Commentaar stem zegt dat Koos er toch nog over door wil praten met de groep (ed. was hem gevraagd door DBK), en we vallen midden in het gesprek als Leo de leiding op zich neemt. Daarna het Jolanda/Ali conflict.
Ali gaat naar de woonkamer nors zitten kijken.
We zien later op de dag, Annet, Koos, Jolanda en Ali in de woonkamer. Jolanda en Ali praten. Leggen het bij volgens de commentaarstem.
Voorstukje deel 2 : Darius huilt
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 19:09]
Jolande blijkt toch best wel een toffe gozerin te zijn. Ik zag haar niet zitten maar na vandaag vind ik haar toch een stuk toffer.
Ali en Jolande, die twee erin blijven gaat voor heerlijke spanning zorgen
Jolanda en Annet in gesprek op slaapkamer. Jolanda zegt dat ze soms het liefst uit zou willen schreeuwen, zich heel erg moet beheersen. Annet zag Jolanda trillen, en dacht, die is goed kwaad. Jolanda zegt dat ze het niet zou vergeten, maar het moet straks maar weer gewoon zijn.
Daarna zegt ze dat Kim een lief meisje is. Blijven er dus nog 3 over.. wie o wie?
CLiffhanger is vrij voorspelbaar. Kussende Robin en Desiree... 'Blijft het hierbij? Kijk morgen weer!'
Ik vind die Annet vaag. Ik krijg daar geen hoogte van. Die mag er wat mij betreft uit. Met haar "ik ben 42 en voel me nog 18"... ja, en?
Over wie hadden Desiree en Ali het toen ze het hadden over iemand die er probeert bij te horen?
En Robin en Desiree?
Huh?
Hij lag er wel charmant bij trouwens.
edit: Had Darius verkeerd geschreven
[Dit bericht is gewijzigd door ~Anja~ op 18-09-2000 19:32]
quote:Mja, daar gaan onze speculaties over zijn vermeende homosexualiteit. Jammer. Hij lag er inderdaad lekker bij. *grin*
Op 18 september 2000 19:31 schreef ~Anja~ het volgende:
En Robin en Desiree?
Huh?
Hij lag er wel charmant bij trouwens.
quote:Precies! Ik vind 'm ook behoorlijk meevallen moet ik zeggen.
Op 18 september 2000 19:32 schreef HJ het volgende:
Grappig, ik heb wel waardering voor beiden (Ali en Jolanda). ALi is wel snel van oordeel, maar doet wel alles vanuit zijn hart, en dat mag ik ook wel. Slecht acteren vind ik hem niet.
Koos was weer een een zielige vertoning door het goed praten met, en van, Ali. Wedje leggen dat hij een ruzie met Ali als iets rascistisch ziet? en dus mag hij nooit tegen Ali ingaan, dit omdat hij dan zijn eigen wereldje verlaat en de realiteit betreed.
quote:Wat zei-ie eigenlijk precies? Volgens mij heb ik dat net ff gemist... een opmerking naar Jolanda neem ik aan. Maar wat precies?
Op 18 september 2000 19:38 schreef PhalanX het volgende:
Letterlijk iemand die eerst iets roept en dan pas beseft wat datgene was dat hij riep.
* ali heeft al een mening klaar over een persoon na 2 hele dagen. (is dat nu discriminatie mamie?)
* Ali beschuldigde Jolanda ervan niet te luisteren en haar mening op te dringen.
* Ali beschuldigde Jolanda van alles wat hij zelf doet, zodra er tegenspraak kwam werd het antwoord "ja laat maar" of "ik praat toch niet met jou, ik praat met Koos"
Jaja Ali is inderdaad een tweede Seki op het gebied van roddelen en daarover klagen.
quote:Man, ik sprong bijna van de bank vanavond tijdens de uitzending!
Op 18 september 2000 19:28 schreef Arcee het volgende:
Jolanda was de winnaar van vandaag wat mij betreft. Erg sterk in de discussie met Ali.Ik vind die Annet vaag. Ik krijg daar geen hoogte van. Die mag er wat mij betreft uit. Met haar "ik ben 42 en voel me nog 18"... ja, en?
Over wie hadden Desiree en Ali het toen ze het hadden over iemand die er probeert bij te horen?
Annet: wat schijnheilig, met twee partijen meepraten! En maar meelopen, wat een hypocriet. Moven!!
Datzelfde geldt voor Desiree. Ze voelt zich bedreigd door Jolanda, maar om nou met Ali mee te praten... slap hoor.
De enige huisvrouw in het huis is Hieke, dus ik denk dat ze op haar doelen. Ze wordt trouwens, net als Bianca, opvallend weinig in beeld gebracht...
En Ali, ach Ali, die is zo triest dat het bijna weer leuk wordt. Maar hij heeft duidelijk een probleem met vrouwen en is zeer bevooroordeeld. Alleen vrouwen als Kim krijgen geen probleem met hem (rustig, niet opvliegend en lichtelijk onderdanig). Met z'n zogenaamde 2000 vrienden Hij kan dus blijkbaar ook niet tellen
Ali HAS TO GO, meer dan een week van die zeikerd houd ik echt niet uit.
Ferdie scoort punten! Toen hij zei dat het nu Jolanda was, maar dat het iedereen had kunnen zijn die Ali een keer de waarheid zou vertellen.
Enne, ik twijfel nooit meer aan mijn mensenkennis: ik vond Jo een wereldwijf de avond dat ze het huis in ging, en dat beeld wordt steeds verder versterkt! Go Jo!
quote:Inderdaad! Die probeert zich natuurlijk in te dekken voor de eerste nominatieronde. Wel komisch dat ze uitgerekend bij Ali's klacht over "mensen die geen eigen mening hebben" zo begrijpend reageerde...
Op 18 september 2000 20:17 schreef weathergirl het volgende:
Annet: wat schijnheilig, met twee partijen meepraten! En maar meelopen, wat een hypocriet. Moven!!
quote:Ik vind het wel een idee eigenlijk, stop Ali in een put. Z'n medebewoners mogen het deksel erop gooien, wat mij betreft. Werkelijk, ik heb me nog nooit zo aan iemand geirriteerd. 't Is maar goed dat ik niet in dat huis zit, want ik was 'm inmiddels fysiek aangevallen (hoewel ik er niet eens zeker van ben dat ie geen vrouwen zou slaan, errug he).
Op 18 september 2000 20:30 schreef DiEr het volgende:
Ik gebruik het woord niet snel, maar wat is TAFKAM een loser. Waar hij zichzelf schuldig aan maakt, beschuldigt hij anderen van. En o wat is ie goed. Als er tien anderen in de put zitten, klimt hij erbij zodat die anderen eruit kunnen. Vraagje: Waarom houd hij dan geeneens rekening met anderen die last van hem hebben?
quote:Misschien heeft ie niet door dat die mensen door hem in die put geraken? ik moet er niet aan denken dat hij bij mij in de put komt zitten als ik me niet tof voel. Dan heeft ie een (zelf)moordpoging op zijn naam staan hoor!!
Op 18 september 2000 20:30 schreef DiEr het volgende:
Als er tien anderen in de put zitten, klimt hij erbij zodat die anderen eruit kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |