nee onmogelijk. ik zou het wel willenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
Onderneem je zelf actie om vrouwen te ontmoeten? Heb je wel eens een date?
Dit dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit mee mag doen dan is mijn leven compleet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit mee mag doen dan is mijn leven compleet
er wordt wat afgeneukt hier zeg, en niet eens door mij. ik word roestig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag, liefdesverhalen.
Roy en sam, kennen jullie elkaar van FOK! ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Och het lingo forum, eindeloos ouwehoeren over Fransois Boulanger, de nieuwe toppers van deze week, en hoe spannend het zou zijn om zelf een keer mee te mogen doen.
Dan kan hij toch makkelijk aan een vrouw komen! Wat is het probleem?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel afspraakjes hoor.
Met hoeren.
Dat denk ik ook, ik zit te wachten tot ze weer kandidaten zoeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zouden een gouden team zijn loef
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
er wordt wat afgeneukt hier zeg, en niet eens door mij. ik word roestig.
Waarom doe je het dan niet, wat houd je tegen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee onmogelijk. ik zou het wel willen
Dat ie dat van zijn uitkering niet meer kan betalenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kan hij toch makkelijk aan een vrouw komen! Wat is het probleem?
Dat zijn bankrekening zo leeg achterblijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zouden een gouden team zijn loef
omdat jullie elkaar leuk vinden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
perfect, ik ben namelijk een vrouw
neh... geen idee, tis nogal tegenstrijdig en ik weet gene reden om mezelf (weer) uit te nodigen... hij is afwachtend (op mijn verzoek) en nu loopt t beetje dood dus
Ik zie bij jou ALTIJD je hoofd voor me als je post.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan bij jou en Sammers niet inschatten of dit sarcastisch is of niet.
ik mis een woord in die zin. denk aan onze dm's van een paar dagen terug.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]Dit topic is ook wel een beetje leeg aan vrouwen die nog te hosselen zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ie dat van zijn uitkering niet meer kan betalen
Dan moet hij andere manieren gaan zoeken om aan geld te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn bankrekening zo leeg achterblijft.
Je denkt toch niet serieus dat ik naar lingo kijk he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan bij jou en Sammers niet inschatten of dit sarcastisch is of niet.
mja, vind t ook niet leuk om steeds zelf contact te moeten leggen, na een tijdje twijfel ik of die daar wel op zit te wachten... terwijl ALS ik contact opneem, hebben we meestal paar dagen later al een eetafspraak ... maar ben niet zo goed in flirten met bekenden... dus snap wel dat hi dr geen kont van begrijptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat jullie elkaar leuk vinden?
ik zei gewoon altijd wanneer ze langs moesten komen en dan kwamen ze ook. werkte veel beter dan afwachten.
ja.... wat roep jij nu voor wartaal...!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Dan moet hij andere manieren gaan zoeken om aan geld te komen.
Werken bijvoorbeeld? Is dat een gek voorstel?
dat ik niet naar hoeren wil dombo. en als je er bent is het niet echt zo superleukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee, zo kan hij naar de hoeren blijven gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Dan moet hij andere manieren gaan zoeken om aan geld te komen.
Werken bijvoorbeeld? Is dat een gek voorstel?
Het is best een leuk programma.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik naar lingo kijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |