dat was bij seizoen 1 toch ook al zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Pfff wat een chaos zeg. Ik heb echt ene keer moeten kijken of ik de PS3 niet per ongeluk op 1.5 speed had staan bij t afspelen.Niet alleen de hoeveelheid personages, maar ook het camerawerk en de editing wisselde elkaar echt ZO nel af dat ik de hele aflevering totale chaos vond. Was misschien ook wel de bedoeling, maar het kon mij (nog) niet echt bekoren.
Er zitten weer veel horror-elementen in, maar minder spoken e.d.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef JDx het volgende:
Mehhh, vond het niet zo boeiend eigenlijk. Lijkt meer op gewoon een gekkenhuis verhaal dan echt spooky shit. Valt me erg tegen, vond seizoen 1 zo geweldig.
Dat maakte het juist leuk, beetje suspense achtig was het vorig jaar. En mysterieus, dit is inderdaad meer standaard (american) horror (story). Maar goed, als het allemaal hetzelfde was als vorig jaar, dan klaagden we daar over, dat het hetzelfde wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er zitten weer veel horror-elementen in, maar minder spoken e.d.
Ja, maar dat zij zou gaan schreeuwen had ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat maakte het juist leuk, beetje suspense achtig was het vorig jaar. En mysterieus, dit is inderdaad meer standaard (american) horror (story). Maar goed, als het allemaal hetzelfde was als vorig jaar, dan klaagden we daar over, dat het hetzelfde was
Hoop wel op wat verrassings elementen, niet dat ze elke week proberen te ontsnappen 12 afleveringen vast blijven zitten, want zoals gister ook, wist je eigenlijk gewoon dat er iets tussen zou komen.
Ja, beetje raar dat ze iemand die ze willen 'genezen' van homoseksualiteit met hetzelfde geslacht in bad doen. En nog zo'n fraai exemplaar ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Ach zij heeft gewoon een dikke vette crush op die Franse (Claire?). En ze zag dat die naar Bloody Face trok (de vermeende Bloody Face) en dat kon ze niet hebben, dus KRIJSSSSSSSSSS. Kutwijf dat 't is
En ik denk idd dat de dokter Bloody Face is. Al is dta misschien weer iets te voor de hand liggend.
Of misschien heeft die dokter wel die Alien-figuur meegenomen, Kit (=die jongen) gedrogeerd en hem de schuld op zich laten nemen zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat was niet zo heel erg snugger wellicht.
Denk trouwens dat die dokter eens oort Dokter Frankenstein is. Hij had het bij de orchidee al over nieuwe soorten bloem creeren door gamma bestraling en ik denk dat ie dat ook met de verdwenen patienten gedaan heeft ... die dus nu in de bossen om het gebouw heen leven.
MIsschien zien die er zelfs wel heel alien-achtig uit en is dat wat de jongen gezioen heeft (ik weet echt nog geen namen), een ontsnapte.
Ahhh, ok, wist helemaal niet dat hij dat was, ben ook niet zo goed in bandjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
zn arm werd eraf getrokken en laatste aflevering werd er wat in m geprikt.
maakt ook niet uit verder natuurlijk. Adam Levine is het, jurylid van the voice USA ook. En mij leidde het maar af dat ik m herkende.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahhh, ok, wist helemaal niet dat hij dat was, ben ook niet zo goed in bandjes
Adam Levine zat juist in AHS..quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:04 schreef JDx het volgende:
In Pretty Little Liars zat ook al een bekende afgelopen ep, was Adam Levine ofzo, echt nooit van gehoord
Ohja, dat bedoelde ik haha.quote:
Daar had ik ook nooit van gehoord nee, las zijn naam in het topic en was hem nu alweer vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ohja, dat bedoelde ik haha.
Wat? Nee dat bedoelde ik helemaal niet, Adam Lampert was in PLL, die kende ik ook niet.
Hoe ie eerst ook op bed zat, precies als in the exorcist wanneer dr hoofd gaat spinnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
2e aflevering was beter dan de eerste imo, nog altijd wel een beetje chaotisch maar toch.
Dat stuk met die exorcsim was echt heel tof, vond het heel goed overkomen dat die kerel bezeten was, die zware duivelstem, het chaotische gelach en onverstaanbare gebrabbel, heerlijk!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe ie eerst ook op bed zat, precies als in the exorcist wanneer dr hoofd gaat spinnen.
Het is ook een hele andere setting natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:20 schreef nietzman het volgende:
Vind het nog wel allemaal iets te snel en chaotisch gaan, ik mis een beetje dat zeurende, beklemmende van seizoen een.
Die acteur voor de zieke dokter (cromwell) ken ik nog van Six Feet Under, mijn favoriete serie. Daar speelde hij ook al erg goed in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ep3 was echt tof, seizoen begint op stoom te raken.
Die bezeten jonge non, super! Jude die met haar verleden wordt geconfronteerd, die zieke dokter (sterke rol!), en dan ook nog een zombie oid buiten.
Vind het echt mooi dat men zoveel verschillende horror-elementen in 1 verhaal propt, en het nog goed werkt ook.
George en Ruthquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die acteur voor de zieke dokter (cromwell) ken ik nog van Six Feet Under, mijn favoriete serie. Daar speelde hij ook al erg goed in.
Grappig detail: In die serie was hij getrouwd met de vrouw die Moira speelde in American Horror Story Seizoen 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, zij speelde de moeder van iemand, maar wie.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:33 schreef planethugo het volgende:
was 'moira' niet ook al te zien dit seizoen in een andere rol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |