PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
En bedankt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had toch de Lapo stomme kut noob
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdienstenquote:
geef 500k aan mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdiensten
Maak een Kandji team.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdiensten
Nolifeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef DannyDeko het volgende:
Jullie maken nou allemaal wel grapjes, maar ik SERIEUS NIET OP DE WEBAPPIK WORD GESTRAFT OMDAT IK NOOIT CE HEB GEBRUIKT
123123!!@3231
mijn tradeaccount ook niet meer, maar ik heb schijt #YOLOquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef DannyDeko het volgende:
Jullie maken nou allemaal wel grapjes, maar ik SERIEUS NIET OP DE WEBAPPIK WORD GESTRAFT OMDAT IK NOOIT CE HEB GEBRUIKT
123123!!@3231
hoe lang duurt dat toernooi nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Voor dat reserve toernooi is het wel erg moeilijk om opponenten te vinden. Gelukkig gisteren gewonnen, hoef ik het niet nog een keer te spelen.
Geen idee, gisteren kon je hem nog spelen in ieder geval. Ik heb wel een vies cheatteam en won alles gemakkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat toernooi nog?
Ik moet hem nog winnen. Eigenlijk moet ik nog beginnen
Laat eens zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren kon je hem nog spelen in ieder geval. Ik heb wel een vies cheatteam en won alles gemakkelijkJe komt veel mensen tegen die crossen.
Ik wil een koreanen toernooi. Heb er meer dan 500 over 3 accounts verspreidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat toernooi nog?
Ik moet hem nog winnen. Eigenlijk moet ik nog beginnen
quote:
Als het niet te zwaar voor je is om lukoki te gebruiken zou ik hem is proberen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bank om 2,5* te halen
[ afbeelding ]
Lens is in alle opzichten heel erg veel beter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als het niet te zwaar voor je is om lukoki te gebruiken zou ik hem is proberen!
Poging tot humor?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Beide shirts van Scunt(haha ik schreef cunt)horpe United in 1 pack.
Ga je t anders tegen je moeder zeggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zat gewoon in mijn packs.
Get a life i.p.v. op alles van mij te reageren.
Vind je dit nou echt leuk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goeden grap rijst. Hard gelachen. Geef je een zeventje. Prima puik.
Vind je dit nou echt leuk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga je t anders tegen je moeder zeggen?
quote:
Gebruik je wel Diaby?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht ik doe ook even mee.
Ik denk dat ik een nieuw reserve elftal ga maken, want het Frans schaduw elftal verlies vrijwel alles.
Jij schijnt te denken dat ik jou specifiek zit te trollen, dus als je dat graag wilt... En nee, vind het vrij triest eigenlijk dit hele gedoe.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij schijnt te denken dat ik jou specifiek zit te trollen, dus als je dat graag wilt... En nee, vind het vrij triest eigenlijk dit hele gedoe.
Doe het dan niet, achterlijke randdebiel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij schijnt te denken dat ik jou specifiek zit te trollen, dus als je dat graag wilt... En nee, vind het vrij triest eigenlijk dit hele gedoe.
het is middagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Thorb het volgende:
Je moet iets op een druilerige donderdagmorgen
Oh, het is donderdag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Thorb het volgende:
Je moet iets op een druilerige donderdagmorgen
bakkesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, het is donderdag.Als je tegen me gezegd had dat het dinsdag was had ik 't ook geloofd.
Mijn leven. Wat doe ik. BOEHOEHOEHOE.![]()
Ik ga aan het werk, ciao matties.
Pics.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef Fuszy het volgende:
Het zonnetje schijnt. Ik ga in bikini buiten liggen. Doei jongens
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe het dan niet, achterlijke randdebiel.
Sommige mensen zijn wel zo optimistisch dat ze dat doen en dat ze erover posten op Twitter. Dit weekend wordt het toch 20 graden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef Fuszy het volgende:
Het zonnetje schijnt. Ik ga in bikini buiten liggen. Doei jongens
Niemand is geband, DS. No worries. Be happy. En als jij geband wordt, gaan we met z'n allen EA aanklagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel zo optimistisch dat ze dat doen en dat ze erover posten op Twitter. Dit weekend wordt het toch 20 graden?
Nog iets meer dan 4 uur en dan hoop ik dat ik weer thuis ben, dan kan ik kijken of ik ben geband of niet.
Ja zoiets. Sowieso is het te koud nu. Het is al flink afgekoeld (de grond), dus die 20 graden is niet plezierig nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel zo optimistisch dat ze dat doen en dat ze erover posten op Twitter. Dit weekend wordt het toch 20 graden?
Nog iets meer dan 4 uur en dan hoop ik dat ik weer thuis ben, dan kan ik kijken of ik ben geband of niet.
Aanklagen=Tegen rahjesh op customer support pratenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand is geband, DS. No worries. Be happy. En als jij geband wordt, gaan we met z'n allen EA aanklagen.
Gelukkig zijn we geen dames, dan kwam er ook nog eens geen woord uit bij die jongenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Aanklagen=Tegen rahjesh op customer support praten
Ik was er al achter gekomen dat het een troll was (en ik deed inderdaad zelf ook mee)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand is geband, DS. No worries. Be happy. En als jij geband wordt, gaan we met z'n allen EA aanklagen.
Hilariteiten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was er al achter gekomen dat het een troll was (en ik deed inderdaad zelf ook mee)
Pff een van de meest geslaagde trolls ooit hier...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was er al achter gekomen dat het een troll was (en ik deed inderdaad zelf ook mee)
Als ik alles verkoop wat ik niet gebruik dan zal ik zo tegen de 700K hebben en 5 teams. Nu heb ik 60Kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon gisteren met 740k ofzo, en vanmorgen had ik net geen 800k. Dat is natuurlijk wel leuk maar er zijn mensen die veel meer winst maken. Ik weet niet meer hoeveel ik vorig jaar rond deze tijd had maar sowieso veel minder
Ik had vorig jaar rond deze tijd ( toen nog op PC ) maar iets van 70kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon gisteren met 740k ofzo, en vanmorgen had ik net geen 800k. Dat is natuurlijk wel leuk maar er zijn mensen die veel meer winst maken. Ik weet niet meer hoeveel ik vorig jaar rond deze tijd had maar sowieso veel minder
Als ik alles verkoop, kom ik rond 900k denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:12 schreef zerokil het volgende:
Wtf heeft iedereen hier boven de 500k ofzo.
Ben al blij dat ik 200-250k heb.
Tell me your secret.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop, kom ik rond 900k denk ik
Misschien was hij de -e vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer zijn tweet van gisteren: Het verbaasd mij altijd hoe blij vrouwen van chocolade worden![]()
Ik had moeten reageren met: het verbaast mij dat er nog mensen zijn die een persoonsvorm met een d schrijven, maar dat heb ik dus niet gedaan
De beste Engelse bronze vorig jaar (voor mij dan) kostte me maar iets van 600 coins ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus bijna 800k + een redelijk duur Engels bronze team, wat BPL silvers, wat andere spelers, heel veel kits en badges en nog wat managers. En dat is dus op 1 account, ik heb nog 310k op mijn 2e account en daar heb ik ook nog wat spelers op staan. Vorig jaar had ik ook al redelijk snel een Engels bronze team maar ik had niet alle dure spelers (nu ook niet trouwens)
Volgende week een IF de Wijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
IF Lens als spits zou ik wel graag willen, hoewel links of rechtsbuiten ook niet verkeerd zou zijn.
Grabban was ook best wel goedkoop maar hij was mijn favoriete bronze. Harper zijn stats zijn minder geworden maar toch heeft hij nu 64 overall.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De beste Engelse bronze vorig jaar (voor mij dan) kostte me maar iets van 600 coins ofzo
James Harper dus, helaas nu niet meer zo goede stats.
Jammer als CAM dan, had hem liever als rechtsbuiten gehad met 5* WFquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgende week een IF de Wijn
Als CAM is het helemaal een baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer als CAM dan, had hem liever als rechtsbuiten gehad met 5* WF
5* weak footquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgende week een IF de Wijn
Ik zit helemaal vast met traden op het moment, sta rond de 350k. Zit je op XBOX? Zo niet, geef mij een tipje van je sluier want ik kan je niet lastig vallen als je op de PS3 zit :xquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dus bijna 800k + een redelijk duur Engels bronze team, wat BPL silvers, wat andere spelers, heel veel kits en badges en nog wat managers. En dat is dus op 1 account, ik heb nog 310k op mijn 2e account en daar heb ik ook nog wat spelers op staan. Vorig jaar had ik ook al redelijk snel een Engels bronze team maar ik had niet alle dure spelers (nu ook niet trouwens)
Als wide CAM wel ja, centraal vind ik het maar prut. Kut passing.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als CAM is het helemaal een baas
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* weak footals hij een IF met goed schot krijgt kun je hem spits maken.
Ja, ik zit op de Xbox. Er zijn genoeg methoden die dit jaar werken maar ik kan tegen iemand die ook op de Xbox speelt niet zeggen welke ik gebruikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast met traden op het moment, sta rond de 350k. Zit je op XBOX? Zo niet, geef mij een tipje van je sluier want ik kan je niet lastig vallen als je op de PS3 zit :x
Ik gebruik de Wijn eigenlijk altijd als Spitsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* weak footals hij een IF met goed schot krijgt kun je hem spits maken.
Hij voelt wel erg fijn aan anders met de bal aan zijn voet. Dan is een 76 rating best laag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Staat onder Wijnaldum
Daar ben ik het dus vreselijk mee oneens.
Wat IF verdedigers zouden ook wel welkom zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik de Wijn eigenlijk altijd als SpitsMaar nu met Bony kan het als CAM ook wel
Nog een IF lens (als RW of ST) en je kan echt een beesten Eredivisie squad maken
Begrijpelijk, helaas. Ook geen tips? Ik hoef je methodes ook neit te weten maar tips hoe ik zelf iets op kan starten. Zit echt vast nadat ik in het begin 150k winst had gemaakt -.-quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik zit op de Xbox. Er zijn genoeg methoden die dit jaar werken maar ik kan tegen iemand die ook op de Xbox speelt niet zeggen welke ik gebruik
76 vind ik prima genoeg voor hem. Maher heeft dezelfde rating maar voetbalt in het echt toch stukken beter (op het moment en vorig seizoen ook).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij voelt wel erg fijn aan anders met de bal aan zijn voet. Dan is een 76 rating best laag.
Heb jij alleen brons of ook zilver?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik de Wijn eigenlijk altijd als SpitsMaar nu met Bony kan het als CAM ook wel
Nog een IF lens (als RW of ST) en je kan echt een beesten Eredivisie squad maken
Alleen bronsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij alleen brons of ook zilver?
Je moet gewoon de prijzen van spelers een beetje kennen, je hoeft nog niet eens alles te weten maar als je van 10 spelers de prijs weet kun je nog makkelijk winst maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Begrijpelijk, helaas. Ook geen tips? Ik hoef je methodes ook neit te weten maar tips hoe ik zelf iets op kan starten. Zit echt vast nadat ik in het begin 150k winst had gemaakt -.-
Ik denk dat de comment gaat over hoe lekker hij in het spel speeltquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
76 vind ik prima genoeg voor hem. Maher heeft dezelfde rating maar voetbalt in het echt toch stukken beter (op het moment en vorig seizoen ook).
IF Altidore CMquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EA, schiet op, ik wil een IF eredivisie team
Je had Bony toch als ST ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EA, schiet op, ik wil een IF eredivisie team
Op de TPquote:
Hij heeft anders best aardige stats.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind deze Eredivisie speler underrated in Fifa:
http://www.futhead.com/fifa/players/8843/#.UH_oKobF1G0
Klopt! Zijn pace klopt ook niet, ik vind hem in het echt vrij snel lijken, loopt regelmatig spelers eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind deze Eredivisie speler underrated in Fifa:
http://www.futhead.com/fifa/players/8843/#.UH_oKobF1G0
99 heading enzoquote:
Maar hij is niet zo goed verdedigend toch, zeker niet vergelijkbaar met Fer vorig jaar...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
99 heading enzo
Van Ginkel heeft best aardige stats, maar ik vind hem echt heel goed. Ik had hem een silver beast gemaakt, beetje zoals Fer vorig jaar.
Hij knapt echt enorm veel werk op voor Theo Janssen sinds die bij Vitesse speelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar hij is niet zo goed verdedigend toch, zeker niet vergelijkbaar met Fer vorig jaar...
Ik zal eens op hem lettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij knapt echt enorm veel werk op voor Theo Janssen sinds die bij Vitesse speelt.
Hij stond toen op het punt om verkocht te worden net voordat Jordania kwam. Jammer genoeg heeft Heerenveen hem niet gehaald toen, want ik vind het ook een hele goede speler.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
99 heading enzo
Van Ginkel heeft best aardige stats, maar ik vind hem echt héél goed IRL. Ik had hem een silver beast gemaakt, beetje zoals Fer vorig jaar.
Hij mag van mij ook zo naar PSV, maar dat zal wel niet gebeuren.
Heerenveen wilde Wildschut ook hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij stond toen op het punt om verkocht te worden net voordat Jordania kwam. Jammer genoeg heeft Heerenveen hem niet gehaald toen, want ik vind het ook een hele goede speler.
Bedenk iets met overal 9chem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel op het moment zo:
Huidig
Maar vind 4321 dit jaar totaal niet kloppen
Ik denk erover na dit team te maken:
352
Met als subs of deze:
352 Subs
Of deze:
352 Subs 2
Wat adviseren jullie? Maikon Leite krijgt toch gewoon 7 chem als RF?
sorry, geen zin om 4 keer te klikken. Gebruik anders puushquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Huidig
352
Met als subs of deze:
352 Subs
Of deze:
352 Subs 2
Met de juiste begeleiding kan Wildschut een hele goed worden. Alleen wil VVV veel te veel geld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heerenveen wilde Wildschut ook hebben
Hebben ze voor Heerenveen gelukkig niet door laten gaan op het einde, wat is dat een pauper speler.
Wildschut is een van de betere spelers bij VVV hoor... Goede acties regelmatig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heerenveen wilde Wildschut ook hebben
Hebben ze voor Heerenveen gelukkig niet door laten gaan op het einde, wat is dat een pauper speler.
Overal 9 chem zou ik doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Huidig
352
Met als subs of deze:
352 Subs
Of deze:
352 Subs 2
Ja maar dan kan ik niet al die spelers gebruiken en 2 spelers met 7 chem is toch niet zo'n probleem?quote:Bedenk iets met overal 9chem.
Blind paard, komt bij jong oranje bijna nooit iemand voorbij. Slecht schot, slechte passing.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wildschut is een van de betere spelers bij VVV hoor... Goede acties regelmatig.
We zullen zien waar hij over een jaartje staatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind paard, komt bij jong oranje bijna nooit iemand voorbij. Slecht schot, slechte passing.
Het is geen groot probleem, de kans bestaat dat je het verschil voelt, maar ik heb gewoon het syndroom van 9chem overalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet al die spelers gebruiken en 2 spelers met 7 chem is toch niet zo'n probleem?
Zijn stats zijn echt super idd, maar niet voor een LB helaasquote:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/139498961quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Fenomeno het volgende:
Net met eindbaas Cazorla een kopie gescoord van z'n goal tegen WHU, zal hem zo uploaden
Nee, dat is IF Kolarovquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat die Spaanse LB met 71 shooting? Die is helaas niks waard
Kolarovquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat die Spaanse LB met 71 shooting? Die is helaas niks waard
Andere been, andere hoekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:52 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/139498961
Rijst over 30 minuten heb ik een silver teamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef Rijst het volgende:
Beter komen ze met een patch. Ik scoor net een goal en dan loopt mn xbox weer vast. Gister ook al bij 2 friendlies. Het ligt echt niet aan mn xboxDNF weer kwijt natuurlijk
Toppiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst over 30 minuten heb ik een silver team
Weet alleen niet of mijn 70 pace CB's Agbon en Jerome bij kunnen houden, al is die ene gozer wel 1.94quote:
Niemand kan Agbonlahor en Jerome tegenhoudenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet alleen niet of mijn 70 pace CB's Agbon en Jerome bij kunnen houden, al is die ene gozer wel 1.94
En betere passing dan Enohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
Bony zou best CDM kunnen met zijn 96 strength duwt hij iedereen van de bal
Zoals jij met dat vorige team tegen mij speelde moet je die makkelijk kunnen winnen, ik heb hem ook al een keer of 12 gewonnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef ThatDutch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik de silver cup wil winnen
Oh serieus ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals jij met dat vorige team tegen mij speelde moet je die makkelijk kunnen winnen, ik heb hem ook al een keer of 12 gewonnen.
Ik kon met mijn 72, 69 en 71 pace CBs Agbonlahor niet tegenhouden maar ik verdedigde wel slecht in mijn 2e potje tegen Rijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet alleen niet of mijn 70 pace CB's Agbon en Jerome bij kunnen houden, al is die ene gozer wel 1.94
Ik welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef Der_Rudi het volgende:
Kreeg je in vorige edities van FIFA geen "riding bicycles" award?
Ik maak er net een met Vermaelen...
Vorig jaar wel, dit jaar niet. Nu alleen duikkopbal en lobje. Dacht ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef Der_Rudi het volgende:
Kreeg je in vorige edities van FIFA geen "riding bicycles" award?
Ik maak er net een met Vermaelen...
Lobjes zijn erg goed te doen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog geen vrije trap erin geschoten. Lobjes zijn al helemaal belachelijk kut en ik heb nog geen enkele omhaal gemaakt. Dat laatste heb ik in fifa 12 ook niet gedaan. Geen idee waarom niet. Die bal lijkt nooit goed te vallen
Lobjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Wat doen jullie trouwens tegen keepers die als hondsdolle jachthonden uit komen stormen, ik krijg daar echt nooit een goal uit gemaakt in een 1 on 1
Moet je even oefenen tegen GJE, kan je erop trainen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Wat doen jullie trouwens tegen keepers die als hondsdolle jachthonden uit komen stormen, ik krijg daar echt nooit een goal uit gemaakt in een 1 on 1
Breed leggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Niet tegen GJE kunnen scorenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Gewoon er langs rennen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Rustige finesse in de hoek of gewoon rechtdoor korte hoek (dus als je recht op de paal afloopt).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fenomeno het volgende:
Dit doe ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rustige finesse in de hoek of gewoon rechtdoor korte hoek (dus als je recht op de paal afloopt).
Dan lob je tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig als er niemand mee is
Paar stepovers en dan een advanced rainbow flick.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig als er niemand mee is
Uhhh, zo, ben net thuis, even alles opruimen etcquote:
Met Chamberlain doe ik wel vaak een skill, lukt de laatste tijd wel vaak maar op beslissende momenten durf ik niet.quote:
Hoezo is vragen wat JULLIE in zo'n situatie doen nou weer een simpele vraag manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan lob je toch
Simpele vraag
Oh die heb ik alle twee al.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, dit jaar niet. Nu alleen duikkopbal en lobje. Dacht ik
GJE is superieur, alles wat iemand doet is verkeerd als het niet volgens zijn maatstaven is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoezo is vragen wat JULLIE in zo'n situatie doen nou weer een simpele vraag man
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is er niet een betere LM uit de pro league die een belg is? Ik zal zo even naar die tweede kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
Nog een keer:
352
Barreto of Neto Berola?
Subs
Subs kunnen minder chem hebben maar ik wil op elke positie een speler kunnen wisselen.
Zou ik het zo doen?
Het is een gevoelige onderwerp voor hem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die LM viel me juist wel mee. 4* Skill en 5* Weak foot. Die lestienne kan, maar dat lijkt me echt een waardeloze speler.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is er niet een betere LM uit de pro league die een belg is? Ik zal zo even naar die tweede kijkenBarreto (als hij 4* skills heeft) zou ik hem doen, al is hij fysiek niet zo sterk.
Ja, Brüls. Laatst gebruikte iemand een speler die Henkens heet, een leraar op de NHL heet ook zo en ik haal bijna nooit toetsen van hem omdat ze te onduidelijk zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is er niet een betere LM uit de pro league die een belg is? Ik zal zo even naar die tweede kijkenBarreto (als hij 4* skills heeft) zou ik hem doen, al is hij fysiek niet zo sterk.
Ik zou Kanu in dat 2e team doen en dan Juan in het eerste team als RCBquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
Nog een keer:
352
Barreto of Neto Berola?
Subs
Subs kunnen minder chem hebben maar ik wil op elke positie een speler kunnen wisselen.
Zou ik het zo doen?
Gewoon gevoelig hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is een gevoelige onderwerp voor hem.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Brüls. Laatst gebruikte iemand een speler die Henkens heet, een leraar op de NHL heet ook zo en ik haal bijna nooit toetsen van hem omdat ze te onduidelijk zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Brüls. Laatst gebruikte iemand een speler die Henkens heet, een leraar op de NHL heet ook zo en ik haal bijna nooit toetsen van hem omdat ze te onduidelijk zijn
Jovanovic is een baas op LM maar ook geen belg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah ok, dan kan het primaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die LM viel me juist wel mee. 4* Skill en 5* Weak foot. Die lestienne kan, maar dat lijkt me echt een waardeloze speler.
Ik heb dit jaar voor het eerst een toets van hem gehaaldquote:
Waar is Gary Speed als we hem nodig hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook een silver RB die Coke heet
Doodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar is Gary Speed als we hem nodig hebben?
In b4 de haatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:21 schreef Toefjes het volgende:
Nieuw spitsenduo reserve elftal: Eto'o - Welliton
R.I.P.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar is Gary Speed als we hem nodig hebben?
Kutspelerrquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
R.I.P.
Thad, ik zou Leandro ipv Barreto doen zodat er iemand naar Walysson staat die wat meer kracht heeft.
http://futhead.com/fifa/players/9801/#.UH_0N4awfPQ
Jij bent Toefjes, jij mag alles.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan me niks schelen.
[ afbeelding ]
Competitie zoeken, sorteren op pace en kopen maar
Waarom is er geen seizoen 4quote:
Ik raad ook niemand aan om dit thuis uit te proberenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan me niks schelen.
[ afbeelding ]
Competitie zoeken, sorteren op pace en kopen maar
Ik zou Assuncao niet als CAM doen trouwensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
Oke Barreto wordt het iddEn ik kan die Brüls ook wel keer proberen. Nou dan ga ik alles maar naar 352 omzetten en aantal spelers kopen. Bedankt iig
De irritatie wordt alleen maar groter, want dan kan je niet meer zeggen dat het aan de pace ligtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raad ook niemand aan om dit thuis uit te proberen
Jammer hè.. Halverwege gecanceld oidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom is er geen seizoen 4?
Ja helaas. Het einde van 3 was ook niet echt satisfying. Btw verwachten jullie dat Kelvin, Danilinho en Maikon Leite gaan zakken in prijs? Of een van de drie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom is er geen seizoen 4?
Dan moet ik de BPL weer nemen. Daar zijn ze volgens mij nog net ietsjes sneller.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De irritatie wordt alleen maar groter, want dan kan je niet meer zeggen dat het aan de pace ligt
Tis beter dan al die andere flutseries van MTVquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jammer hè.. Halverwege gecanceld oid
Silvers zijn wel wat stabieler, ik verwacht trouwens wel een pricefix van een kelvin ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja helaas. Het einde van 3 was ook niet echt satisfying. Btw verwachten jullie dat Kelvin, Danilinho en Maikon Leite gaan zakken in prijs? Of een van de drie?
RPL heeft geen hele sterke verdediging, of ga je hybriden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet ik de BPL weer nemen. Daar zijn ze volgens mij nog net ietsjes sneller.
Mwah, Awkward is nog wel grappig. Voor de rest wel bout, hoewel ik af en toe Degrassi meepikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis beter dan al die andere flutseries van MTV
Awkward en JS zijn wel leuk hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis beter dan al die andere flutseries van MTV
Waarom niet? Te traag :p? Is die 'Jaja' een beetje goed?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Assuncao niet als CAM doen trouwens![]()
Die Israelische LM kan je in het 2e team doen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, Awkward is nog wel grappig. Voor de rest wel bout, hoewel ik af en toe Degrassi meepik
JS is het enige wat ik ook kijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Awkward en JS zijn wel leuk hoor
Katwijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef fetss het volgende:
Serieus, mijn tegenstander (vv Katwijk) geeft in de 25e minuut op en legt z'n controller weg
Assuncao is te traag ja, kan je beter op CDM hebben! Tevens krijgt hij daar geen 9 chem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom niet? Te traag :p? Is die 'Jaja' een beetje goed?
Naast Leite krijgt ie wel 9 chem. Houd ik hem wel als CDM. Ik probeer wel wat CAM's uit en zie wel welke fijnste isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assuncao is te traag ja, kan je beter op CDM hebben! Tevens krijgt hij daar geen 9 chem.
Jaja heeft kut passing![]()
Geen idee wie eigenlijk CAM voor 9 chem
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Naast Leite krijgt ie wel 9 chem. Houd ik hem wel als CDM. Ik probeer wel wat CAM's uit en zie wel welke fijnste is
Fernando Canesin of Kanu uit de Pro League? Zijn brazilianen. Of krijgen de spitsen dan geen 9 chem?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Naast Leite krijgt ie wel 9 chem. Houd ik hem wel als CDM. Ik probeer wel wat CAM's uit en zie wel welke fijnste is
Ja dat is een goeie dan heeft Vadis ook een extra link en kan ik Soumahoro op LM doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Fernando Canesin of Kanu uit de Pro League? Zijn brazilianen. Of krijgen de spitsen dan geen 9 chem?
Dat had ik laatst met Adryan, 1 werd wel voor 20.750 verkocht maar die van mij werd voor dezelfde prijs niet verkocht en nadat ik hem er voor de 2e keer op had gezet voor 19.750 werd hij maar voor de SP van 16k verkocht. Beide waren trouwens 4-1-2-1-2.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke er is een Powel 352 gekocht voor 25k maar die van mij van 16k worden niet gekocht
Ja maar dat is voor dezelfde prijs. Er staat er gewoon van mij een voor 16k op, en eentje voor 25k en dan kopen ze die van 25kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met Adryan, 1 werd wel voor 20.750 verkocht maar die van mij werd voor dezelfde prijs niet verkocht en nadat ik hem er voor de 2e keer op had gezet voor 19.750 werd hij maar voor de SP van 16k verkocht. Beide waren trouwens 4-1-2-1-2.
Leuke potquote:
Niet doen. Echt niet beter dan Marchetti bijvoorbeeld. Doet echt rare dingenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga Buffon maar kopen denk ik voor mijn Serie A squad3 atb is toch vrij onstabiel, dan is een goede keeper wel lekker.
Was Oduro maar 64quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dit team is ook wel leuk
Waaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dit team is ook wel leuk
Veel wedstrijden met hem gespeeld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet doen. Echt niet beter dan Marchetti bijvoorbeeld. Doet echt rare dingen
Pricefix, ik had hem gelukkig eergisteren gekocht voor 1.9kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn Zouma is gewoon gekocht voor 13,5k
Een non-rare pricefixen is onbegonnen werk. Ik zou hem nu verkopen voordat hij weer naar de 5k gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pricefix, ik had hem gelukkig eergisteren gekocht voor 1.9k
Nee dat kan ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef StijnDa het volgende:
W
[..]
WaaromJe kan toch ook zonder pace spelen? Of maak het anders niet zo overduidelijk.
Ik kijk regelmatig of ik een goedkope kan opvissen, maar doe die van mij niet meer weg, daar wil ik mee spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een non-rare pricefixen is onbegonnen werk. Ik zou hem nu verkopen voordat hij weer naar de 5k gaat
Lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef byah het volgende:
Gunstig dagje qua packs
Heb zo'n 50k aan packs uitgegeven, daaruit o.a. Puyol, Ramos, Fabregas, Balo, Ox en Arteta gehaald
srry kreeg bezoekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Thorb het volgende:
Rijst stuur eens invite, hij loopt bij mij steeds vast.
Nee mn neef. SCHIET OP JOINquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwam Siem of de Joegoslaviër je slaan
Welke van de 5?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
LOL die Afrikaan heeft geen foto bij mij
Ja 80 ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel wedstrijden met hem gespeeld?
Misschien had je gewoon wat ongelukkige situaties, het verschil in stats is gewoon erg groot.
Een vrouw die fifa speelt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:04 schreef yvette1982 het volgende:
Krijg ik ook een goede teamgeest als ik allemaal spanjaarden heb, en ik koop wat spelers uit de primera division of moet je echt spelers van 1 land hebben?
Torres zal nooit gaan matchen met Higuain bijvoorbeeld. Welkom trouwens, vrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:04 schreef yvette1982 het volgende:
Krijg ik ook een goede teamgeest als ik allemaal spanjaarden heb, en ik koop wat spelers uit de primera division of moet je echt spelers van 1 land hebben?
Wel 15k op verdiendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, jammer![]()
Maar ik ga hem toch halen
Is de 2e. We hadden Quel, maar die speelt nu PES. Vrouw nummer 2 bleek toch een manquote:
Nietquote:
Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is de 2e. We hadden Quel, maar die speelt nu PES. Vrouw nummer 2 bleek toch een manDus dit is de nieuwe 2e vrouw
Ik heb nog nooit H2H gespeeld moet je eens voorstellen hoe anders dat wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet
Echt totaal anders dan Chelsea
Tegen het glazen wandje jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit H2H gespeeld moet je eens voorstellen hoe anders dat wasDie ene vuurpijl van millner, ik dacht dat ie wel op target zou zjin
XBOX??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef ThatDutch het volgende:
Ben al 4 wedstrijden ongeslagen tegen de fokkers
- fout -quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Nou op de xbox nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel 15k op verdiendOngeveer enige speler die echt nog veel duurder is geworden afgelopen week, goud dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |