SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 13:52:05 ]
Die van de Hemaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een broodje rookworst eten
Bij jou kloppen ze tenminste nog... bij mij komt me ma enzo altijd gewoon binnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef Amoeba het volgende:
Mensen gaan ineens op m'n deur rammen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik met rust gelaten wil worden als ik boven zit.
Mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Ew me ma praat opeens over een onderbeugel
mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij jou kloppen ze tenminste nog... bij mij komt me ma enzo altijd gewoon binnen
Every time.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Amoeba het volgende:
En ook zonder dat ik antwoord geef proberen ze binnen te komen hoor.
Ach so...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik woon begeleid. Dus het is niet eens mijn moeder.
Situatie:quote:
En je leeft nog en bent niet verkracht door wilde bosjesmannenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik reed met de bus door Nuland.
Ja gelukkig, ik moest naar Heeschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je leeft nog en bent niet verkracht door wilde bosjesmannen
Waarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja gelukkig, ik moest naar Heesch
Heeze?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
THEM SCARSquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
deze tattoe wil ik ook
Lolwutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms is dat ook een bijnaam voor Heeze in mijn omgeving.
/mu/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
deze tattoe wil ik ook
Je wilt vast ook die arm met krasjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
deze tattoe wil ik ook
Okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn oom en tante wonen in Heeze
toffe informatie manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Okeis niet ver van mij vandaan.
Daar ben ik samen met Ro-ald en smitjew afgelopen zaterdag ook langsgereden met de bus, waren voorbij Nuland geredenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijn 90?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar ben ik samen met Ro-ald en smitjew afgelopen zaterdag ook langsgereden met de bus, waren voorbij Nuland geredenbleven uiteindelijk zitten bij de eindhalte en toen weer teruggereden
Tip, als je niet weet waar je bent of moet zijn zeg even tegen de buschauffeur dat je bij Nuland er uit moet en dat hij dan moet stoppen omdat je het niet kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar ben ik samen met Ro-ald en smitjew afgelopen zaterdag ook langsgereden met de bus, waren voorbij Nuland geredenbleven uiteindelijk zitten bij de eindhalte en toen weer teruggereden
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na zo'n gezellige avond DM'en nu zo gaan doenfuck you Steven.
En dan vergeet de buschauffeur dat en sta je nog een aantal haltes verderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip, als je niet weet waar je bent of moet zijn zeg even tegen de buschauffeur dat je bij Nuland er uit moet en dat hij dan moet stoppen omdat je het niet kent.
Het is dan ook jouw taak om op te letten en dat schermpje te lezen.. Maar vaak helpt zo'n chauffeur je wel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan vergeet de buschauffeur dat en sta je nog een aantal haltes verder
Dat deden we vervolgens ook maar uiteindelijk toen we er eenmaal voorbij waren geredenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip, als je niet weet waar je bent of moet zijn zeg even tegen de buschauffeur dat je bij Nuland er uit moet en dat hij dan moet stoppen omdat je het niet kent.
pretentieuze flikker van mequote:
Wachtkamer waarvoor?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer en het loopt een uur ongeveer uit
Abortus, te veel gedronken eergisteren.quote:
Arme jij, verplicht in de saaie wachtkamer...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
jouw foboquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme jij, verplicht in de saaie wachtkamer...
ZO SAAIquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme jij, verplicht in de saaie wachtkamer...
Heb je pijn of is het een controle?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Snowbells het volgende:
threadkillquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je pijn of is het een controle?
Gaatje vullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je pijn of is het een controle?
Dit jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boren is een kut gevoel dus bij mij is het altijd lang leve de verdoving!
Effe naar huis gaan als je dichtbij woont. Of bitchen dat ze je afspraak verzetten omdat het belachelijk is dat je een fucking uur moet wachten. 15min max oke, maar een uur.quote:
jij hebt zo'n gaatje altijd wel sneller vol héquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Effe naar huis gaan als je dichtbij woont. Of bitchen dat ze je afspraak verzetten omdat het belachelijk is dat je een fucking uur moet wachten. 15min max oke, maar een uur.
Ik zou niet weten waarom ik iets bij de tandarts zonder verdoving zou willen doen.. Er is niemand in de buurt om te zien hoe'n bikkel jij bent (sommige vinden dat belangrijk).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boren is een kut gevoel dus bij mij is het altijd lang leve de verdoving!
Ga naar je eigen SC.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
jij hebt zo'n gaatje altijd wel sneller vol hé
Sommige mensen (zonder aanvullende/tandartsverzekering) hebben liever pijn dan dat ze geld moeten uitgeven aan verdovingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik iets bij de tandarts zonder verdoving zou willen doen.. Er is niemand in de buurt om te zien hoe'n bikkel jij bent (sommige vinden dat belangrijk).
Ik ga niet voor me plezier naar de tandarts, als ik het dan iets minder kut kan maken met verdoving.. jas maar die naald in me bek.
Die van je zus had ik snel gevuld jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
jij hebt zo'n gaatje altijd wel sneller vol hé
Tot ik 14 ofzo was deed ik alles zonder verdoving omdat ik bang was voor die verdoving...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik iets bij de tandarts zonder verdoving zou willen doen.. Er is niemand in de buurt om te zien hoe'n bikkel jij bent (sommige vinden dat belangrijk).
Ik ga niet voor me plezier naar de tandarts, als ik het dan iets minder kut kan maken met verdoving.. jas maar die naald in me bek.
Hey doe eens normaal man. Toe 's. Kom op nou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van je zus had ik snel gevuld jaze kreunde net zo hard als bij de tandarts maar niet van de pijn!
Mensen zonder aanvullende/tandartsverzekering vind ik dan ook stom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige mensen (zonder aanvullende/tandartsverzekering) hebben liever pijn dan dat ze geld moeten uitgeven aan verdoving
*5 = 20 euro voor een gezin met 3 kinderen. Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen zonder aanvullende/tandartsverzekering vind ik dan ook stom.Tandarts kost klauwen met geld dus beter verzeker je je goed. Kost 4 euro per maand meer.
We hebben het nu over ons.. en dan nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
*5 = 20 euro voor een gezin met 3 kinderen. Natuurlijk.
Kinderen tot 18 zijn meeverzekerd op de polis van de ouders. Vanaf 18 krijgen ze zorgtoeslag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
*5 = 20 euro voor een gezin met 3 kinderen. Natuurlijk.
Niet iedereen kan zich dat veroorloven, en al zeker niet zoals jij het stelt. Een nichtje van me, 23 misschien, heeft al 2 kinderen en woont in een klein huurhuis. Ze kan nauwelijks rondkomen. Laat staan extra verzekeringen erbij nemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We hebben het nu over ons.. en dan nog.
Dan bezuinig je ergens anders maar 20euro op kleding of speelgoed of iets maar wel goed verzekerd zijn.
Dat laatste weet ik. Tot welke leeftijd is die zorgtoeslag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kinderen tot 18 zijn meeverzekerd op de polis van de ouders. Vanaf 18 krijgen ze zorgtoeslag.
Als je het niet kan betalen moet je dan ook geen kind nemen, laat staan 2.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich dat veroorloven, en al zeker niet zoals jij het stelt. Een nichtje van me, 23 misschien, heeft al 2 kinderen en woont in een klein huurhuis. Ze kan nauwelijks rondkomen. Laat staan extra verzekeringen erbij nemen.
Mwa over het algemeen denk ik dat het makkelijk kan er zullen uitzonderingen zijn. Maar op je 23 al 2 kinderen tjaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich dat veroorloven, en al zeker niet zoals jij het stelt. Een nichtje van me, 23 misschien, heeft al 2 kinderen en woont in een klein huurhuis. Ze kan nauwelijks rondkomen. Laat staan extra verzekeringen erbij nemen.
tot je doodgaat? Is wel inkomensafhankelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik. Tot welke leeftijd is die zorgtoeslag?
Ben blij dat ik nog maagd ben als ik dit soort shit hoorquote:
Net alsof je per definitie zwanger wordt/iemand zwanger maakt als je seks hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog maagd ben als ik dit soort shit hoormoet er niet aan denken kinderen nu al.. bah. Ergens rond de 30 misschien.
Ja. Ik wel tenminste.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof je per definitie zwanger wordt/iemand zwanger maakt als je seks hebt.
Condoom.. 99,9%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof je per definitie zwanger wordt/iemand zwanger maakt als je seks hebt.
Waarom las ik Snow4kantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
* Geo4kant geeft Snow een aai over de bol
AHA!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef Amoeba het volgende:
Maar inderdaad, zowel vader als moeder roken.
Als ze allebei 1 pakje per maand minder roken kunnen ze het betalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef Amoeba het volgende:
Omgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zou ons gezamelijk FOK! account heten als ik en Snow zouden daten..
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet rond kunnen komen maar wel roken![]()
Een gemiddelde roker rookt al gauw een pakje per dag... x 2 personen = zo rond de 12 euro per dag... dan kan die verzekering ook welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef Amoeba het volgende:
Maar het hoeft niet alleen roken te zijn kijk het is een verslaving al kun je wel stoppen.. Maar je kan ook gewoon anders gaan winkelen. Vaak valt er echt veel te doen hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet rond kunnen komen maar wel roken![]()
Volgens mij is zij vrij dominant dus je zal het aan haar moeten vragen.. dan zou ik onder de duim zittenquote:
Shag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een gemiddelde roker rookt al gauw een pakje per dag... x 2 personen = zo rond de 12 euro per dag...
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet alleen roken te zijn kijk het is een verslaving al kun je wel stoppen.. Maar je kan ook gewoon anders gaan winkelen. Vaak valt er echt veel te doen hoor.
Waarschijnlijk zullen ze allebei een laptop hebben ipv samen 1, er zal vast een mooie TV aan de muur hangen en ga zo maar door.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vrij dominant dus je zal het aan haar moeten vragen.. dan zou ik onder de duim zitten
Ik stem Geobellsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vrij dominant dus je zal het aan haar moeten vragen.. dan zou ik onder de duim zitten
boeiendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Amoeba het volgende:
Geen laptops. Oude computer. Mijn computer zouden ze niet eens willen, die heeft bij wijze van spreke 2 voedingen nodig.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik stem Geobells
Maargoed jullie daten toch niet?
Nee, het was ook een grap.quote:
ik verveel mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij ging hier toch niet meer posten?
Verkapt kijk mij wel geld hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Amoeba het volgende:
Geen laptops. Oude computer. Mijn computer zouden ze niet eens willen, die heeft bij wijze van spreke 2 voedingen nodig.
Snow is lekker dus uitzondering.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nee, het was ook een grap.
Ik ben 23(Snow voldoet sowieso niet aan de 3 jaar max regel, uitzonderingen daargelaten dus daten zal nooit gebeuren)
Maar waarom ben je maagd? Is het bewust of is het er gewoon nooit van gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 23(Snow voldoet sowieso niet aan de 3 jaar max regel, uitzonderingen daargelaten dus daten zal nooit gebeuren)
Echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
dan ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat je jonger was. Jonger als ik iig.
Ik ben een middelbare student die al sinds z'n 15de werkt voor 200 per maand. En eerst gaf ik niets uit, dus kon ik een PC á 3000 kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wel geld hebben.
Nee hoor, hij maakt zelf net zoveel fouten als niet meerquote:
Ik wil dat ook kunnen, niets uitgevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben een middelbare student die al sinds z'n 15de werkt voor 200 per maand. En eerst gaf ik niets uit, dus kon ik een PC á 3000 kopen.
Ze is een ezel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze bewust voor die kinderen gekozen? Ik bedoel per ongeluk zwanger raken en het niet weg laten halen snap ik, maar 2x
Heyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Part-time, soms erger ik mij er aan zoals nu.
Met de nadruk op 'eerst'. Maar ik heb geen schulden. Spaar nog steeds iedere maand een gedeelte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen, niets uitgeven
Op FOK! wel ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hoor, hij maakt zelf net zoveel fouten als niet meer
Studieschuld olé oléquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'eerst'. Maar ik heb geen schulden. Spaar nog steeds iedere maand een gedeelte.
Ze ziet er leuk uit op een schrale cam. Maar nee, veel te jong zou ik niet kunnen maken. Daarnaast heeft ze een karakter (online) waar ik niet denk van jeej.quote:
Ik ook niet, en op mn werk met al die zakelijke mails ook niet gelukkig. Alsof mijn hersenen gewoon spontaan uit gaan als ik FOK!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op FOK! wel ja.Best raar eigenlijk, want voor school maak ik eigenlijk nooit fouten.
PC a 3000 euro is wel erg duur.. 2 maanden later is hij nog maar 1800 waardquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben een middelbare student die al sinds z'n 15de werkt voor 200 per maand. En eerst gaf ik niets uit, dus kon ik een PC á 3000 kopen.
Dikke care, mensen die zeiken dat je 100% correct op een forum moet posten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op FOK! wel ja.Best raar eigenlijk, want voor school maak ik eigenlijk nooit fouten.
Geoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit op een schrale cam. Maar nee, veel te jong zou ik niet kunnen maken. Daarnaast heeft ze een karakter (online) waar ik niet denk van jeej.
Maar ik ga er veel te veel op inwtf man, ze is 15
Wie heeft dan wel een jeeeeeeeeeeeeej karakter volgens jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit op een schrale cam. Maar nee, veel te jong zou ik niet kunnen maken. Daarnaast heeft ze een karakter (online) waar ik niet denk van jeej.
Maar ik ga er veel te veel op inwtf man, ze is 15
Dan ik en nee. Ik gedraag me gewoon onvolwassen hierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat je jonger was. Jonger als ik iig.
Als je zo denkt moet je ook nooit een nieuwe auto kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PC a 3000 euro is wel erg duur.. 2 maanden later is hij nog maar 1800 waard
Ik ben echt heel slecht in talen, behalve in Engels. Had een tijd een Engelse stiefpa dit dat. Engels doe ik vlekkeloos zonder regels geleerd te hebben, maar Nederlands is allemaal puur stampen geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet, en op mn werk met al die zakelijke mails ook niet gelukkig. Alsof mijn hersenen gewoon spontaan uit gaan als ik FOK!
What are you.. the cops? What's with these 21 questions..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie heeft dan wel een jeeeeeeeeeeeeej karakter volgens jou
Mijn Batavus heeft me nog nooit in de steek gelatenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je zo denkt moet je ook nooit een nieuwe auto kopen
Dan ik was allang verbeterd hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ik en nee. Ik gedraag me gewoon onvolwassen hierik word meegesleurd ..
Ligt bij aan de mood waarin ik ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie heeft dan wel een jeeeeeeeeeeeeej karakter volgens jou
NOU SORRY DAT IK EEN KEER VRAGEN STELquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
What are you.. the cops? What's with these 21 questions..
Sowieso boeit het me niet genoeg om er te veel over na te denken op FOK! om dat het toch 80% onzin is wat ik hier post en al helemaal niet bij andere usersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in talen, behalve in Engels. Had een tijd een Engelse stiefpa dit dat. Engels doe ik vlekkeloos zonder regels geleerd te hebben, maar Nederlands is allemaal puur stampen geweest.Denk dat het daardoor komt dat als ik niet mijn best doe ik fouten maak, maar ach /care verder.
Ik mag dat doen, vind ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sowieso boeit het me niet genoeg om er te veel over na te denken op FOK! om dat het toch 80% onzin is wat ik hier post en al helemaal niet bij andere usersBehalve taalnazi's die mij verbeteren hehehe
Ik kan een opmerking maken,maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje toen ik 17 was.
Eerst was ik nooit zo, pas sinds ik deze studie doequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sowieso boeit het me niet genoeg om er te veel over na te denken op FOK! om dat het toch 80% onzin is wat ik hier post en al helemaal niet bij andere usersBehalve taalnazi's die mij verbeteren hehehe
Kom dan broeder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan een opmerking maken,maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen seks met Fok!ers hebben (gehad).
Ik zal haar van het weekend een FOK!account aan laten maken, hoor ik dan bij de elite?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
You can't help itquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst was ik nooit zo, pas sinds ik deze studie doe
Soort zoekt soort he.. beter samen de hele dag binnen zitten dan alleen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, jij wel.
Pas als ze langer dan 3 maanden actief post.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal haar van het weekend een FOK!account aan laten maken, hoor ik dan bij de elite?
Ik FOK! meer buiten dan binnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soort zoekt soort he.. beter samen de hele dag binnen zitten dan alleen.
Dat gaat niet gebeuren. Straks gaat ze naar een meet en word ze op de gang versierd door een ander.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pas als ze langer dan 3 maanden actief post.
Denk je dat nou echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Straks gaat ze naar een meet en word ze op de gang versierd door een ander.![]()
inb4 dromenvangertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Straks gaat ze naar een meet en word ze op de gang versierd door een ander.![]()
Makkelijk meisje heb jij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent altijd welkomquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik FOK! meer buiten dan binnenals ik weer op die kuttrein zit te wachten oid
Spouwer en Intro?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
De aantrekkelijke FOK!kers die ik heb gemeet zijn op 1 hand te tellen.
Vooruit.. twee
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vooruit.. twee
No shit serious you get my jokequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh waarom denk je dat hij er aan is gekomen
Ik zag dat daar in februari een derde bij kwam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vooruit.. twee
Rot op joh, kut geo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh waarom denk je dat hij er aan is gekomen
jij zeker XDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag dat daar in februari een derde bij kwam.![]()
hihaho
Ik zag het ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag dat daar in februari een derde bij kwam.![]()
hihaho
Ik had het over mannen jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah schattig.. wil je horen dat ze je knap vind?
Dat heb ik al eens in haar oor gefluisterd toen we naast elkaar in bed lagenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah schattig.. wil je horen dat ze je knap vind?
En toen ik vroeg of ik aan je kont zat maar het was je bovenbeenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens in haar oor gefluisterd toen we naast elkaar in bed lagen
Oei.. en toen en toen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens in haar oor gefluisterd toen we naast elkaar in bed lagen
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En toen ik vroeg of ik aan je kont zat maar het was je bovenbeen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja![]()
En toen je het nog 400 keer vroeg tot je er wel aan zat. En toen zei je O
Dat is nog niks van de vage shit die wij doenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is nog niks van de vage shit die wij doen
Ben jij ook dik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja![]()
En toen je het nog 400 keer vroeg tot je er wel aan zat. En toen zei je O
WeLiveTogether..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We moeten eigenlijk weer een x afspreken zonder mannen
Dikzakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook dik?
Is wel vaak voelen voordat ze eindelijk bij je reet uit komt.....
Dat jij overgewicht hebt wist ik al.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook dik, ik ging vandaag naar de BK
inb4 stevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat jij overgewicht hebt wist ik al.
please tell me moarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is nog niks van de vage shit die wij doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
please tell me moarDUDE, die is creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds jij mij toevoegde op feestboek zie ik regelmatig van die eet instagram plaatjes verschijnen inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook dik, ik ging vandaag naar de BK
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds jij mij toevoegde op feestboek zie ik regelmatig van die eet instagram plaatjes verschijnen inderdaad.Of nagellak.
Of ik heb benen van een kilometer MAAR DAAR DENK JE DAN WEER NIET AAN HEquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij ook dik?
Is wel vaak voelen voordat ze eindelijk bij je reet uit komt.....
big mac menu met cola light.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dubbeldekspeknek neem nog een bigmac.
Yeshquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
We moeten eigenlijk weer een x afspreken zonder mannen
Je bent 1.75 ..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of ik heb benen van een kilometer MAAR DAAR DENK JE DAN WEER NIET AAN HE
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
please tell me moarIk schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
dafuq heb jij gegeten danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging laatst naar de mac, was godverdomme 13 euro kwijt in me eentje..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een tendercrisp menu met cola en twisters
M'n draaitafel af aan het stellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?
I has uber 1337 hax skillsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik ben 1.70
ik heb geen idee wat dat isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een tendercrisp menu met cola en twisters
Ik kan bevestigen dat dit werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vriendjes die voor je koken!
Groot big mac menu (met cola, gewoon zodat je weet wat ik drink), losse hamburger, 2x mac saus en 2 mcflurry M&M.quote:
2 macflurry's ook echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groot big mac menu (met cola, gewoon zodat je weet wat ik drink), losse hamburger, 2x mac saus en 2 mcflurry M&M.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit werkt.
2! Mcflurrys?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groot big mac menu (met cola, gewoon zodat je weet wat ik drink), losse hamburger, 2x mac saus en 2 mcflurry M&M.
Tering.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan ook koken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vriendjes die voor je koken!
omg ja ja ja ja ja ja ja JA AJA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
Mac Donalds moet MC Flurry kinderbueno maken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan ook koken?
Seriously, het is hier echt slecht:
maandag chicken tonight kk goor
dinsdag spaghetti met spinazie, gewoon zonder tomatenpasta kk goor
woensdag tomatensoep met stokbrood
vandaag rijst met kip en wokgroente
morgen mag ik eindelijk weer wat degelijks maken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
omg ja ja ja ja ja ja ja JA AJA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij was best beledigend jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heyheyhey gaan we schelden ja?
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom de rest van de week dan niet?
Ohhhhh nu snap ik hem pasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was best beledigend ja![]()
Maarja kom op een donkere vrouw met blond haar..
Hmm.. mwa, ik vind beide lekker mits goed vet en goede aardappelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
eigen gemaakte friet/patat/gefrituurde aardappel/naifubifad > patat/friettent > de rest
Doe maar.. mijn boner is toch al weg nadat je stopte met je verhaal over jou en space in bed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhhhh nu snap ik hem pasIk zag net een foto op fb van Nicki Minaj in 'the old days'
Zien?
Ah dat is wel echt balen dan jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon begeleid met 4 anderen. Ergo doordeweeks kookt iedereen een dag. En alleen ik en dat spinaziespaghetti ding kom niet uit het criminele circuit, dus hebben wat opvoeding gehad. Maar hij kan niet koken.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah dat is wel echt balen dan jamaarja, ga je iig met lekker eten het weekend in
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom heb ik nu opeens zin in iets van de MC Donalds?
omdat je dik bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom heb ik nu opeens zin in iets van de MC Donalds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |