PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
En bedankt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had toch de Lapo stomme kut noob
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdienstenquote:
geef 500k aan mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdiensten
Maak een Kandji team.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ben beter met goud. Heb zilver al gedaan, daar bakte ik niks van. Met gouden teams doe ik steeds mee om de title. Plus betere verdiensten
Nolifeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef DannyDeko het volgende:
Jullie maken nou allemaal wel grapjes, maar ik SERIEUS NIET OP DE WEBAPPIK WORD GESTRAFT OMDAT IK NOOIT CE HEB GEBRUIKT
123123!!@3231
mijn tradeaccount ook niet meer, maar ik heb schijt #YOLOquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef DannyDeko het volgende:
Jullie maken nou allemaal wel grapjes, maar ik SERIEUS NIET OP DE WEBAPPIK WORD GESTRAFT OMDAT IK NOOIT CE HEB GEBRUIKT
123123!!@3231
hoe lang duurt dat toernooi nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Voor dat reserve toernooi is het wel erg moeilijk om opponenten te vinden. Gelukkig gisteren gewonnen, hoef ik het niet nog een keer te spelen.
Geen idee, gisteren kon je hem nog spelen in ieder geval. Ik heb wel een vies cheatteam en won alles gemakkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat toernooi nog?
Ik moet hem nog winnen. Eigenlijk moet ik nog beginnen
Laat eens zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren kon je hem nog spelen in ieder geval. Ik heb wel een vies cheatteam en won alles gemakkelijkJe komt veel mensen tegen die crossen.
Ik wil een koreanen toernooi. Heb er meer dan 500 over 3 accounts verspreidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat toernooi nog?
Ik moet hem nog winnen. Eigenlijk moet ik nog beginnen
quote:
Als het niet te zwaar voor je is om lukoki te gebruiken zou ik hem is proberen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bank om 2,5* te halen
[ afbeelding ]
Lens is in alle opzichten heel erg veel beter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als het niet te zwaar voor je is om lukoki te gebruiken zou ik hem is proberen!
Poging tot humor?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Beide shirts van Scunt(haha ik schreef cunt)horpe United in 1 pack.
Ga je t anders tegen je moeder zeggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zat gewoon in mijn packs.
Get a life i.p.v. op alles van mij te reageren.
Vind je dit nou echt leuk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goeden grap rijst. Hard gelachen. Geef je een zeventje. Prima puik.
Vind je dit nou echt leuk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga je t anders tegen je moeder zeggen?
quote:
Gebruik je wel Diaby?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik dacht ik doe ook even mee.
Ik denk dat ik een nieuw reserve elftal ga maken, want het Frans schaduw elftal verlies vrijwel alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |