Oké, oeps.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.... wat roep jij nu voor wartaal...!!
Ik zat er op te wachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat ik niet naar hoeren wil dombo.
hoe langer je wacht..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, vind t ook niet leuk om steeds zelf contact te moeten leggen, na een tijdje twijfel ik of die daar wel op zit te wachten... terwijl ALS ik contact opneem, hebben we meestal paar dagen later al een eetafspraak ... maar ben niet zo goed in flirten met bekenden... dus snap wel dat hi dr geen kont van begrijpt
Is het een raar idee om eens een baan te zoeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat ik niet naar hoeren wil dombo.
Haten op lingoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik naar lingo kijk he?
Daarom. Twee vliegen in een klap!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee, zo kan hij naar de hoeren blijven gaan.
Je snapt toch dat ik hier mijn imago hoog moet houden.quote:
LEUGENS!quote:
ghehehe das waar... maar kan niet echt een zogenaamt spontaan klinkend smsje bedenkenquote:
Ik zeg niks meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt toch dat ik hier mijn imago hoog moet houden.
Vanavond spelen wij gewoon weer online Lingo.
Dat was bewustquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mis een woord in die zin. denk aan onze dm's van een paar dagen terug.
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Lingo online heb ik trouwens wel heel lang gespeeld.
Ik faalde nogal.
Waarom haat je op mijn hoofd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ALTIJD je hoofd voor me als je post.
Nouja, het zou kunnen. En Sammers past wel in dat beeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik naar lingo kijk he?
Ik denk niet dat hier ook maar 1 persoon is die hetzelfde wil als jij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat ik niet naar hoeren wil dombo. en als je er bent is het niet echt zo superleuk
leuke tijd hebben met een meisje afentoe en zij ook met mij vind ik veel belangrijker.
wil ook graag een relatie. gewoon hetzelfde als jij denk ik.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Omroep Max geheugentrainer, teh shit.
ik denk dat jij iets 'tegen' sammers hebt? zomaar een gokje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom haat je op mijn hoofd.
[..]
Nouja, het zou kunnen. En Sammers past wel in dat beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |