gehe ik had het nog niet gezien, thnx! heb gebeld en heb de rit. Jullie horen nog wat het is. Zou leuk zijn als het indd een Gooische auto is:)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik zie op Facebook een spoedtransport vanuit Laren. Grote kans dat het wat vets is. Jammer genoeg te ver voor meeste hier denk ik
Vanuit Utrecht? Nice! Als ik geweten had dat je ook vanaf daar mocht gaan rijden, had ik ook wel even een telefoontje gedaan of Rotterdam dicht genoeg in de buurt wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef maxmin het volgende:
[..]
gehe ik had het nog niet gezien, thnx! heb gebeld en heb de rit. Jullie horen nog wat het is. Zou leuk zijn als het indd een Gooische auto is:)
Ok nice!!! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef maxmin het volgende:
[..]
gehe ik had het nog niet gezien, thnx! heb gebeld en heb de rit. Jullie horen nog wat het is. Zou leuk zijn als het indd een Gooische auto is:)
Nou veel succes! Mijn bandenwissel van Bedum vandaag is geannuleerd. Ik stond op de stoep, zegt de klant dat ie 10 minuten geleden is gebeld... 'er zijn geen banden'.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag maandag Franeker - Bedum doen in een Opel Vivaro, bandenwisseltje.
Zou wel lachen zijn als het landelijk in Bedum is (de geboorteplaats van Arjen Robben toch?). Dan maak ik aardig wat km's...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Bandenwissels in Bedum tegenwoordig? Vond het naar Putten altijd wel een mooi stukje.
Helaas komende week te veel voor school doen, dus beschikbaarheid eerst maar helemaal dicht. Kan het altijd nog veranderen!
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:12 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als het landelijk in Bedum is (de geboorteplaats van Arjen Robben toch?). Dan maak ik aardig wat km's...
Ik vermoed dat ze het dit jaar regionaal aangepakt hebben, dat alleen de auto's uit het noorden dus naar Bedum moeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:12 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als het landelijk in Bedum is (de geboorteplaats van Arjen Robben toch?). Dan maak ik aardig wat km's...
Dat lijkt me wel logisch jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het dit jaar regionaal aangepakt hebben, dat alleen de auto's uit het noorden dus naar Bedum moeten.
Hopen dat ze dit weekend wat nieuwe bandjes brengen dan!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:17 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Nou veel succes! Mijn bandenwissel van Bedum vandaag is geannuleerd. Ik stond op de stoep, zegt de klant dat ie 10 minuten geleden is gebeld... 'er zijn geen banden'.
Nou, wat was het? Of is die auto je dood gewordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef maxmin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |