PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Soms kan een specifiek geval mensen meer raken dan een mededeling dat er bij een bomaanslag 20 mensen om zijn gekomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar dit is maar een klein geval ten opzichte van de echt grote misdrijven van de wereld. Dan moet dat toch intenser beleeft worden dan dit filmpje?
My point is dat ik veel mensen (niet specifiek jullie ofzo) hypocriet vind en wereldvreemd door te doen alsof dit echt nieuws is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Coenehv het volgende:
Ik snap zoiezo de hype niet om 1 meisje dat zelfmoord pleegt omdat ze wordt gepest. Er sterven dagelijks duizenden mensen door slechte hygiène en doordat ze honger hebben...
Ik typ sneller dan jouw crtl + vquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
De fuck, ik ctrl + v als een malle en er is gewoon al een nieuw topic.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef fetss het volgende:
beste pakje ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
En daar doet niemand iets tegen? Nee klopt, er gaan geen miljoen zo niet miljarden naar ontwikkelingslanden toe om ze te helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Coenehv het volgende:
Ik snap zoiezo de hype niet om 1 meisje dat zelfmoord pleegt omdat ze wordt gepest. Er sterven dagelijks duizenden mensen door slechte hygiène en doordat ze honger hebben...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef fetss het volgende:
beste pakje ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Daar mogen ze wel mee stoppen. Bodemloze put.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En daar doet niemand iets tegen? Nee klopt, er gaan geen miljoen zo niet miljarden naar ontwikkelingslanden toe om ze te helpen.
Jij bent er geweest en je hebt gezien wat ze met het geld deden? Nee? Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel mee stoppen. Bodemloze put.
Dan nog kan ik wel een mening hebben of niet? Het geld wat er teveel aan heen is gegaan al sinds het begin, moet gecompenseerd worden. Dus de komende 100 jaar maar even niets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent er geweest en je hebt gezien wat ze met het geld deden? Nee? Dat dacht ik ook
Och mannetje.quote:
Dus Nbuku mag van jou nu verhongerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog kan ik wel een mening hebben of niet? Het geld wat er teveel aan heen is gegaan al sinds het begin, moet gecompenseerd worden. Dus de komende 100 jaar maar even niets.
Nog een potje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Pff ThatDutch, hoe heb ik dat ooit gewonnenik kon helemaal niks maar twee momenten en pats goal.
Dat is hij toch al aan het doen en nu gaat er geld heen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus Nbuku mag van jou nu verhongeren
als router 1 meter van ps3 staat, zou bedraad dan helpen tov draadloos voor fifa verbinding? lag enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Hij is alleen belangrijk als hij een Youtube-filmpje maakt. Jij snapt het helemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou knul, dat weet ik anders prima.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Och mannetje.Zoek eerst de definitie van hypocriet even op.
Zodat hij elke dag schoon water heeft, en niet 3 uur moet lopen voor troebel waterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hij toch al aan het doen en nu gaat er geld heen.
Tuurlijk, alles stoort wirelessquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als router 1 meter van ps3 staat, zou bedraad dan helpen tov draadloos voor fifa verbinding? lag enzo.
Jij denkt dat iedereen schoon water heeft daar? Alleen de rijken hebben schoon water.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zodat hij elke dag schoon water heeft, en niet 3 uur moet lopen voor troebel water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |