Ulpia Noviomagus Batavorum is het dan he.quote:
fiets ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen auto? Hoe kom je dan waar je wil wezen enzo?
dat krijg je met al die bodemschatten hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ulpia Noviomagus Batavorum is het dan he.
En ja dat is een pokke eind reizen inderdaad.Twee weken lang op en neer moeten reizen terwijl ze bij Arnhem station bezig waren. Zat maar 6 uur per dag in de trein
Ja idd, zit er vol mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat krijg je met al die bodemschatten hè
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen ik nog maar een klein AlDietje was ging ik af en toe met paps en/of mams naar Cadzand om fossiele haaientandjes te zoekenof pijl- en speerpunten van vuursteen zoeken
![]()
Deze archeoloog
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij: Hey
Vreemde:hoi
Vreemde:j/m
Jij: ga je mee, zoeken naar pijlpunten en haaientanden?
Vreemde: tuurlijk
Vreemde: als je jongen ben
Jij: Prima, neem je kwast en schepje mee?
Jij: Al ben je natuurlijk al een rare kwast dus dat laatste hoeft niet
Vreemde: ja maar alleen als je jongen bent
Jij: Ik ben een archeoloog
Jij: Gelukkig geen mieterige geoarcheoloog
Vreemde: jongen dus
Vreemde: maar
Vreemde: vertel
Vreemde: eens
Vreemde: ben
Vreemde: jij
Vreemde: ook
Vreemde: een
Vreemde: heel
Vreemde: klein
Vreemde: beetje
Vreemde: GEIL???
Jij: Nee, dan was ik wel een archeiloloog
Heul niet, dan had je wel geweten dat je pijlpunten en haaientanden nooit op dezelfde plek kan vinden!quote:
Mijn grap, wat doe je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heul niet, dan had je wel geweten dat je pijlpunten en haaientanden nooit op dezelfde plek kan vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |