die link danIk drukte erop en ik zag 10 64 rated franse GK's. Niks vreemds
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Eto'o naast Welliton. Briljant duo samenAlleen vind ik een witte en een zwarte altijd wel makkelijker, die zijn makkelijk uit elkaar te houden.
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Eto'o naast Welliton. Briljant duo samenAlleen vind ik een witte en een zwarte altijd wel makkelijker, die zijn makkelijk uit elkaar te houden.
Altijd handig. Dan wordt je ook niet uitgemaakt voor racistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha bij de neus genomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Personen hier doen net of het een schriklink is.
Hij was wel leuk, maar geen hoogwaardige film.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
The Amazing Spider-Man 2012 RETAiL DVDRiP XViD-PSiG
Bluray etc zal wel weer snel volgen
Ik vond Vleerman wel tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij was wel leuk, maar geen hoogwaardige film.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over expeditie robinson:eenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.band of bradasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe heet de xbox club? Even kijken of ik m'n VP ga levelen...
(en ja het record is dramatisch)
Waarom kan ik jou pics niet zien, was net ook alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Bosscielny en Luiz haal ik morgen
pauper internet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou pics niet zien, was net ook al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |