Ja, maar als je geen contacten hebt dan moet je ze toch ergens op gaan doen. De kroeg is echt een optie. En ik snap dat jij iets tegen kroegbezoekers hebt, maar niet iedereen hangt elke avond laveloos aan de tap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is voor veel dames juist een pré hoor, in jouw leeftijdscategorie, dat je niet zo'n feestbeest bent. Zolang je maar een sociaal leven hebt en interesses. Dan kom je al een eind. Uiterlijk is weer heel persoonlijk en de rest ook natuurlijk.
Er zijn genoeg kroegen waar je wel gewoon met elkaar kan praten hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga heel af en toe wel eens naar de kroeg hoor.... Maar het is gewoon niet mijn ding.... Een terrasje pakken in de zomer, prima... Maar de kroeg, harde muziek waardoor je amper met elkaar kan praten, nee dank je....
Dit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet naar de kroeg ga ben ik bij voorbaat afgeschreven? Ken genoeg mensen die de kroeg niet leuk vinden.... Waarom moet men de kroeg leuk vinden? Veel geld betalen voor drank, terwijl je ook gezellig bij vrienden kan zitten waar het 1 goedkoper is en 2 je ook lekker een gezelschapsspel kan spelen of gamen?
Ik snap die obsessie met de kroeg niet zo
Oh en ter aanvulling, de dames die ik tot nu heb ontmoet via de kroeg, waren allemaal dames die per se elke week moesten stappen... het liefst vrijdag en zaterdag....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen contacten hebt dan moet je ze toch ergens op gaan doen. De kroeg is echt een optie. En ik snap dat jij iets tegen kroegbezoekers hebt, maar niet iedereen hangt elke avond laveloos aan de tap.
Ik vind het juist een pluspunt als een date van mij verder komt dan thuis een beetje filmpjes kijken en af en toe met een vriendin een wijntje drinken.
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je daar toch contacten op doet. Vrijwilligerswerk heb ik veel contacten opgedaan, en na ons werk gaan we stappen. In de kroegen heb ik ook mensen leren kennen, en binnenkort gaan we weer een avondje Scrabble spelen. Dat had ik niet gedaan als ik gewoon thuis was blijven zitten gamen.
Het gaat er om dat je bij voorbaat iets afschrijft wat misschien wel ontzettend leuk uit kan pakken. Ik vind dat een foute instelling.
Dit ^^quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wat Myst zegt! Het gaat niet om de drank, of het geld. Het gaat erom dat het OOK een plek is waar je andere mensen kan ontmoeten dan de mensen waarmee je op dat moment de kroeg binnenstapt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Ballard het volgende:
[..]
aa je bent ook nog krenterig en mensenschuw
Dat ze nu twee dagen stapt, betekent niet dat ze dat ook nog doet als ze een relatie heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ter aanvulling, de dames die ik tot nu heb ontmoet via de kroeg, waren allemaal dames die per se elke week moesten stappen... het liefst vrijdag en zaterdag....
Het is echt niet zo dat ik kroeg schuw ben ofzo... maar het is gewoon niet mijn ding en interessante mensen ben ik er nog nooit tegengekomen....
In de kroeg komen ook vrouwen die echt niet elke zaterdag daar zitten. En als ze jou leuk vinden, dan zitten ze de volgende zaterdag liever bij jou dan in de kroegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ter aanvulling, de dames die ik tot nu heb ontmoet via de kroeg, waren allemaal dames die per se elke week moesten stappen... het liefst vrijdag en zaterdag....
Het is echt niet zo dat ik kroeg schuw ben ofzo... maar het is gewoon niet mijn ding en interessante mensen ben ik er nog nooit tegengekomen....
idd..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
De hele starre houding naar alle tips toe en er ook helemaal niet over nadenken maar meteen een weerwoord klaarhebben, geeft mij het gevoel dat alles wat we zeggen toch wel fout is en je uiteindelijk dus in je eigen wereldje blijft zonder ook maar iets van onze tips meegenomen te hebben....
Ja, dat begrijp ik wel, maar elke week in de kroeg rondhangen is gewoon niet mijn ding. Ik kan het weten, heb vroeger een tijd een stamkroeg gehad. Ik kwam er zowat elke dag na het werk. Ik hield er op zich wel leuke kennissen aan over, maar een vriendin heb ik er niet aan overgehouden.quote:
Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd..
Als hij nou zou zeggen "er zit een waarheid in.. maar het is niets voor mij.. of ik vind het lastig om dat te doen" is het wat anders dan "nee, dat is niets.. punt! "
Truequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Ballard het volgende:
op 32 jarige leeftijd is het moeilijk om het zand uit je kut te wassen
waarom moet het gelijk naar de extremen van "elke dag " of "elke week" naar de kroeg. Al ga je 1x in de maand. Of 1x in de twee maanden of wat dan ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel, maar elke week in de kroeg rondhangen is gewoon niet mijn ding. Ik kan het weten, heb vroeger een tijd een stamkroeg gehad. Ik kwam er zowat elke dag na het werk. Ik hield er op zich wel leuke kennissen aan over, maar een vriendin heb ik er niet aan overgehouden.
Ik ga echt niet over 1 nacht ijs wat dit betreft, ik heb het al eens geprobeerd.
En bovendien vind ik vaak naar de kroeg gaan zonde van m'n geld.
En nog iets, ik wil juist iemand die ook niet zo van uitgaan houdt, en die kom je niet tegen tijdens het uitgaan
Ja dat begrijp ik, maar dat doe ik dan liever op andere manieren dan met een activiteit die me gewoon niet zo kan boeien (bijvoorbeeld met vrijwilligerswerk).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom moet het gelijk naar de extremen van "elke dag " of "elke week" naar de kroeg. Al ga je 1x in de maand. Of 1x in de twee maanden of wat dan ook.
Zoals je zelf zegt je leert er leuke mensen kennen. Dat er destijds geen vriendin tussen zat, dat zegt niets ove rnu.
Of dat er nu mensen komen die kennissen worden die dan weer leuke vriendinnen hebben. Het gaat erom dat je je kennissenkring uitbreidt en erop uit trekt. En dat doe je vaak door met mensen op te trekken.
Juist ja. De kroeg is geen vriendinnenmachine waar je er vanzelf wel eentje uithaalt. Het is een plek van sociale interactie. En die interactie kan je opzoeken wanneer je er zin in hebt. Want mensen kennen weer mensen die weer mensen kennen. En voor je het weet zit je op verjaardagen van mensen die je maar half kent, maar waar het wel heel gezellig is. En dat zijn de plekken waar je je nieuwe vriendin tegen gaat komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom moet het gelijk naar de extremen van "elke dag " of "elke week" naar de kroeg. Al ga je 1x in de maand. Of 1x in de twee maanden of wat dan ook.
Zoals je zelf zegt je leert er leuke mensen kennen. Dat er destijds geen vriendin tussen zat, dat zegt niets ove rnu.
Of dat er nu mensen komen die kennissen worden die dan weer leuke vriendinnen hebben. Het gaat erom dat je je kennissenkring uitbreidt en erop uit trekt. En dat doe je vaak door met mensen op te trekken.
Ja ok, maar in m'n 1tje in de kroeg zitten zou ik niet willen kwalificeren als quality-timequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef Ballard het volgende:
je hebt ook van die plekken waar de muziek heel zacht staat zodat het barmeisje je kan horen praten
als je dan 1 drankje per uur drinkt is het niet zo heel duur
Het gaat niet specifiek om de kroeg (al weerleg ik graag enkele punten, want ik was vroeger totaal geen kroegpersoon, had dezelfde instelling als jou). Maar ik heb wel toen ik geen vrienden in de buurt had, een kroeg opgezocht en heb daar zeker contacten aan overgehouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?
En je kan het ook omdraaien en eens denken, wij hebben een obsessie met de kroeg, maar deze jongen houdt daar niet van, misschien moeten wij onze obsessie met de kroeg maar niet aan hem opdringen.
Ga je gang, absoluut mee eens. Doe het met iets wat je leuk vindt, of leuk lijkt.. of net niet leuk lijkt, maar wie weet ga je het leuk vinden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dat doe ik dan liever op andere manieren dan met een activiteit die me gewoon niet zo kan boeien (bijvoorbeeld met vrijwilligerswerk).
Sommige mensen maken het zichzelf nou eenmaal niet makkelijk. Hij komt er vanzelf wel achter wat voor hem gaat werken, duidelijk is dat het nu iig niet voor hem werkt en dat hij er weinig aan doet om dat te veranderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef DavetheNL het volgende:
Pff.. Sorry, maar Spezza klinkt bijna als een iets intelegentere versie dan die Fluffie...
Waarom ga je je verhaal helemaal doen als kerel terwijl je geen enkele tip aanneem en alleen maar afgeeft op alles wat voorgeteld wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |