Buyincoins heeft momenteel weer een leuke 10% couponquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:24 schreef shiznuts het volgende:
Wat moeten mensen telkens met die kudtsites. On sale: 171,- eur.
Je hebt die voor 20 euro goedkoper bij Pandawill of Buyincoins (199,- usd; met coupon/recommender 189,- usd).
Meeste mensen zijn hier toch voor 7 of 10 inch gegaan, dus ff op Slatedroid kijken?
8" niks? Janesh was nogal in z'n nopjes met zijn 8"-er.
Is die OEM niet gewoon precies het zelfde (ex bedrukking?). Vaak gewoon de zelfde fabrikant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef wormtrein het volgende:
Voor zover ik kan zien heeft BIC deze, maar da's geen 'originele' (): http://www4.buyincoins.co(...)s-product-16689.html
Bij Pandawill hebben ze er twee voor dezelfde prijs, waarvan één er lijkt op die van BIC, en die andere lijkt een originele met goede opdruk etc: http://www.pandawill.com/(...)am-white-p65687.html
Verzending met Pandawill is met reguliere HK post toch? Da's nog een voordeel boven DHL met toeslagrisico e.d.
Mede door deze review lijkt 't me wel wat, snel en responsief dingetje met mooi scherm! En best een goede support met ROMS etc. Voor een 10,1" zou ik voor een U30GT-H of N101+ gaan denk ik.
deze user denkt er anders overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:24 schreef shiznuts het volgende:
Wat moeten mensen telkens met die kudtsites. On sale: 171,- eur.
Je hebt die voor 20 euro goedkoper bij Pandawill of Buyincoins (199,- usd; met coupon/recommender 189,- usd).
Meeste mensen zijn hier toch voor 7 of 10 inch gegaan, dus ff op Slatedroid kijken?
8" niks? Janesh was nogal in z'n nopjes met zijn 8"-er.
AliExpress ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Buyincoins heeft momenteel weer een leuke 10% coupon! Dus het is weer een goed moment om een tablet te kopen
!
even zoeken en je hebt een leuke nieuwe 7inch tablet voor rond de 80euro, dual processor en 1024xX schermquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Iemand nog een leuk ainol 7inch tablet liggen die over kan kopen? rond de 60-80 euro?
Nee,morgen Cube U30GT bestellenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef nodig het volgende:
Zijn er trouwens Fok!kers die de PiPo M3 hebben besteld?
ik heb nu een tweede verloopstekker en ook die is uielkaar gvallen (na 1x gebruiken). Heb een wereldstekker gehaald bij de ANWB winkel. Kost een tientje maar is zoveel steviger dan dat verloopstukje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef eleganza het volgende:
[..]
Vrijwel identieke mening over dit apparaat. Voornamelijk die charger, daar bestel ik nog even voor de zekerheid een extra voor, voelt alsof ie zo uit elkaar kan vallenScherm vind ik ook nog steeds een erg mooi dingetje, hij is echt ook kleurrijker en helderder dan mijn aurora II.
Accu is overigens niet - zoals hij vermeldt in zijn review - 8000mah, maar slechts 7200 mah (2x 3600mah). Hij houdt t in ieder geval voor mij lang genoeg uit
Ja maar ik wil hem zo snel mogelijk hebben(binnen nu en 4dagen) dus daarom vroeg ik of iemand er hier nog 1tje heeft om te verkopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:26 schreef Haque het volgende:
[..]
even zoeken en je hebt een leuke nieuwe 7inch tablet voor rond de 80euro, dual processor en 1024xX scherm
Tijdens de Tentamens doe/deed ik niet anders, scheelt weer spul meeslepen en naar mijn idee werkt het prima om PDF'jes, docjes en Eboeken te lezenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
hoe bevalt een 7 inch tablet als je ebooks wilt lezen in de trein ed. mn macbook meenemen om een boekje te lezen vind ik weer teveel van het goeie
zit te denken aan de ainol aurora 2
Why ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Klonk het volgende:
7 inch bevalt uitstekend, heb ook een ipad maar die ligt stof te verzamelen sinds ik mijn nexus 7 heb.
Waar ga je hem precies bestellen? Bij Lightake of de Duitse optie E-Fox?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee,morgen Cube U30GT bestellen
Op AliExpressquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar ga je hem precies bestellen? Bij Lightake of de Duitse optie E-Fox?
Tot nu toe is het echt een strijd tussen Cube U30GT vs Window N101 en nu ook nog is vs de PiPo M3, en geen 1 springt er echt uit omdat er allemaal wel doa's bijzitten en kleine probleempjes hebben
Aha, en wat is precies de reden dat je voor de Cube U30GT bent gegaan en niet voor 1 van de concurrenten als ik vragen mag?quote:
Je kan het upgraden naar 4.1 en ditquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, en wat is precies de reden dat je voor de Cube U30GT bent gegaan en niet voor 1 van de concurrenten als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |