abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118124413
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef Ballard het volgende:
ik denk dat die dates niet stuklopen op het engeland interesse maar op 't zand in je kut :P
je klinkt als een personage wat zo in Little Britain thuis zou horen ;) The Only England-fan in the Village ofzo
Mja, zo voel ik me wel als ik de datingsites afspeur.... :+ :')

Engeland is voor veel dames een afknapper.... ze zeiken alleen maar dat het koud is en regent.... Terwijl ze vergeten dat Zuid Engeland een zonniger klimaat heeft dan Nederland... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:58:56 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118124456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, maar het is fijn als je iemand vindt waarmee je dingen WEL kunt doen en niet zoals tot nu toe elke keer dames tegenkomen die GEEN van die dingen willen doen....
Maar je zegt met je post tegen Chawi aan dat je dat niet voldoende vindt, terwijl zij een compromis ide voorstelt.

geen overeenkomsten is anders dan compromissen sluiten.
pi_118124458
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....
Ik bedoel, moeten we dan maar aparte vakanties houden? zij naar india en ik naar engeland... dan kan ik beter single blijven, ik ga nu ook alleen...
zelfde geldt voor fietsen, wandelen etc.
Je hebt natuurlijk recht op jouw eigen dealbreakers Spezza.

Ik denk dat het vervullen van deze dealbreakers, zeker op de manier waarop jij ze vervuld wilt zien heel lastig wordt. Zeker aangezien er weinig tot geen ruimte tot compromissen klinkt vanuit jouw posts.

Bijvoorbeeld:
Ene jaar op vakantie naar Engeland, andere jaar vakantie naar haar keuze
Jij lekker fietsen op regenachtige dag, zij kan dan rtlgemist/thevoice bekijken.
Campingvakantie in Frankrijk afsluiten met 2 dagen luxe hotelletje met Spa.

Ik noem maar wat, maar 100% jouw eigen zin willen hebben en daar complete aansluiting in hebben willen, lukt vaak niet.

Wie zei dat ook alweer? Zou je naast jezelf wakker willen worden?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:48 #254
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Perzephone het volgende:
Gaat lekker weer haha..

Ik zou mensen eens een kans geven, misschien vult zelfs een zonaanbidster jou op andere vlakken hartstikke goed aan.

Daarbij, hoe verwacht je dat het nu eens anders gaat als je zelf ook niet eens wat gaat wijzigen?
Daarbij, straks is er een hele leuke vrouw die best voor jou mee wil naar Engeland.. jij hebt mooi de voorkennis om haar rond te leiden en ook enthousiast te maken ;) Ik denk dat je als je een relatie wilt en goed wilt houden je sowieso wat water bij de wijn doet en compromissen sluit, toch? Waarom wil je anders een relatie.
pi_118124504
ik denk dat het feit dat je bij first dates al nadenkt over een meerjaren plan met vakanties bij deze meisjes ook een dealbreaker is
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118124553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je zegt met je post tegen Chawi aan dat je dat niet voldoende vindt, terwijl zij een compromis ide voorstelt.

geen overeenkomsten is anders dan compromissen sluiten.
Ik wil best compromissen sluiten... alleen vinden de dames die ik tot nu ben tegenkomen mijn interesses maar yukkie.....en dus vallen ze in de categorie geen overeenkomsten...

ik ben niet de moeilijkste, ik zie alleen geen toegevoegde waarde in een vriendin als ik de genoemde punten in mijn eentje blijf doen.... dan kan ik net zo goed single blijven en af en toe mijn ex neuken :+
pi_118124564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Chawi het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk recht op jouw eigen dealbreakers Spezza.

Ik denk dat het vervullen van deze dealbreakers, zeker op de manier waarop jij ze vervuld wilt zien heel lastig wordt. Zeker aangezien er weinig tot geen ruimte tot compromissen klinkt vanuit jouw posts.

Bijvoorbeeld:
Ene jaar op vakantie naar Engeland, andere jaar vakantie naar haar keuze
Jij lekker fietsen op regenachtige dag, zij kan dan rtlgemist/thevoice bekijken.
Campingvakantie in Frankrijk afsluiten met 2 dagen luxe hotelletje met Spa.

Ik noem maar wat, maar 100% jouw eigen zin willen hebben en daar complete aansluiting in hebben willen, lukt vaak niet.

Wie zei dat ook alweer? Zou je naast jezelf wakker willen worden?
ik wilde ook zoiets posten. als je alleen bereid bent dingen te doen die je zelf leuk vindt dan wordt het lastig een partner te vinden.....
ga je het ene jaar lekker fietsen op een colombiaanse dodenweg en het jaar erop ga je lekker naar het strand in cancun. (en nee, je hoeft dan niet de hele dag op het strand te liggen, zelfs daar kan je lekker een stuk fietsen)
pi_118124587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Ballard het volgende:
ik denk dat het feit dat je bij first dates al nadenkt over een meerjaren plan met vakanties bij deze meisjes ook een dealbreaker is
Uhu, want zo gaan mijn dates ook echt :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:18 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118124605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil best compromissen sluiten... alleen vinden de dames die ik tot nu ben tegenkomen mijn interesses maar yukkie.....en dus vallen ze in de categorie geen overeenkomsten...

ik ben niet de moeilijkste, ik zie alleen geen toegevoegde waarde in een vriendin als ik de genoemde punten in mijn eentje blijf doen.... dan kan ik net zo goed single blijven en af en toe mijn ex neuken :+
Zoals we al eerder zeiden, blijkbaar zoek je dan echt verkeerd. Want ze moeten er echt wel zijn. Zoals sommigen al aangaven zijn zij best wel eens mensen tegengekomen die de camping leuk vindt en engeland en evt het wandelen ook nog.

Pherzo zei zelfs dat ze aan het plaatje voldeed.
pi_118124606
quote:

[..]

Ik wil best compromissen sluiten...
negeer mijn laatste post dan maar.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:03:14 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124647
quote:

[..]

Ik zou vooral juist stoppen met je ex te neuken.
En je bedenken dat ook zij specifieke hobby's heeft waar ze van hoopt dat je er in ieder geval interesse voor hebt. Ik vind ook dat je star klinkt en zou voor mij een afknapper zijn terwijl ik de meeste van je interesses deel. Ben je wel uit de frustratiezone vwb je vorige relatie?
pi_118124652
misschien zien we het aller belangrijkste over het hoofd
misschien is spezza gewoon echt heel erg lelijk
sorry ik zit te trollen negeer me spezza :)
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:01 #263
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124686
dit wordt niks, blijf verkeerd quoten. Nou ja moraal van het verhaal: niet té kritisch zijn want dan lijkt niemand leuk.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:11 #264
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124695
ooooops
pi_118124767
Als je lelijk bent heb je sowieso dikke vette pech natuurlijk. Als je daarbij nog een gefrustreerde houding hebt (en als je baalt van 5 jaar vrijgezel zijn dan ben je ergens wel gefrustreerd) dan kom je al helemaal niet aan de bak. Voeg daar nog eens aan toe dat iemand niet naar de kroeg gaat en weinig vrienden heeft...Tsja, je zal toch met gewoontes moeten breken om succes te hebben.

Vrijwilligerswerk is een goede optie. Daar heb ik heel veel contacten en ook relaties aan overgehouden.
pi_118124837
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zou vooral juist stoppen met je ex te neuken.
En je bedenken dat ook zij specifieke hobby's heeft waar ze van hoopt dat je er in ieder geval interesse voor hebt. Ik vind ook dat je star klinkt en zou voor mij een afknapper zijn terwijl ik de meeste van je interesses deel. Ben je wel uit de frustratiezone vwb je vorige relatie?
Mja, ik ben minder star dan ik overkom... Zoals gezegd, ik ben niet de moeilijkste, maar tot nu toe zijn het steeds de dames die afhaken op deze punten....
En nee, ze hoeft niet alles leuk te vinden, en ja ik wil ook nog wel een keer naar India enzo, maar dat komt wel een keer.... En mijn stedentrips zullen echt wel naar andere steden dan London gaan, maar tot nu toe hebben al mijn dates steeds hun (voor)oordeel klaar over dingen die ik leuk vind... En dus zijn het niet zozeer dealbreakers van mijn kant, maar vaak van hun kant.

En daar baal ik gewoon van...
pi_118124867
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118124903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Als je lelijk bent heb je sowieso dikke vette pech natuurlijk. Als je daarbij nog een gefrustreerde houding hebt (en als je baalt van 5 jaar vrijgezel zijn dan ben je ergens wel gefrustreerd) dan kom je al helemaal niet aan de bak. Voeg daar nog eens aan toe dat iemand niet naar de kroeg gaat en weinig vrienden heeft...Tsja, je zal toch met gewoontes moeten breken om succes te hebben.

Vrijwilligerswerk is een goede optie. Daar heb ik heel veel contacten en ook relaties aan overgehouden.
Dus omdat ik niet naar de kroeg ga ben ik bij voorbaat afgeschreven? Ken genoeg mensen die de kroeg niet leuk vinden.... Waarom moet men de kroeg leuk vinden? Veel geld betalen voor drank, terwijl je ook gezellig bij vrienden kan zitten waar het 1 goedkoper is en 2 je ook lekker een gezelschapsspel kan spelen of gamen?

Ik snap die obsessie met de kroeg niet zo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:09:38 #269
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik ben minder star dan ik overkom... Zoals gezegd, ik ben niet de moeilijkste, maar tot nu toe zijn het steeds de dames die afhaken op deze punten....
En nee, ze hoeft niet alles leuk te vinden, en ja ik wil ook nog wel een keer naar India enzo, maar dat komt wel een keer.... En mijn stedentrips zullen echt wel naar andere steden dan London gaan, maar tot nu toe hebben al mijn dates steeds hun (voor)oordeel klaar over dingen die ik leuk vind... En dus zijn het niet zozeer dealbreakers van mijn kant, maar vaak van hun kant.

En daar baal ik gewoon van...
Wat zijn die oordelen dan? Als het niet te specifiek wordt dan.
Het kan ook zijn dat ze uiteindelijk op iets anders afhaken. Misschien jouw reactie op hun reactie.
Snap je anderzijds wel hoor, heb wel eens een echte zeiksnor als date gehad en alles wat ik deed was saai en stom, dan ben je gauw klaar.

Ik zou het niet opgeven maar iets meer aftasten of ze in elk geval enthousiast zijn over je interesses voorafgaand aan de date. Dan weet je dat dat al geen issue meer is.
pi_118124984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dus omdat ik niet naar de kroeg ga ben ik bij voorbaat afgeschreven? Ken genoeg mensen die de kroeg niet leuk vinden.... Waarom moet men de kroeg leuk vinden? Veel geld betalen voor drank, terwijl je ook gezellig bij vrienden kan zitten waar het 1 goedkoper is en 2 je ook lekker een gezelschapsspel kan spelen of gamen?

Omdat je daar toch contacten op doet. Vrijwilligerswerk heb ik veel contacten opgedaan, en na ons werk gaan we stappen. In de kroegen heb ik ook mensen leren kennen, en binnenkort gaan we weer een avondje Scrabble spelen. Dat had ik niet gedaan als ik gewoon thuis was blijven zitten gamen.

Het gaat er om dat je bij voorbaat iets afschrijft wat misschien wel ontzettend leuk uit kan pakken. Ik vind dat een foute instelling.
pi_118124987
quote:

[..]

aa je bent ook nog krenterig en mensenschuw :D
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:10:46 #272
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118125015
quote:

[..]

Is voor veel dames juist een pré hoor, in jouw leeftijdscategorie, dat je niet zo'n feestbeest bent. Zolang je maar een sociaal leven hebt en interesses. Dan kom je al een eind. Uiterlijk is weer heel persoonlijk en de rest ook natuurlijk.
pi_118125047
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat zijn die oordelen dan? Als het niet te specifiek wordt dan.
Het kan ook zijn dat ze uiteindelijk op iets anders afhaken. Misschien jouw reactie op hun reactie.
Snap je anderzijds wel hoor, heb wel eens een echte zeiksnor als date gehad en alles wat ik deed was saai en stom, dan ben je gauw klaar.

Ik zou het niet opgeven maar iets meer aftasten of ze in elk geval enthousiast zijn over je interesses voorafgaand aan de date. Dan weet je dat dat al geen issue meer is.
Mja, zoals gezegd, ik ben de moeilijkste niet.... ik date alles waar het leuk mee klikt.... ik ben niet degene die mensen op voorhand afwijst of afschiet... maar de genoemde punten zijn dingen die ik graag doe, dus het zou gewoon fijn zijn om eens iemand te ontmoeten die op zijn minst 1 punt met mij wilt delen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:11:43 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118125071
quote:

Dat wat Myst zegt! Het gaat niet om de drank, of het geld. Het gaat erom dat het OOK een plek is waar je andere mensen kan ontmoeten dan de mensen waarmee je op dat moment de kroeg binnenstapt.
pi_118125109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat je daar toch contacten op doet. Vrijwilligerswerk heb ik veel contacten opgedaan, en na ons werk gaan we stappen. In de kroegen heb ik ook mensen leren kennen, en binnenkort gaan we weer een avondje Scrabble spelen. Dat had ik niet gedaan als ik gewoon thuis was blijven zitten gamen.

Het gaat er om dat je bij voorbaat iets afschrijft wat misschien wel ontzettend leuk uit kan pakken. Ik vind dat een foute instelling.
Ik ga heel af en toe wel eens naar de kroeg hoor.... Maar het is gewoon niet mijn ding.... Een terrasje pakken in de zomer, prima... Maar de kroeg, harde muziek waardoor je amper met elkaar kan praten, nee dank je....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')