Als je graag de beta wilt spelen raad ik je aan om je e-mail op te geven op: http://www.planetside2.com. De technical test is nu aan de gang, en de closed beta wordt volgende week al verwacht ( week van 30 juli)quote:FAQ:
What is PlanetSide® 2?
PlanetSide 2 is a Massively Multiplayer first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. Battles take place not between dozens of troops, but thousands; with air and ground vehicles slugging it out alongside squads of troops. Whether in open fields, tightly-packed urban centers or enormous structures, winning requires strategic teamwork and a quick trigger finger.
Is PlanetSide 2 an MMO?
Yes. PlanetSide 2 is an MMO FPS set in an online persistent world where the war wages non-stop and the balance of power shifts with every base and territory captured and lost. Players will be able to unlock diverse combat roles by advancing through the deep skill trees, including several classic roles from PlanetSide. As players unlock new roles, they can switch between them at will.
What are the three factions you can choose from in PlanetSide 2?
Terran Republic - An authoritarian government that leverages military might to maintain strict control over the colonial citizens. The Terran Republic is obsessed with the preservation of law and order and are thus seen by some to be an oppressive and dictatorial force, but many view the TR as the only hope for lasting security on Auraxis.
New Conglomerate - Rebels, freedom fighters or terrorists? The New Conglomerate operates as a loosely organized band of dissidents, vehemently opposed to the stranglehold that the Terran Republic has on Auraxis. Led by an unusual quorum of outcasts, industry titans, pirates and former military leaders, the New Conglomerate is unwavering and prepared to achieve their goals by any means necessary.
Vanu Sovereignty - Vanu has taught that only through technology can humanity evolve it's next state of existence. The Vanu Sovereignty is extremely advanced, employing powerful alien technology on the battlefield. Their singular purpose is to uncover the secrets hidden away in ancient artifacts scattered over the surface of Auraxis and they will annihilate anyone who interferes.
Will there be vehicle-based combat in PlanetSide 2?
Absolutely - There are many different types of air and land based vehicles that all work together carefully.
What is the business model for Planetside 2?
We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.
When will PlanetSide 2 go live?
We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.
Will there be a Beta?
Yes. We will ensure that PlanetSide players will be among the first in. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know. Also, if you played awhile ago it would be a good idea to make sure that your Station Account has your most recent email address. Go to http://www.soe.com and click My Account.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:41 schreef leeell het volgende:
je kan kiezen bij inloggen voor EU of US server
Heb ook pas een week betaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Oudste ? dat kan niet meer zijn geweest als een paar dagen want recente charwipe
Ik mag ook weer niet spelen vandaag. fijne crashpatch weer
En deze (fanmade) trailer lieten ze ook zien op de stream, echt heel tof gemaakt!quote:They can't really test it without all of us, so keep up the feedback
Name Reservations are in. You need to purchase Alpha Squad
Alpha squad goes off sale on November 15th
FNO is awesome and shows off outfits
If you want to be featured, talk to maggie
Game is community driven. They want to give us tools to make videos
Shout out to twitch streams. They watch a whole bunch of streams and really like watching the streamers
Game will never be 'finished'. They will add more things for the years to come
Smed will say Release date
Amerish Coming soon. Screenshots of concept art.
Amerish will be released before launch
Post Launch: Searhus, Oshur, Hossin
Buggies are coming back. Snowmobils. Snowcat version of sunderer.
Outfit Functionality. Outfit Uniforms, Specialization, Decals, Recruitment
Outfit Advancement, your members get something for being part of your outfit.
Player owned bases. You design and make your own bases. Others can destroy them
Tournament Stuff - 'Not this year'
Release Date 11 -20 -2012
Wow die release is wel snel, hebben inderdaad nog een hoop polish te doen voor die tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:09 schreef bjorntju het volgende:
Releasedate is 20 november. Hopelijk kunnen ze de game nog goed optimaliseren voor die datum want het draait nog niet allemaal 100%.
Wat meer info van de stream:
[..]
En deze (fanmade) trailer lieten ze ook zien op de stream, echt heel tof gemaakt!
En de reveal van Amerish:
Welke team zit je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij speelt ook op Eurydome? leeell gewoon neem ik aan?
Eerst TR maar een vriend van mij speelde NC dus heb nu voor beide facties een ventje aangemaakt.quote:
oke kga denk een TR poppetje makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst TR maar een vriend van mij speelde NC dus heb nu voor beide facties een ventje aangemaakt.
Ik vind het vervelend, TR past meer bij mijn mentaliteit maar ik vind de wapens van de NC eigenlijk lekkerder schietenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oke kga denk een TR poppetje maken
ik sta nu op het startscherm dus ik kan nog kiezen welke ik neemquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend, TR past meer bij mijn mentaliteit maar ik vind de wapens van de NC eigenlijk lekkerder schieten
Ik ga denk voor NC focussen, dus kom bij mij broederrrrrquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik sta nu op het startscherm dus ik kan nog kiezen welke ik neem
zit je op Eurydome of hoe het ook heet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga denk voor NC focussen, dus kom bij mij broederrrrr
Uhu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit je op Eurydome of hoe het ook heet?
Uiteindelijk gewoon op het toetsenbord rammen.quote:
Vriendschapsrequest gestuurd.quote:
Haha falerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend, TR past meer bij mijn mentaliteit maar ik vind de wapens van de NC eigenlijk lekkerder schieten
Ga weg jodenjager, PR.quote:
PR?quote:
Postreport.quote:
quote:
quote:
sorry ik heb mijn paarse glimmende pakje bij jou laten liggenquote:
Dat... kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorry ik heb mijn paarse glimmende pakje bij jou laten liggen
Paarse glibberflikker van mequote:
PR gemacht.quote:
Ik zal je bips eens aangeven.quote:
Ah dankje, ik was hem al kwijt.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
Hebben jullie nog van de triple sc geprofiteerd?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
KEG3-JTRD-7KCN-9EJ2-C9F9
RTJX-M967-ZX74-K6KH-KXZ4
Helaas werken bovenstaande keys niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 08:43 schreef drumstickNL het volgende:
Hier nog een key broeders: MF43-CT6F-TFJZ-T3DF-XM6F
Niet cool inderdaad, volgende keer weer via pm.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
[..]
Helaas werken bovenstaande keys niet meer(pfff mensen die ze nemen en dan geen bedankje neer plompen! grr)
Zijn er nog keys ?zou graag willen gaan spelen
Maandag zat ik er nog over te denken, vervolgens baalde ik ervan dat ik het niet had gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
Hebben jullie nog van de triple sc geprofiteerd?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef bjorntju het volgende:
Downloadduuuh! http://store.steampowered.com/app/218230/
Oh, en ik keek net op mijn station cash balance en ik had i.p.v 14000 SC opeens 19000 SC, ik heb er dus opeens 5000 bijgekregen?
Niet dat ik het erg vind
Als je trouwens met je SOE account inlogt op: http://www.freerealms.com/ en/(of?) https://www.clonewarsadventures.com/ krijg je 170 gratis SC! Alleen inloggen is voldoende, voor de rest hoef je niks te doen
quote:Totalbiscuit @Totalbiscuit What kind of sorcery is this? My Planetside 2 is running on High at over twice the framerate it was in beta
first world strugglesquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat "even" is plus de qeue van 12 minuten.
mwa, zeg Battlefield 3 met tabula rasa sfeertjequote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm downloading ging gisteren eerder over slowloading ...kwam duidelijk niet vanaf de steamcloud. 300 tot 500kbs met veel onderbrekingen.
Vanavond wellicht.
Dit komt me over als een tabula rasa achtig iets? Klopt dat een beetje?
granaten, medpacs etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:57 schreef JediSimons het volgende:
Die Infantry Resources, waar kan ik die aan uitgeven?
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef LelijKnap het volgende:
Kutservers zijn het... totaal niet opgewassen tegen deze hoeveelheid
en dan die que's van 15-20min... :/
deinstalling as we speak
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oidquote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef leeell het volgende:
dag na release
heb je ooit een mmo-launch meegemaakt ?
BF3 is geen MMO, als je niet waar je over praat, hou dan gewoon je mond.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oid
vraag je geld teru-.. oh wachtquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vaak zat. BF3 ed werkte prima. Deze gratis zooi niet... ze hadden beter een limiet aan accounts kunnen instellen oid
BF3 een MMOquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je commerciele bagger gamesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
lol, ik speel voornamelijk Crossfirequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je commerciele bagger games
PS2 werkt prima in de beta en nu werkt het ook gewoon perfect, ge moet niet zo gaan janken.
Probeer je guns te upgraden, die zijn relatief goedkoop en werken goed.quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef HansvanOchten het volgende:
De game zelf zit best goed in elkaar, jammer van de soms wel irritante bugs.
Op de server waar ik speel mis ik toch wel de grootschalige battles. In de meeste gevallen is het lege basissen veroveren en in de andere gevallen is het spawncampen totdat de basis verovert is.
Daarnaast is het verkrijgen van CERT point echt te traag. Als ik zie dat ik tussen de 30-40 points max per uur haal en een simpele gun 1000 punten kost moet je dus ~30 uur spelen voor 1 upgrade.
Als je op een US east server speelt zal het waarschijnlijk wel mee vallen met de hoeveelheid lag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:15 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Waarom zijn de EU servers zo leegop de Amerikaanse wil ik liever niet spelen want dan heb je toch lagg enzo?
de meeste zijn toch echt duurder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Sommige wapens zijn maar 100 certs hoor, die kan je wel kopen.
die zijn toch niet zo heel veel beter, enige wat je moet hebben is skyguard, rocket pods en a2a rakettenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef leeell het volgende:
[..]
de meeste zijn toch echt duurder.
1000 certs voor een wapen, dat is gewoon debiel veel
Die skyguard is echt de grond in generfd. Koop dan gewoon een 2e burster zodat je een mooie burstermax kan maken. Of ander AA equivalent. Speel alleen TR dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die zijn toch niet zo heel veel beter, enige wat je moet hebben is skyguard, rocket pods en a2a raketten
in de beta waren ze wel lekker ja, je zag zo waar ventjes warenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:45 schreef bjorntju het volgende:
Toevallig 2Happy4U nog tegengekomen net
Ging net ook erg lekker met de Reaver, iets van 25 kills met de rocketpods. Totdat ik verkeerd landde en ik suicide pleegde
Maar rocketpods+IR vision is echt
Ja idd nu nog steeds, gewoon boven een vijandelijke basis hangen, IR vision aan en je ziet zo waar iedereen looptquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
in de beta waren ze wel lekker ja, je zag zo waar ventjes waren
ook geen last van explosiesquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:26 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja idd nu nog steeds, gewoon boven een vijandelijke basis hangen, IR vision aan en je ziet zo waar iedereen loopt
Ja ik ook zoiets, en ik heb een i5 3570K OC'ed naar 4.4Ghz, en twee GTX580's in SLi... Schijnbaar is de game heel erg CPU gebonden en ook die wordt absoluut niet volledig benut. Maar daar zijn ze als het goed is mee bezig dus hopelijk wordt de performance beterquote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is jullie FPS?
Heb 65~ in de warpgate en ~25 in battles.
die bedoelde ik ook jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef bjorntju het volgende:
Hoeveel certs bedoel je? Ik had hem voor 50 certs dacht ik.
En ik bedoel dus die IR night vision, de thermal optics kosten 200 certs. Maar de night vision werkt ook net zo goed overdag als 's nachts en iedereen licht groen op. Schijnbaar heeft hij zelfs een betere range. Als je de thermal optics pakt dan licht iedereen oranje op, Misschien dat je dan iedereen iets beter kan zien, maar met de night vision kan ik ook heel gemakkelijk iedereen zien. Vooral handig als ze zich verstoppen in rotsen, zonder IR vision zijn ze dan heel moeilijk te zien.
Hier een filmpje met night vision in gebruik:
Had gisteren ook nog een filmpje gevonden waar ze de thermal optics lieten zien maar die kan ik zo snel niet meer vinden. Het scheelt in ieder geval 150 certs en dat vind ik de meerprijs niet waard wat ik er zo van had gezien
Ook hebben ze een 3 jaar plan aangekondigd:quote:Smedley told us via email that the behemoth remains firmly in the concept stage at this point, so its unclear if it flies or floats in Auraxis skies or waters (or both!). But this isnt the first time additional vehicles and naval combat appeared on SOEs drawing board. A blog entry by Smedley detailed several ideas under consideration for expanding PlanetSide 2s content such as seamlessly linking the three continents by sea, adding water-based combat, and even throwing in a fourth, AI-controlled alien faction.
Klinkt niet echt heel slecht. NPC faction is veel kritiek op maar mij lijkt dat wel tof, mits ze het wel op een aparte map doen en niet op de maps die er nu zijn. Het MOBA gedeelte lijkt mij dus echt helemaal niks voor een game als PS2 en ik hoop ook dat ze dat er niet in gaan stoppen. En esports hoort imo niet echt thuis in PlanetSide 2 dus ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen.quote:Player Owned bases we plan on releasing continents that are empty or partially empty where players can build their own bases. These are open world bases so others will be able to attack them. Were also planning on having these continents heavily resource based with new resource types that will be very rare..and lots of cool new stuff that can be built out of these new resources.
Harvestable resources imagine SC II style resource harvesting with physical vehicles doing the mining or the harvesting.
Water between continents seamlessly this is really hard tech, but our goal is to make the whole planet seamless and allow water based vehicles.
Lots more vehicles and weapons just what it sounds like. Many of these will take very rare resources to make.
NPC enemies I dont want to call this PVE. Thats not exactly what we have in mind. More like a global invasion that goes after everybody. This isnt a bunch of quest givers saying go kill 10 rats this is bad ass aliens that want to gut you.
NPC armies imagine as the commander of a base sending an NPC army towards another base MOBA style except its in the middle of the Planetside 2. This isnt another game mode. Its all part of the same game.
Esports support we plan on doing this pretty soon after launch. We plan on making this a big big thing and putting a lot of our resources behind it.
Weather
Mac version (soon after launch).
Waar speel jij sexcie?quote:Op zondag 2 december 2012 11:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat die smedleybucks overgaan naar andere servers zijn wel nice
Miller, NC.quote:
Dat gaat dus wel gebeuren he, het leuke van Planetside is nu eenmaal dat alles op 1 map gebeurt. Dat maakt het zo mooi.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef bjorntju het volgende:
Klinkt niet echt heel slecht. NPC faction is veel kritiek op maar mij lijkt dat wel tof, mits ze het wel op een aparte map doen en niet op de maps die er nu zijn. Het MOBA gedeelte lijkt mij dus echt helemaal niks voor een game als PS2 en ik hoop ook dat ze dat er niet in gaan stoppen. En esports hoort imo niet echt thuis in PlanetSide 2 dus ik hoop dat ze dat ook niet gaan doen.
Van mij mogen ze het doen als ze het maar niet in de main game stoppen. Ik hoef geen bots in een PVP game. Esports instanced maken is al helemaal een domme keuze als ze dat gaan doen want wat Planetside 2 zo uniek maakt is juist omdat het niét instanced is. Ik vind het dus ook vreemd dat je zegt dan alles op 1 map gebeurt, en dan wil je dus dat instanced gaan maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat gaat dus wel gebeuren he, het leuke van Planetside is nu eenmaal dat alles op 1 map gebeurt. Dat maakt het zo mooi.
En wat esports betreft, dat zullen ze wel op een geinstanced stuk moeten doen want anders is het zo dat ik even met de outfit een bezoekje kom brengen met rocketpods ofzo ^^.
En anders doet de enclave het wel voor ons.
Mijn pc heeft in grote battles ook af en toe zin in een diashow en een paar seconde later gaat het weer prima... Heb mijn videoinstellingen al flink verlaagd, maar blijf hetzelfde probleem houden.quote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat een bazenspel, echter kan mijn Commodore de grote battles rondom een biostation niet aan
Ik join je outfit wel, ik voeg je vanavond effe toe.quote:Op maandag 10 december 2012 14:05 schreef Stasz het volgende:
Hallo.
Ik ben sinds kort een Outfit gestart (Nexus Six) en ben op zoek naar gezellige mensen die geinteresseerd zijn om mee te spelen met ons.
Outfit : Nexus Six
Server : Miller
Faction : Vanu
Geen LVL requirement
De gemiddelde leeftijd ligt rond de 22 jaar , maar vrees niet.
We reageren net zo kinderachtig enthousiast als een 14 jarige bij sommige situaties.
Daarom is iedereen die Planetside 2 leuk vind om te spelen , zeer welkom.
Oh ja , we opereren graag vanuit de lucht!
We hebben nu nog maar een handjevol members , en willen graag uitbreiden.
Als je geinteresseerd bent voeg me dan toe in je Friends list (Stasz) , dan praten we wel verder
Groetjes ,
Stasz
Zet er dat wel bij dat het de 208th is op Woodman. terwijl we defense of liberty hill doenquote:
Oh, umm het plaatje is van 208th van woodman enzulksquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zet er dat wel bij dat het de 208th is op Woodman. terwijl we defense of liberty hill doen
Tis leuk dat je zooi van ons forum crosspost maar beetje reclame mag er ook wel bij
NCquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie spelen er allemaal NC? Ik vind die paarse flikkers maar niks met hun laserpistooltjes en faggot pakjes
NCquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie spelen er allemaal NC? Ik vind die paarse flikkers maar niks met hun laserpistooltjes en faggot pakjes
quote:
quote:
Allemaal zelfde server?quote:
Ik speel op Miller.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal zelfde server?
Hier ook op Millerquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal zelfde server?
Voor dingen als teamplay moet je gewoon een outfit joinen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb het wel weer gehad, wat een kk spel. Het zit vol met winning team joiners, iedereen gaat bij die paarse faggots spelen met hun gore laserpistooltjes en je kan in principe geen flikker met zon vliegtuig als je geen geld in je acc hebt gestopt voor dikke gear. En teamplay zit er ook echt niet in.
wie was jij ook alweer in de 208th?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Die hotfix die alle mbt's onschadelijk maakte behalve magriders was ook wel mooi.
Sony <3
Poosje niet meer ingelogd, speel planetside niet echt meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wie was jij ook alweer in de 208th?
ben eruit gestapt; deels omdat ik het niet eens was met het beleid maar ook omdat ik het leuker vind om te spelen in een grotere outfit zoals de 666th devildogs. (3k spelers oid?)quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Poosje niet meer ingelogd, speel planetside niet echt meer.
Kweet niet hoe het daar nu verder gaat het is echt al wel 2 maanden geleden.
quote:
Kost te veel geheugen en alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Curlbrah het volgende:
We hadden trouwens een dikke pantser unit daar staan die ze niet wilden filmen, ik wist niet dat het filmpje voor een PS4 versie was.. misschien komen er geen tanks in?
Het lijkt mij juist sterk als hij niet hetzelfde gaat worden als de PC versie. Het gaat er natuurlijk niet zo goed uitzien als op zijn hoogste settings, maar het lijkt mij sterk dat ze er complete features uit gaan slopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
Geen idee, zal wel niet gezien de PC versie al uit is. Het lijkt mij overigens sterk dat de PS4 versie gelijk zal worden aan die van de PC.
Ik doel meer op een player cap, zoveel FPS heb ik niet op mijn PC. Het lijkt me niet dat de PS4 hier goed mee overweg kan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist sterk als hij niet hetzelfde gaat worden als de PC versie. Het gaat er natuurlijk niet zo goed uitzien als op zijn hoogste settings, maar het lijkt mij sterk dat ze er complete features uit gaan slopen...
Er kunnen 2000 man op een map, maar vergeet niet dat die nooit bij elkaar zitten. Ik denk zelf wel dat het mogelijk is, maar we zullen zien wat het gaat worden. Tijdens de E3 krijgen we meer info als het goed isquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik doel meer op een player cap, zoveel FPS heb ik niet op mijn PC. Het lijkt me niet dat de PS4 hier goed mee overweg kan.
Dus wel dezelfde features maar dan wat minder spelers + wat lagere graphics.
https://twitter.com/j_smedley/status/342359277706547200quote:also the work that we are doing for Planetside 2 on PS4 is going to yield a faster PC version.. much better at multicore support.
https://twitter.com/j_smedley/status/342359676014444545quote:@Necroe because we have a separate team optimizing the core PS2 codebase making it behave properly on multicore.
https://twitter.com/j_smedley/status/342358966631817216quote:It's unlikely on Planetside 2 that PS4 and PC players will play on the same servers. DCUO we're still evaluating PS3 and PS4 players playing
https://twitter.com/j_smedley/status/342358966631817216quote:@SpcOps_Delta excited to have a stable platform that will be there for years that has 8 gig of memory and a super fast processor and gfx
Egwel.quote:
Yo.quote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wie speelt dit nog? Ben er ook aan begonnen, snap er geen kut van.
quote:
Ik.quote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wie speelt dit nog? Ben er ook aan begonnen, snap er geen kut van.
Deze man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik.
VS a shit
NC a retard
TR for best faction.
Die quote is wel een maand of acht oud, maar oké.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik.
VS a shit
NC a retard
TR for best faction.
Bij warpgate zit er een console waar je over kan stappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:50 schreef SargentD het volgende:
Hoi noob hier, ik wil graag in de zon vechten maar kom standaard op Hossin terecht hoe kan ik naar een andere planeet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |