en wat ga je eraan doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me eenzaam en ik denk niet dat de meisjes die ik eigenlijk wil mij willen. Dan maar genoegen nemen met iets minder.
Niks natuurlijk, dat is vragen naar de bekende weg!quote:
Waarom ben je voor mij gegaan? Nou jij bent de eerste die mij wilde!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet er dus écht niet aan denken als vrouw zijnde wetende dat je letterlijk de eerste de beste bent voor je vriend.
Dat hoeft je problemen niet op te lossen. Je moet werken aan je eigen persoonlijke problemen. Dat gaat een ander niet voor je doen. Als je iets opmerkt wat volgens jou misschien niet helemaal okee is, dan moet je daar een topic over openen ook al zal je worden afgesnauwd door motorbloempje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Genoegen nemen met minderDat zei ik al
*Snel wegrennen*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom ben je voor mij gegaan? Nou jij bent de eerste die mij wilde!
Maar geen paniek? Ben lief, slim, eerlijk en doe alles voor je!
En daar sla je de spijker op z'n kop. Hij weigert iets aan zich zelf te doen en legt alle schul en verantwoordelijkheid neer bij een ander, in dit geval vrouwen / mogelijke partner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat hoeft je problemen niet op te lossen. Je moet werken aan je eigen persoonlijke problemen. Dat gaat een ander niet voor je doen. Als je iets opmerkt wat volgens jou misschien niet helemaal okee is, dan moet je daar een topic over openen ook al zal je worden afgesnauwd door motorbloempje.
Hmm een man als huisdier.... is ie zindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, dat is vragen naar de bekende weg!
Hij is lief, heeft alles over voor een vrouw, nu mag hij wel eens iets krijgen, dat heeft hij verdiend!
En het is allemaal de schuld van de meisjes! Dus nu maar naar een meisje zoeken die een huisdier zoekt.
Geen idee? Hij is wel super lief! Dus je kan hem financieel uitkleden! Nog maagd dus even wijzen en het komt klaar. Perfect toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm een man als huisdier.... is ie zindelijk?
Waarom heeft iedereen het er dan nog over? Next topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op z'n kop. Hij weigert iets aan zich zelf te doen en legt alle schul en verantwoordelijkheid neer bij een ander, in dit geval vrouwen / mogelijke partner.
Hij roept te pas en te onpas dat hij heel slim is, maar dat kunnen we gerust in twijfel trekken als hij bovenstaande echt niet door heeft en kan / wil begrijpen.
Ik heb vaak het idee dat hij dit expres doet, hij weet hele topics vol over hem te laten gaan. Op het moment dat de aandacht minder gaat worden roept hij weer iets van "ik ga voor lange tijd van fok"
Het lijkt soms veel weg te hebben van extreem negatieve aandacht trekken waar die zeer van geniet.
Omdat hij heel slim weet aandacht te trekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het er dan nog over? Next topic
Of is iedereen zo dom er op in te gaan? Ik lees zo nu en dan mee, maar van dat gedoe van/over hem wordt ik echt moe. De hele reeks gaat naar de knoppen zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat hij heel slim weet aandacht te trekken.
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:10 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Of is iedereen zo dom er op in te gaan? Ik lees zo nu en dan mee, maar van dat gedoe van/over hem wordt ik echt moe. De hele reeks gaat naar de knoppen zo
Amenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het er dan nog over? Next topic
Ik baal er juist van hoe sommige mensen doen hier. Ik ben aan het wachten tot iemand eindelijk een keer met een goede oplossing komt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb vaak het idee dat hij dit expres doet, hij weet hele topics vol over hem te laten gaan. Op het moment dat de aandacht minder gaat worden roept hij weer iets van "ik ga voor lange tijd van fok"
Het lijkt soms veel weg te hebben van extreem negatieve aandacht trekken waar die zeer van geniet.
Dan kan je letterlijk wachten totdat je een ons weegt, want alle goede oplossingen zijn allang gegeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik baal er juist van hoe sommige mensen doen hier. Ik ben aan het wachten tot iemand eindelijk een keer met een goede oplossing komt.
Je moet het uit je hoofd zetten en aan jezelf werken. Het is lastig dat weet ik. Wegens gebrek aan succes focus ik me nu weer meer op mijn hobby / vrijwilligerswerk. Ik raad je aan hetzelfde te doen. Ik pak het (dating, verenigingen, etc) wel weer op als ik in de Randstad woon. Ik verwacht dat in de tussentijd verder niks bijzonders gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik baal er juist van hoe sommige mensen doen hier. Ik ben aan het wachten tot iemand eindelijk een keer met een goede oplossing komt.
Ik heb niet het gevoel dat de perfecte oplossing al voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je letterlijk wachten totdat je een ons weegt, want alle goede oplossingen zijn allang gegeven.
Dat jij ze niets vindt dat ligt aan jou.
Omdat die voor iedereen anders is. En jij die oplossing niet wilt zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat de perfecte oplossing al voorbij is gekomen.
Er is geen perfecte oplossing en er zijn geen garanties. De enige garantie die je hebt is dat als je niets blijft doen er zeker geen verbetering in komt. Als jij ergens ontevreden over bent in je leven kan alleen jij daar wat aan doen, met of zonder hulp van iemand die er verstand van heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat de perfecte oplossing al voorbij is gekomen.
Jij verwacht een drankje zodat alles over is. Je wilt een oplossing zonder er iets voor te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |