Wyccie is lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Neelie? Angela?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Dat doe je de hele tijd toch al. En niemand die je tegenhoudt.
(Zo weer Neelie genoeg?)
Moet ik ook naar jouw onzin happen dan? Dan heb ik er zowat een dagtaak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Robby, wat ben je toch een slechte trol
Ik denk dat ik maar ga slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?
Laat je je nou wegjagen door Robby...quote:
Welterusten schatje, vleeslijdend Nederland wacht met smart weer op je morgenvroeg op de operatiezaal, be there!quote:
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat je je nou wegjagen door Robby...
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?
Wat ben ik blij dat die dingen geen passagiersstoelen hebben...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhh
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhh
Ik kan ook in de kofferbak in een slipje en strikje op je wachten, zo in het donker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die dingen geen passagiersstoelen hebben...
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan ook in de kofferbak in een slipje en strikje op je wachten, zo in het donker.
Oh kinky! Jij kruipt bij Robby in de kofferbak?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...
Dat snap ik, je wilt me voor je zelf houden . Zo'n parkeerplaats is natuurlijk ook heel druk bezet om twee uur 's nachts.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...
Dat past niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh kinky! Jij kruipt bij Robby in de kofferbak?
ja echt wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt al met andere mannen in de kofferbak gelegen?
Haha, kijk Sands zo moet het.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt al met andere mannen in de kofferbak gelegen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef RanTheMan het volgende:
....... daarom ben ik dus savonds nooit onlineviespeukjes!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:54 schreef RanTheMan het volgende:
1 opmerking en meteen is het topic de rest van de avond dood
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef DragonFodder het volgende:
Firefox, het gaat goed met je uitdaging! Volhouden he!
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..
bij mij ook niet, en de link kopieren levert een of andere plaatjessite op. Jammer hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..
Ja ok misschien welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Als er geen tekst bij had gestaan had het ook de poster voor Last action hero kunnen...
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Hij heeft ook een bio in de boekenwinkel liggen: total recall, iemand gelezen?
Ik had em vanmiddag vast en dacht zal ik em meenemen... Maar moet even rustig aan doen met me portomonnee.. dus misschien aan het eind van de maand. Al weet ik ook niet of ik zoveel intresse heb in zijn overspel en zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Hij heeft ook een bio in de boekenwinkel liggen: total recall, iemand gelezen?
Welkom bij grappen van pico 101quote:
Je zei Word haha is een office programma als Excel HA HA.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Word gedownload as we speak...
Dat had ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em vanmiddag vast en dacht zal ik em meenemen... Maar moet even rustig aan doen met me portomonnee.. dus misschien aan het eind van de maand. Al weet ik ook niet of ik zoveel intresse heb in zijn overspel en zo
Hov, vind je dit echt goed? Ben een half uur bezig en het pakt me nog niet echt...quote:
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCVIIquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hov, vind je dit echt goed? Ben een half uur bezig en het pakt me nog niet echt...
Okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCVII
Niet origineel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh pico, moet je me nou niet weer quoten voor dat spelfouten topic? Of is deze niet ernstig genoeg....
Jij ook nietquote:
Wat ben je toch een racistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben niet zo van de opera's. Ik weet wel dat er een "negeropera" is gemaakt ooit, maar dat zal deze niet zijn geweest
Klopt!quote:
quote:Een bijzonderheid van het werk is, dat alle rollen gezongen worden door zwarte acteurs en actrices. De componist stelde dit als eis. Slechts een paar zeer kleine rollen, zonder gezongen tekst, worden vertolkt door blanke acteurs.
Omdat je het koud hebt en aangevallen word door een wolf?quote:
Nee, ik heb er een tijdje terug wel al naar gezocht maar nog niet gekekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, heb je Friday Night Lights al gezien, of durf je nu mijn filmadviezen niet meer aan?
valt het tegen, het praten in plaatjes? Hou vol he, het gaat geweldig!quote:
Straks vragen ze nog bij Hallmark of hij bij hun komt werken, anzichtkaarten ontwerpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
valt het tegen, het praten in plaatjes? Hou vol he, het gaat geweldig!
Misschien moeten we hem een voorzetke geven, alleen er zijn geen vrouwen in de buurtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij faalde gisteren alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heeft ie dat weg geedit dan?quote:
hehehquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, en ik ook omdat hij huilie huilie deed over de DM.
hmm... ik zal pretenderen dat ik dat niet gezien heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
gewoon, kijken hoe lang hij het volhoudt. Omdat het kan dus, eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is de uitdaging dan precies? alleen praten in plaatjes.. maar waarom?
Omdat een foto meer dan duizend woorden zegt. Wellicht begrijpen we het op die manier beter wat die jongen ons toch allemaal duidelijk probeert te maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is de uitdaging dan precies? alleen praten in plaatjes.. maar waarom?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, en ik ook omdat hij huilie huilie deed over de DM.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Interessant SC topic is dit aan het worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
The amazing Spider-man gekeken... maarre... ik miste iets...En ik miste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest leuke film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Buiten je vriendin... Maar wie was dan de excuus-neger in ons midden? Jij was toch wel de gangster met de piefpaf thuis?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben net zo blank als jij, dus ik zie geen blokkades meer om voor altijd de jouwe te zijn
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten je vriendin... Maar wie was dan de excuus-neger in ons midden? Jij was toch wel de gangster met de piefpaf thuis?
Hahah slimmerik! In het trivia topic mag je wel posten en hier niet hahahquote:
Is er nog een neger naast Fox in ons midden? Ik verdenk wyccie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten je vriendin... Maar wie was dan de excuus-neger in ons midden? Jij was toch wel de gangster met de piefpaf thuis?
Ik dacht echt dat er een donkere/getinte (whatever) bij fmt was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is er nog een neger naast Fox in ons midden? Ik verdenk wyccie.
Zou kunnen, ik dacht het hier gelezen te hebben. Ben niet bij de laatste 2 of 3 meetings geweest volgens mij dusquote:
Ik dacht dat FF de surinamer was...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:23 schreef DragonFodder het volgende:
We hebben een Surinamer hier, en iemand met meer oosterse roots. verder weet ik het niet precies.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF de surinamer was...
O, jij bent de excuusneger...quote:
nee, ik ben zo blank als een pak yoghurt.quote:
Watch ya back, I'm coming!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Jay, je staat na gister nog maar 1 punt achter op me in de voetbalmanagerIk wist dat ik dit weekend punten zou gaan verliezen met het niet kunnen spelen van die voetballende Kanye West.. ach volgende week scoort ie vast weer
Pff....quote:
Hahahquote:
BS heb ik al lang niet meer geluisterd...quote:
Zou leuk zijn om te weten wie de meeste films herkent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:27 schreef JayHovah het volgende:
Die Chitty Bang klinkt echt als een blanke die Jay-Z probeert na te doen.
Deze blijft trouwens ook geniaal:
Ja, heel wat anders
En al helemaal niet uit een zwart wit oorlogsfilms... maar he, het past welquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef JayHovah het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen bij het stukje "open wide". Denk niet dat Lionel bedoelde dat je mond open moest voor de tandarts...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe/waar kun je aangeven als er iets niet klopt dat er op de frontpage gepost is?
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe/waar kun je aangeven als er iets niet klopt dat er op de frontpage gepost is?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
quote:
Thanx... maar het bleek mijn onnozelheid te zijn... dus was niet nodig... nou ga ik me in een hoekje zitten schamenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Thanx... maar het bleek mijn onnozelheid te zijn... dus was niet nodig... nou ga ik me in een hoekje zitten schamen
Kom op man.. stop es. Mijn kamer begint vol te lopen... (onee dat kan niet op 2 hoogquote:
Ik kan je nog wel een hint geven.. ik was aan het zoeken naar een hint op het moment dat sorcees zelf al een hint gaf... dus ik mag niet meer mee doen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:50 schreef Sands het volgende:
Foxje kun jij niet de vraag van Sorcees beantwoorden als geschiedenisexpert in de dop enzo?
Dr. Coxquote:
Graag, het topic gaat nu zo langzaamquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een hint geven.. ik was aan het zoeken naar een hint op het moment dat sorcees zelf al een hint gaf... dus ik mag niet meer mee doen..
30 rock en community zijn goede pleisters op de wondequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat Scrubs al zo lang is afgelopen, gelukkig zijn er 8 leuke seizoenen van.
Iedereen is gewoon hard aan het werk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een langzaamaandag weer hier en in de fmt...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon hard aan aanwezig op het werk!
Was dat werk...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon hard aan het werk!
Je hebt ook helemaal gelijk... Ik heb maar Friday Night lights aangezetquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef JayHovah het volgende:
Ik doe niet zo lang mee met de FOK! Movie Trivia maar ik heb het idee dat het nog nooit zo langzaam is gegaan...
Dat komt omdat de toppers nu minder actief fmten en de nieuwste spelers de vraag erg slecht onderhouden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef JayHovah het volgende:
Ik doe niet zo lang mee met de FOK! Movie Trivia maar ik heb het idee dat het nog nooit zo langzaam is gegaan...
En dan wijs je ze er nog wel op....quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt omdat de toppers nu minder actief fmten en de nieuwste spelers de vraag erg slecht onderhouden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt... punt krijg je vast nog wel. Stel maar een vraag (en probeer die goed bij te houden en niet zoals gister aub...)
Eerst was Patch er nog, die regeerde met een ijzeren vuist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan wijs je ze er nog wel op....
[..]
Wil jij onze nieuwe dictator worden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben in dit geval eigenlijk wel van het afnemen van punten... Dit schiet gewoon niet op...
Waarom kijk je geen horror? te eng?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Nope sorry, das een horror toch? Dat kijk ik niet
Mijn broer hield er van maar die was 6 jaar ouder. Dus op het moment dat hij 12, 13 was en hellraiser en braindead ging kijken was ik nog 6, 7.... En ik vond die films toen verschrikkelijk eng... en het is er gewoon ingebleven dat ik die films niet kijk....quote:
Mijn broertje van 8 kijkt The Walking Dead en maakt zombies dood op de Xbox 360quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn broer hield er van maar die was 6 jaar ouder. Dus op het moment dat hij 12, 13 was en hellraiser en braindead ging kijken was ik nog 6, 7.... En ik vond die films toen verschrikkelijk eng... en het is er gewoon ingebleven dat ik die films niet kijk....
Andere tijden... 22 jaar geleden waren er nog geen xboxen en weinig zombie spellen volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn broertje van 8 kijkt The Walking Dead en maakt zombies dood op de Xbox 360
En je oudere broer doet dat in het echt toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn broertje van 8 kijkt The Walking Dead en maakt zombies dood op de Xbox 360
Hij is heel lief als hij slaaptquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En je oudere broer doet dat in het echt toch?
zo oud was jij toch nog niet?quote:
Dat zeg ik toch, zo oud was je toch nog nietquote:
Oh ik lees niet goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, zo oud was je toch nog niet
Prijzenslag vond ik niet leuk. RvF heb ik wel regelmatig gekeken. Maar dan meer voor Leontien dan voor het programma ::Pquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik lees niet goedMaar ik keek dat altijd
net als Prijzenslag met Hans Kazan
Leontienquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Prijzenslag vond ik niet leuk. RvF heb ik wel regelmatig gekeken. Maar dan meer voor Leontien dan voor het programma ::P
Dat was toch ook de enige rede om RvF te kijken?quote:
Leuk stukje triviaquote:Howard the Duck (1986) — Budget, $37 million. Box office, $37,962,774. Allegedly, two Universal executives got into a fistfight while arguing over who was to blame for greenlighting the film; both of them deny this.
Welke kunstwerken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, hoe zit het met je kunstwerken?
Ik vond het toen echt een leuke filmquote:
Je zbrush werkzaamheden...quote:
Dat zijn nog geen kunstwerkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het toen echt een leuke film
[..]
Je zbrush werkzaamheden...
quote:
Ja, ik ga nu ergens in een hoekje liggen huilenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Vind je je eigen werk zo slecht?
En daarna lekker naar bed met Marco op de achtergrond? Ik maak me zorgen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ergens in een hoekje liggen huilen
Bekijk het positief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Sands het volgende:
Ja, ik ga nu ergens in een hoekje liggen huilen
Ik kan ook nog Nick&Simon luisteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En daarna lekker naar bed met Marco op de achtergrond? Ik maak me zorgen.
Dus misschien komt het toch nog goed?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bekijk het positief.
Huilen --> minderwaardigheid --> depressie --> inspiratie.
Zoals veel artiesten voor je, ben je nu op de goede weg.
Nee dat kan niet, N&S beleef je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan ook nog Nick&Simon luisteren.
[..]
Dus misschien komt het toch nog goed?
Tuurlijk, heb je wat paddo's in huis?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, kun je me dat leren?
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je wat paddo's in huis?
Oh, netjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik werk op de interne IT afdeling bij Bol.com
Thanksquote:
Hahah, nou had ik toch al geen behoefte aan die filmquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef JayHovah het volgende:
Ik dacht dat Jackie wel een leuke film zou zijn, maar bij het zien van de trailer begonnen de haren in m'n nek al omhoog staan van Carice van Houten. Dus maar vroegtijdig de download stopgezet...
Goede keus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, nou had ik toch al geen behoefte aan die filmMaar dit bevestigd dat ik em dus echt niet hoef te kijken
![]()
Ben na het afzetten van Amsterdam Heavy maar aan mijn 2de Hitchcock begonnen, Strangers on a train. Goede film
Vind ik zelf ook, ik vind em leuker om te zien dan The birdsquote:
Er zijn dan ook een hoop Hitchcock films die beter/leuker zijn dan The Birds.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook, ik vind em leuker om te zien dan The birds
Dat geloof ik best, maar ik ben dan ook niet zo in de hitchcock films zoals jij bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn dan ook een hoop Hitchcock films die beter zijn dan The Birds.
Je kijkt ze, dat is al iets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ik ben dan ook niet zo in de hitchcock films zoals jij bent
Hoort erbij toch? Sociale ontwikkeling en onzin als datquote:
Tot vorige week had ik er ook nog geen gezien...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef JayHovah het volgende:
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een Hitchcock heb gezien. Moet er binnenkort maar aan geloven denk ik, welke adviseer je me om mee te beginnen Sands?
Geen slechte film. Alleen het einde? Het was in dit geval eens geen feel good movie...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef JayHovah het volgende:
Wat vond je trouwens van Friday Night Lights Dyon?
Rope, die duurt maar 80 min.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef JayHovah het volgende:
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een Hitchcock heb gezien. Moet er binnenkort maar aan geloven denk ik, welke adviseer je me om mee te beginnen Sands?
Luister niet naar deze persoonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Luister niet naar Sands en kijk liever eerst een betere hitchcockfilm
Moet je er wel een titel bij zetten, anders raad je em niks aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou op tegen zijn dat ik hem betere hitchcockfilms aanraadt ?
Ok, Rear Window danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou op tegen zijn dat ik hem betere hitchcockfilms aanraad ?
Om Sands niet op z'n teentjes te trappen, doe dan maar Rear Windowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je er wel een titel bij zetten, anders raad je em niks aan
Vind je Rope echt een van zijn beste filmsquote:
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Om Sands niet op z'n teentjes te trappen, doe dan maar Rear Window
[..]
Vind je Rope echt een van zijn beste films
imdb is allang niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jaen volgens imdb ben ik niet de enige
Met oudere films nog welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
imdb is allang niet meer serieus te nemen
Mensen die alleen maar een 10 of een 1 geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet als de meeste stemmen van dezelfde generatie komt die de nieuwe films zo overwaardeerd
Over een tijdje kunnen ze gewoon net zo goed overstappen op een like rate systeemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar een 10 of een 1 geven.
Hmmm dan krijg je een snobs vs hipsters oorlog.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Over een tijdje kunnen ze gewoon net zo goed overstappen op een like rate systeem
Als de rest er maar weinig last van heeft gaan ze hun gang maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmmm dan krijg je een snobs vs hipsters oorlog.
Je moet 'm zelfs maar half kijken, want de 2e helft is een remake van de 1e.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Robby87 het volgende:
Check Vertigo, de rest kun je weglaten.
Ik heb die al besteldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, iets voor jou?
http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1351091164&sr=1-5
Weet je dan ook een prijs? Want die staat er als ik het goed gezien heb bij amazon niet bij...quote:
100 pond, maar ik heb hem bij wehkamp besteld want ik had daar nog wat kortingsbonnen voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je dan ook een prijs? Want die staat er als ik het goed gezien heb bij amazon niet bij...
Had hij eerder uitgekomen had ik em van me verjaardagsgeld gekocht, maar ja dat is intussen al opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:19 schreef Sands het volgende:
[..]
100 pond, maar ik heb hem bij wehkamp besteld want ik had daar nog wat kortingsbonnen voor.
Gewoon sparenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had hij eerder uitgekomen had ik em van me verjaardagsgeld gekocht, maar ja dat is intussen al op
Dan moet je een imkomen hebben waarbij je geld overhoudtquote:
Daarom woon ik nog thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je een imkomen hebben waarbij je geld overhoudt
Wat doe je dan verkeerd?quote:
En je hebt te dure hobby's?quote:
Dan doe je toch iets verkeerd... of is dat af en toe juist elke week?quote:
Elke week jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd... of is dat af en toe juist elke week?
Hmm... ik mis de tijd dat ik nog thuis woonde en dat ook konquote:
Ik spaar ook nog wel...maar het is te weinigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hmm... ik mis de tijd dat ik nog thuis woonde en dat ook kon. Nu is het eens per jaar, na me verjaardag
Misschien toch 1 blu-ray minder per week kopen. Das toch weer zo'n 20 euro voor je spaarrekeningquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik spaar ook nog wel...maar het is te weinig
Of jij kan mijn blu-rays betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien toch 1 blu-ray minder per week kopen. Das toch weer zo'n 20 euro voor je spaarrekening
Ben je alweer vergeten dat ik gezegd heb dat ik geen geld heb?quote:
Ja niet voor jezelf maar toch wel voor mij?...toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je alweer vergeten dat ik gezegd heb dat ik geen geld heb?
Ja echt wel... maar denk niet dat de verhuurder dat leuk vind... dat het geld voor hem gebruik om jou blu-rays mee te betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja niet voor jezelf maar toch wel voor mij?...toch?
Dat zal hij heus wel begrijpen hoor!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja echt wel... maar denk niet dat de verhuurder dat leuk vind... dat het geld voor hem gebruik om jou blu-rays mee te betalen
Nou, okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zal hij heus wel begrijpen hoor!
Avatar 3Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn je laatste aankopen geweest?
Heb je dan ook een 3D tv en speler?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef Sands het volgende:
[..]
I Robot 3D
Harvey
Die kwamen gisteren binnen
55 inch 3D tvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je dan ook een 3D tv en speler?
wtf...quote:
Vergeleken de biosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wtf...
Ik vind mijn tv al af en toe te grootMaar misschien zit ik er gewoon te dicht op
Ligt er vast aan welke film je gaat bekijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Vergeleken de biosik moet daar vaker heen, maar teveel idioten in de zaal
Bij Prometheus was er een man steeds naar de 3D aan het grijpen en bij Ted waren er allemaal van die tienermeisjes die om alles moesten lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt er vast aan welke film je gaat bekijken
hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij Prometheus was er een man steeds naar de 3D aan het grijpen en bij Ted waren er allemaal van die tienermeisjes die om alles moesten lachen
Omdat Koe alleen in zijn pauzes kan/wil fmt'en en hij moet de vraag bij houden... (ik heb er een keer geen zin in om het voor een ander te controleren)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom ligt het FMT topic eigenlijk al vanaf de morgen stil?
Koe? Dragon stelde toch de vraag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat Koe alleen in zijn pauzes kan/wil fmt'en en hij moet de vraag bij houden... (ik heb er een keer geen zin in om het voor een ander te controleren)
Owh ja... dan snap ik het ook niet...quote:
Misschien is hij de hele Star Wars saga gaan kijken om de antwoorden te controlerenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh ja... dan snap ik het ook niet...
you made me laughquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien is hij de hele Star Wars saga gaan kijken om de antwoorden te controleren
Ik heb serieus antwoord gegevenquote:
Het gaat al dagen op de radio alleen maar over Skyfall dit datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb serieus antwoord gegeven
Maar als de film me niet interreseert dan gaat dat het ene oor in, het andere oor uit. Ik kan wel zeggen Adele, maar die zal vast niet in de film zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Het gaat al dagen op de radio alleen maar over Skyfall dit dat![]()
Ik zeg ook namenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als de film me niet interreseert dan gaat dat het ene oor in, het andere oor uit. Ik kan wel zeggen Adele, maar die zal vast niet in de film zitten
Vind het echt een scheitlied... Niks James Bonds aan, te deprimerend...quote:
Juist wel James Bond's alleen na continue op de radio heb ik het wel een beetje gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind het echt een scheitlied... Niks James Bonds aan, te deprimerend...
Ben wel benieuwd naar de intro en het liedje bij elkaar, maar op het moment hoor ik liever gangnam style dan skyfall...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Juist wel James Bond's alleen na continue op de radio heb ik het wel een beetje gehad
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de intro en het liedje bij elkaar, maar op het moment hoor ik liever gangnam style dan skyfall...
Gelukkig is er ook andere muziek op de radio die nog beter is dan adele of psyquote:
Ik mag het hopen, anders is het nog slechter gesteld met de radio dan de laatste keer dat ik radio luisterde (10 jaar geleden ofzo)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook andere muziek op de radio die nog beter is dan adele of psy
Inddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook andere muziek op de radio die nog beter is dan adele of psy
Zo vaak hoor ik dat niet op de radio hoor...quote:
Dan moet je ook geen radio 538 luisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo vaak hoor ik dat niet op de radio hoor...
3fm is het enige dat ik luister.... en dan luister ik niet graag naar het programma van gerard ekdom, want daar kan earth wind and fire het meest in voorkomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen radio 538 luisteren
Jij racistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
3fm is het enige dat ik luister.... en dan luister ik niet graag naar het programma van gerard ekdom, want daar kan earth wind and fire het meest in voorkomen
why? Ik heb ook een hekel aan golden earring dat uit de zelfde periode is volgens mij...quote:
Dan moet je fox ook gewoon het raam dicht laten doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why? Ik heb ook een hekel aan golden earring dat uit de zelfde periode is volgens mij...
he gadver, mijn buren staan weer eens op het balkon te blowen... wat een stank...
Ik heb alles dicht aan die kant en ik kan me niet voorstellen dat het over het dak door het kleine spleetje van het raam dat open staat binnenkomt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet je fox ook gewoon het raam dicht laten doen.
Misschien de politie bellen omdat overlast?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb alles dicht aan die kant en ik kan me niet voorstellen dat het over het dak door het kleine spleetje van het raam dat open staat binnenkomt...
Waarom woon ik tussen allemaal wietplantages...
Als ik dat doe, kan ik daarna beter verhuizen denk ik zo...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien de politie bellen omdat overlast?
Woon je op het kamp ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat doe, kan ik daarna beter verhuizen denk ik zo...
heheh... wat zal ik zeggenquote:
Gecondoleerd, ik blijf nog wel even thuis wonenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh... wat zal ik zeggenik woon gewoon in een woonwijk, maar volgens mij staat dit deel van Wijchen bekend als een beetje asociaal (alleen wist ik dat niet, toen ik hier naar toe kwam
)
In die 2 jaar dat ik hier woon heb ik al vaker de politie aan de deur gehad dan in de 29 dat ik thuis heb gewoond...
Ach, ik woon alleen dus val een beetje buiten de boot. De politie komt alleen bij de stelletjes aan de deur. De mannen hier in het blok kunnen hun handjes niet al te goed thuis houden lijkt het... En ik woon op 2 hoog, dus gauw zal er ook niet worden ingebroken hier... Ach ik red me welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Gecondoleerd, ik blijf nog wel even thuis wonen
Ik zou je filmverzameling toch maar verstoppenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, ik woon alleen dus val een beetje buiten de boot. De politie komt alleen bij de stelletjes aan de deur. De mannen hier in het blok kunnen hun handjes niet al te goed thuis houden lijkt het... En ik woon op 2 hoog, dus gauw zal er ook niet worden ingebroken hier... Ach ik red me wel
hahah, ik zit er wel al een tijdje aan te denken om een rolgordijntje voor dat raam op te hangenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou je filmverzameling toch maar verstoppen
Dadelijk is je HP kasteel weg!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, ik zit er wel al een tijdje aan te denken om een rolgordijntje voor dat raam op te hangenaangezien dat het enige is dat je kan zien van buiten af
quote:
Waarom niet:quote:
Wat dan wel? En ook de prijs aub dan weet ik of het de moeite is om bij je in te brekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen, das niet het lichtste en waardevolste stuk in mijn verzameling
Jantje past beter bij je denk ik zo.quote:
Weer een concurrent minder.quote:
Dat is wel weinig jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Net of ik prijzen weet...
Ik dacht dat de Japanse uitgave van The pianist wel wat waard zou zijn... kijk ik net even op Ebay word hij voor 3,5 euro aangeboden
Nou, dat was al het 6de bodquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Desunoto het volgende:
Is dat dan niet gewoon het eerste bod van iemand die op z'n Nederlands hoopt voor een dubbeltje klaar te zijn? Beetje zoals dat volk op Marktplaats dus.
Beetje veel ofniet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, dat was al het 6de bodIk zou bijna mee gaan bieden, dan heb ik er 2 van de 1500
Hmm... ik zie wel de japanse I robot met het hoofd van sonny voor 300 euro op ebay staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |