abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118352915
De mijne sta ik mooi niet af :7

Hoewel ik wel in februari op stage ga, eens kijken hoe ik dat ga regelen. Wel gewoon in Nederland en ook maar 4 dagen per week, maar die 5e dag moet ik wel verplichte dingen volgen op school..
pi_118353109
In heb in Februari dus ook stage. Zit nog te twijfelen wel of niet uitschrijven... Heb wel gewoon 5 dagen per week stage, maar alleen de dagen in het weekend beschikbaar vinden ze vast niet genoeg :9
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:53:04 #178
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118353505
Ben ook op stage geweest en niks van gehoord.
Echt geen zin in al dat gedoe met uit en inschrijven.
pi_118354402
Ik ook niet nee, wil wel gewoon lekker blijven hiken als ik weer klaar ben met stage lopen. Voel er weinig voor om PC te worden (ben 23, dus te oud voor hiker in principe). Ik zal wel kijken of ik die vrijdag af en toe mee kan pakken (maar dat zal wel niet in de praktijk) en sowieso in het weekend beschikbaar staan en dan merk ik het wel.
pi_118357758
Kan waarschijnlijk nog een half jaartje voor regio Groningen werken, denk dat ik daarna voor 2 jaar naar Utrecht vertrek.
pi_118357993
Ja joh? Studie? Eenmaal een echte stad en je wil niet meer terug naar het afgezonderde boeren dorp ;)
pi_118358264
Jup, master. Groningen blijft altijd op nummer 1 staan ;)
pi_118358424
Haha goedzo! :P Het is daar in de USA zo saai dat je maar de hele tijd op fok gaat? :D
pi_118358844
Dagelijks leven joh, zit ook gewoon in de sleur van college en studeren hier.
pi_118363428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oh dan kan jij me misschien wel vertellen wat je fijner vond: hiker of pc.

Die slipcursusbelofte is echt ruk. Je had daar 50 ritten voor nodig of zo? Had die 50 ritten allang gedaan maar nooit wat aangeboden gekregen qua slipcursus. Kort daarna werd ie ook afgeschaft.
Ik vond het eigenlijk allebei leuk. Heeft allebei voor- en nadelen...

Hiker: Heb je wat meer vrijheid, het boeit niet wat je doet zolang die auto maar van A naar B komt (liefst voor sluitingstijd maar zelfs daar valt soms wat te regelen).

PC: Meestal eigenlijk nog ontspannener, vaak iets leukere auto's om te rijden, en in de regel veel vrije tijd waar je in een stad bent en zelf mag wten wat je doet, vaak ook met de auto tot je beschikking. Had ik tenminste vaak, moest ik iemand naar een meeting rijden of een etentje ofzo, en dan ergens de tijd verdoen tot klant weer opgehaald wil worden. Soms mocht ik ook met de klant mee en dan gewoon mee-eten.

Het hangt er vooral een beetje vanaf of je goed kan rijden met passagier, daar heb je wel een andere rijstijl voor nodig dan als hiker. Maar als je het leuk vindt om iemand ind e auto te hebben die soms nog eens wat interessants te vertellen heeft, is PC wel gezelliger. Ik vond het allebei leuk.

Leukste rit die ik ooit heb gehad: Een klant opgehaald, en hem naar Denemarken gereden. Daar had hij een paar meetings en zijn we 3 dagen door Denemarken getoerd. Een keer werd ik zelfs uitgenodigd om met hem en zijn zakencontact daar mee uit eten te gaan :D En bij een bekende van hem gelogeerd een van de nachten, supervet. Op de terugweg heeft de klant zelfs de halve rit gereden, want we wilden snel naar huis :D Ik vroeg me weleens af, of zulke ritten vaker voorkomen, of dati k echt geluk had?
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_118364545
ik denk dat je echt geluk had. heb hooguit eens een klant gehad die ik naar het vliegveld moest rijden, hij me daar aangekomen 100 euro on mn schoot wierp en zei 'benzinegeld, hou de auto maar en kom me over een week weer hier ophalen'
pi_118365172
Whuut, ik heb het beide nog nooit gehad, een weekje een auto houden lijkt mij ook super :-).

Vanmorgen om 06:00 een ritje gehad, zou in een e-klasse zijn, bleek uiteindelijk een gloednieuwe gl-klasse te zijn. Klant ging gewoon voorin zitten ("geen zin om te werken") zij hij. ^^

morgenochtend een klant weg brengen om vervolgens twee transporten te doen, een fiat doblo en een toyota aygo. :'( wel lekker verdienen!
pi_118368788
een weekje auto houden klinkt leuk maar is best kut als je in het centrum woont en je geen vergunning hebt..
pi_118373912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Whuut, ik heb het beide nog nooit gehad, een weekje een auto houden lijkt mij ook super :-).

Vanmorgen om 06:00 een ritje gehad, zou in een e-klasse zijn, bleek uiteindelijk een gloednieuwe gl-klasse te zijn. Klant ging gewoon voorin zitten ("geen zin om te werken") zij hij. ^^

morgenochtend een klant weg brengen om vervolgens twee transporten te doen, een fiat doblo en een toyota aygo. :'( wel lekker verdienen!
Gaaf! Hoe rijdt zo'n GL nou?
Nee.
pi_118374439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef mothergoose het volgende:
een weekje auto houden klinkt leuk maar is best kut als je in het centrum woont en je geen vergunning hebt..
Dan zou ik hem lekker in de woonwijk bij mijn ouders parkeren ;). Wel vet dat Denemarken tripje, heb ik ook nog nooit gehad.

Over hiker vs. PC. Ik heb het ook beiden gedaan en ik vind PC zoveel leuker en flexibeler. Over het algemeen is er als PC meer werk. Het is afwisselender, maar vooral het contact met anderen is iets wat ik echt miste als hiker. Bovendien kom je vaak in het buitenland, ben de laatste tijd vaak naar Belgie en Duitsland gegaan. Vooral Duitsland is heerlijk als je een paar uur moet wachten en even op zoek gaat naar een wegrestaurant aan de Autobahn.
Je kunt daarnaast ook nog eens ingezet worden bij projecten bij leuke evenementen als valetparker etc. Al met al geef ik dus de voorkeur aan PC, niet in de laatste plaats vanwege de stabielere inkomsten.
pi_118376030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Gaaf! Hoe rijdt zo'n GL nou?
Echt een heerlijk apparaat, had alles wat je maar nodig hebt, behalve de 'adaptive cruise control', daarmee 'volg' je zeg maar je voorganger qua snelheid, maar hij vond het de 1500 euro :') niet waard.
Verder had de auto flippers die totaal overbodig waren, 1 keer onderweg mee gespeeld maar totaal nutteloos vind ik.

Toch vind ik hem erg klein eigenlijk. ^^
pi_118376575
Ik heb een keer een auto met adaptive cruise control gereden en dat is echt bizar :') Maar best chill als je er aan bent gewend denk ik, vooral in files schijnt het een uitkomst te zijn :P

Ik heb overigens ook aangegeven PC te willen worden, volgens mij in april. Nooit meer wat van gehoord...
pi_118378960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Viezze het volgende:
Ik heb een keer een auto met adaptive cruise control gereden en dat is echt bizar :') Maar best chill als je er aan bent gewend denk ik, vooral in files schijnt het een uitkomst te zijn :P

Ik heb overigens ook aangegeven PC te willen worden, volgens mij in april. Nooit meer wat van gehoord...
ACC is inderdaad in de file heel fijn, heb het van de zomer in de nieuwe BMW 3 serie getest. Je moet het echter niet in de bebouwde kom gebruiken, haha. Als auto's afslaan kun je zelf namelijk beter inschatten wanneer je moet afremmen en wanneer je weer door kan rijden.
pi_118380418
Hoe kan ik eigenlijk foto's vanaf mn iphone hierop gooien? Uploaden via imageshack of tinyurl werkt niet volgens mij??
pi_118380613
Alleen imageshack werkt hier niet, rest wel. Tinypic ofzo.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:07:20 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118381245
Lekker hoor die bandenwissels, ik ben weer thuis :( Was daar om de afgesproken tijd is die knakker niet thuis. In overleg met EW totaal half uur gewacht, maar hij kwam maar niet. Toen maar weer naar huis gegaan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118381423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:01 schreef Spellbound het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk allebei leuk. Heeft allebei voor- en nadelen...

Hiker: Heb je wat meer vrijheid, het boeit niet wat je doet zolang die auto maar van A naar B komt (liefst voor sluitingstijd maar zelfs daar valt soms wat te regelen).

PC: Meestal eigenlijk nog ontspannener, vaak iets leukere auto's om te rijden, en in de regel veel vrije tijd waar je in een stad bent en zelf mag wten wat je doet, vaak ook met de auto tot je beschikking. Had ik tenminste vaak, moest ik iemand naar een meeting rijden of een etentje ofzo, en dan ergens de tijd verdoen tot klant weer opgehaald wil worden. Soms mocht ik ook met de klant mee en dan gewoon mee-eten.

Het hangt er vooral een beetje vanaf of je goed kan rijden met passagier, daar heb je wel een andere rijstijl voor nodig dan als hiker. Maar als je het leuk vindt om iemand ind e auto te hebben die soms nog eens wat interessants te vertellen heeft, is PC wel gezelliger. Ik vond het allebei leuk.

Leukste rit die ik ooit heb gehad: Een klant opgehaald, en hem naar Denemarken gereden. Daar had hij een paar meetings en zijn we 3 dagen door Denemarken getoerd. Een keer werd ik zelfs uitgenodigd om met hem en zijn zakencontact daar mee uit eten te gaan :D En bij een bekende van hem gelogeerd een van de nachten, supervet. Op de terugweg heeft de klant zelfs de halve rit gereden, want we wilden snel naar huis :D Ik vroeg me weleens af, of zulke ritten vaker voorkomen, of dati k echt geluk had?
Daar noem je toch wel een paar mooie punten, iemand in de auto hebben die nog eens wat te vertellen heeft, veel vrije tijd, etc.

Natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid als je eens (al is het maar één keer) zo'n leuke rit hebt. Ik ga denk ik EW maar eens contacten hierover. Ben voor morgen ook wéér niet gebeld. :(
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_118382184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Daar noem je toch wel een paar mooie punten, iemand in de auto hebben die nog eens wat te vertellen heeft, veel vrije tijd, etc.

Natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid als je eens (al is het maar één keer) zo'n leuke rit hebt. Ik ga denk ik EW maar eens contacten hierover. Ben voor morgen ook wéér niet gebeld. :(
Over dat gezellig gesprekje hebben met de klant, de meeste klanten willen een chauffeur zodat zij stil achterin kunnen gaan werken, 9 van de 10 keer praat ik maar maximaal 10 minuten met de klant. Tenzij je uiteraard de after dinner service hebt, die zijn het gezelligst, heeft natuurlijk ook een rede. ;)
pi_118382634

gelukt?

Edit: niet gelukt volgens mij, ik doe denk ik iets verkeerd, ik heb de foto's via mn ipad geupload naar dropbox en daarna de link tussen [img] en [/img] gedaan, dat klopt toch?

[ Bericht 33% gewijzigd door DrSnuggle op 24-10-2012 22:40:51 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:51:08 #200
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118382715
@DrSnuggle

Ik heb de Photobucket app. Dan hoef je alleen nog ff de url hier te plakken.

edit;

Dat is btw een Mercedes GLK, geen GL ;)
Maar ook lekker :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')