Waarom ben je jaloers dan?quote:
niet waarom, waarop, waarschijnlijk jaloers op jouw ultieme simpelheid... wat een heerlijk bekrompen leven moet dat zijn in de middeleeuwenquote:
Ik zit je wel hoog dat je zo blijft jij-bakken, als mod die het voorbeeld moet geven notabene.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef Re het volgende:
[..]
niet waarom, waarop, waarschijnlijk jaloers op jouw ultieme simpelheid... wat een heerlijk bekrompen leven moet dat zijn in de middeleeuwen, maar dat is verder offtopic
alles prima hier hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zit je wel hoog dat je zo blijft jij-bakken, als mod die het voorbeeld moet geven notabene.
Verder alles goed?
Neuh, dat was het punt ook niet. Maar je mag het zo wegmoffelen van me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Re het volgende:
en ja je hebt gelijk irritant he, dat gejij-bak
Ah een persoon is zijn CV. Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk in plaats van met zwakzinnige smilies, los van de persoon in kwestie.
We praten over een vrouw van 44 jaar, academisch geschoold, titel meester in het bezit, met zo'n 14 jaar ervaring in de politiek, onder meer als bewindspersoon.
Welk type werk vind je passen bij een dergelijk persoon?
Als of dat in het dagelijkse leven niet zo is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zou ze bij Woutertje Bos aangeklopt hebben om zijn vriendschapsbanden bij Shell aan te halen of te laten gelden?
Misschien is er wel sprake van 'voor wat hoort wat' als PvdA kameraden.
Misschien heeft Woutertje 'm der wel een keer in gehangen en is het nu tijd voor haar te cashen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet of wel?
Wat ik wel zeg is dat ze hoogstwaarschijnlijk een kruiwagen gebruikt en niet op haar kwaliteiten maar op PvdA kamaradski niveau.
Ze blinken daar wel in uit inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
Je doet, nogal denigrerend, alsof het een pure PvdA aangelegenheid is om een kruiwagen te gebruiken.
Hou toch op man!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef 3-voud het volgende:
Ze blinken daar wel in uit inderdaad.
Kan ik niet. De feiten spreken me anders tegen.quote:
Maakt niet uit, dat ben je immers gewend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ik niet. De feiten spreken me anders tegen.
Welke feiten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
Kan ik niet. De feiten spreken me anders tegen.
Dat onder de PvdA meer baantjes naar elkaar worden toegeschoven dan welk andere partij.quote:
Waar is dat een feit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef 3-voud het volgende:
Dat onder de PvdA meer baantjes naar elkaar worden toegeschoven dan welk andere partij.
In Nederland.quote:
Hahahihihoho.quote:
Bij Shell. Dan heeft ie namelijk gelijk!quote:
Enkel je ogen ervoor sluiten en dan hard ertegenin gaan is niet zo zinvol.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij Shell. Dan heeft ie namelijk gelijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |