ik heb zelf het idee dat mannen dat vaker doen dan vrouwen willen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij het uitgaan zal je idd bijna altijd wel op de vrouw moeten afstappen voor er wat kan gebeuren.
Wel met boys misschienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik in een gaybar niet veel succes bij de dames zal hebben.
GIMMEquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Want. Helaas alleen in mannenmaat
.
Bij jou is het altijd ongewenst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb zelf het idee dat mannen dat vaker doen dan vrouwen willen.
dus het is ongewenst als ik dat zou gaan doen. ik heb altijd geweigerd er moeite voor te gaan doen.
het moet niet gekker worden nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende: [..] Neeeeeeeeeee
!!! Vragen stellen? Nooooeeeeeees
!
Wat zijn dat voor gedrochten?quote:
Haha, dat is toch niet mijn ding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel met boys misschien
bij schrijven dacht ik daar al aan. ik kan me prima voorstellen dat je dat denkt, door hoe ik op dit forum overkom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd ongewenst.
vooral als ie zijn boss kostuum draagt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel met boys misschien
Minequote:
*Wink wink, nudge nudge.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden nee.jij leek wel een beetje op dat meisje net bij lingo. ja, ik had net lingo opstaan. nav dit topic uiteraard.
Ik las "mannenhaat"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Want. Helaas alleen in mannenmaat
.
lekker dansen op all the single ladiesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral als ie zijn boss kostuum draagt.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bij schrijven dacht ik daar al aan. ik kan me prima voorstellen dat je dat denkt, door hoe ik op dit forum overkom.
Who the hell ... ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
honey boo boo en dr moeder
Die moeder zal in het dagelijks leven wel een vent zijn of zoquote:
Ik kan niet beslissen of ze er nu als vrouw of als man beter uitziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moeder zal in het dagelijks leven wel een vent zijn of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |