Zo mag je ook een auto finaal doormidden rijden als je ziet dat die oversteekt. Dan mag je zelfs nog gas bij geven zodat je zeker weet dat je hem aanrijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Gaat gewoon nergens over... Maar blijkbaar werkt het zo in nederland.
Ja ook dat mag...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo mag je ook een auto finaal doormidden rijden als je ziet dat die oversteekt. Dan mag je zelfs nog gas bij geven zodat je zeker weet dat je hem aanrijd
shovel lenen? Of heftruck, voor meer resultaat. ff met de lepels vol in de zijkantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, ik zag degene die mij had aangereden van de week nog op een plek geparkeerd staan, waar je niet mag staan, omdat je dan verkeer hindert... Ik denk dat ik de volgende keer mijn auto er dan tegenaan zet..
De opmerking: Ik had je wel gezien maar dacht dat JIJ wel zou remmen. Dat geld dan niet voor de verzekering. Deze opmerking werd in de verklaring opgenomen.quote:
Oh zelfs een getuige heeft verklaard dat de mevrouw duidelijk had kunnen zien dat ze niet kon passeren en dat ze doorreed na de aanrijding... Ze had immers ook dr auto in zn achteruit kunnen zetten om de schade te beperken, in plaats daarvan rijd ze de hele deur eruit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
De opmerking: Ik had je wel gezien maar dacht dat JIJ wel zou remmen. Dat geld dan niet voor de verzekering. Deze opmerking werd in de verklaring opgenomen.
Het mooie is nog, dat het trut zelf ook prima wist dat ze fout zat.... Zij maakte een inschattingfout...quote:
En dus mag je gewoon iemand zn voertuig aan gort rijden, ondanks dat die deur al een tijdje openstond... Nette regelgeving.. Maar goed, weet ik dat... Elke vrijdag kans dus als ik Jen naar school ga brengen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, volgens mij niet. Als jij uit stapt moet jij er voor zorgen dat je het doorgaande verkeer niet hindert.
Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend. Ik zorg ook altijd dat het overige verkeer er gewoon langs kan als ik kinderen in of uit laat stappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, volgens mij niet. Als jij uit stapt moet jij er voor zorgen dat je het doorgaande verkeer niet hindert.
Uiteraard niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Vicky het volgende:
Heb je een rechtsbijstandsverzekering Tico??
Natuurlijk. Maar zo heb ik het altijd geleerd, jij als uitstapper moet altijd zorgen dat het verkeer ongehinderd verder kan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal vanzelfsprekend. Ik zorg ook altijd dat het overige verkeer er gewoon langs kan als ik kinderen in of uit laat stappen.
Maar de deur aan gort rijden als een ander dat niet doet, gaat me dan toch wel te ver!
Ik heb altijd geleerd, dat je al het verkeer voor moet laten gaan voordat je je deur opendoet en uitstapt... Dat heb ik ook gedaan...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zo heb ik het altijd geleerd, jij als uitstapper moet altijd zorgen dat het verkeer ongehinderd verder kan.
Ik zeg toch verder niet dat ik het heel normaal vind dat die deur eruit gereden is?
toen ik in 2005 een aanrijding kreeg was ik in eerste instantie de schuldige. Ik heb toen de rechtsbijstand ingeschakeld, diverse getuigeverklaringen opgenomen, weg/auto ed opgemeten en uiteindelijk heb ik gelijk gekregen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uiteraard niet...
Maar wat maakt het uit? Ze gooien het op hinderen van de openbare weg... Wat natuurlijk zo is... Dat de tegenpartij dan willens en wetens mn deur eruit rijdt is mn eigen schuld dan... Maar als je de chaos rond schooltijd ziet, dan kun je dus je kinderen niet uit de auto krijgen, want die deur moet toch een keer open... En er passeren vol continu auto's...
Ik heb wel aangegeven dat ik het niet eens ben met de afhandeling en dat ik bezwaar wil maken... Maar goed, dat zal wel niet kunnen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
toen ik in 2005 een aanrijding kreeg was ik in eerste instantie de schuldige. Ik heb toen de rechtsbijstand ingeschakeld, diverse getuigeverklaringen opgenomen, weg/auto ed opgemeten en uiteindelijk heb ik gelijk gekregen.
Serieus? Dus die ander komt er mee weg?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het mooie is nog, dat het trut zelf ook prima wist dat ze fout zat.... Zij maakte een inschattingfout...
Maar de verzekering buigt het gewoon simpelweg, dat de openbare weg niet gehinderd mag worden... Tja, en als je deur openstaat en het verkeer kan er niet langs, omdat je je kinderen staat uit te laden... Dan ben je gewoon schuldig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook. Dan moeten ze maar even klimmen en klauteren in de auto maar ze moeten van mij altijd aan de stoepkant uitstappenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Lois het volgende:
Het is heel zuur Tico....
Ik leer mijn kinderen altijd dat ze alleen aan de stoepkant mogen uitstappen. Ik heb soms visioenen van mensen die deuren eruit rijden als net die voetjes naar buiten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |