Dat waren nog eens graphics hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
Ik speelde vroeger ook Lingo op de PC. En Rad van Fortuin. Dat draaide allebei net op de 80386.
Dat keek ik gisterochtend voor het eerst.quote:
Dat vond ik stiekem wel een leuk programmaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
Ik speelde de PC game van Get The Picture
Myra heeft mooie bambi oogjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om die pukkel.
Je hebt zon bijzonder hoofdJouw uidrukkingen zijn prachtig
golden axe en barbarian waren pas eckt bazenspellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens graphics he
Kwijlen op Leontien
Met z'n donkere zware stem: ONT-BIJT-KOEK, gevolgd door de overtreffende trap: KOM-KOM-MERquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat keek ik gisterochtend voor het eerst.
Er heb er niets tegen, ik heb er ook niets mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat jij iets 'tegen' sammers hebt? zomaar een gokje.
Den pukkel is weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om die pukkel.
Je hebt zon bijzonder hoofdJouw uidrukkingen zijn prachtig
Ik heb dat nog gespeeld.quote:
Ze hadden patat op het lijstje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met z'n donkere zware stem: ONT-BIJT-KOEK, gevolgd door de overtreffende trap: KOM-KOM-MER
Saaiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er heb er niets tegen, ik heb er ook niets mee.
Er is gewoon weinig om iets mee of tegen te hebben, te simpel, standaard en oppervlakkig.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Van die enorme diepe bruine puppieoogjes.quote:
omdat het niet lukt! jij kan ook niet in 1 keer doen wat je nog nooit gedaan hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet, wat houd je tegen?
Dit klonk heel lief, maar toch ben ik wel benieuwd naar jouw vertrouwde liefdeservaringen met koeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
Van die enorme diepe bruine puppieoogjes.
Als zwarte gaten die doordringen tot in de ziel, met de vertrouwende liefde van koeienogen, en de vrolijke speelsheid van puppyogen.
Whut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat het niet lukt! jij kan ook niet in 1 keer doen wat je nog nooit gedaan hebt.
mannen willen dates met meisjes. meisjes met mannen, maar de man moet het doen.
snap dan dat alle meisjes alleen naar de mannen gaan die "het" kunnen.
dat "het" is iets heel onlogisch wat nergens op slaat. ipv dat daten gewoon leuk en oprecht met elkaar omgaan is. is "daten" een soort schijnheilige oorlog.
en mannen pronken ermee dat ze dates kunnen krijgen en alles. en hoe meer dates en one night stands, hoe beter allemaal .
Heb je wel eens diep in de ogen van een koe gekeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klonk heel lief, maar toch ben ik wel benieuwd naar jouw vertrouwde liefdeservaringen met koeien.
Ik moet ze soms afzeggen omdat ik ook niet teveel wil daten. 2 keer per week is al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat het niet lukt! jij kan ook niet in 1 keer doen wat je nog nooit gedaan hebt.
mannen willen dates met meisjes. meisjes met mannen, maar de man moet het doen.
snap dan dat alle meisjes alleen naar de mannen gaan die "het" kunnen.
dat "het" is iets heel onlogisch wat nergens op slaat. ipv dat daten gewoon leuk en oprecht met elkaar omgaan is. is "daten" een soort schijnheilige oorlog.
en mannen pronken ermee dat ze dates kunnen krijgen en alles. en hoe meer dates en one night stands, hoe beter allemaal .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |