Wyccie is lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Neelie? Angela?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Dat doe je de hele tijd toch al. En niemand die je tegenhoudt.
(Zo weer Neelie genoeg?)
Moet ik ook naar jouw onzin happen dan? Dan heb ik er zowat een dagtaak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Robby, wat ben je toch een slechte trol
Ik denk dat ik maar ga slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?
Laat je je nou wegjagen door Robby...quote:
Welterusten schatje, vleeslijdend Nederland wacht met smart weer op je morgenvroeg op de operatiezaal, be there!quote:
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat je je nou wegjagen door Robby...
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?
Wat ben ik blij dat die dingen geen passagiersstoelen hebben...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhh
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhh
Ik kan ook in de kofferbak in een slipje en strikje op je wachten, zo in het donker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die dingen geen passagiersstoelen hebben...
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan ook in de kofferbak in een slipje en strikje op je wachten, zo in het donker.
Oh kinky! Jij kruipt bij Robby in de kofferbak?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...
Dat snap ik, je wilt me voor je zelf houden . Zo'n parkeerplaats is natuurlijk ook heel druk bezet om twee uur 's nachts.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ga je er toch echt niet uit laten dan...
Dat past niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh kinky! Jij kruipt bij Robby in de kofferbak?
ja echt wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt al met andere mannen in de kofferbak gelegen?
Haha, kijk Sands zo moet het.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt al met andere mannen in de kofferbak gelegen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef RanTheMan het volgende:
....... daarom ben ik dus savonds nooit onlineviespeukjes!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:54 schreef RanTheMan het volgende:
1 opmerking en meteen is het topic de rest van de avond dood
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef DragonFodder het volgende:
Firefox, het gaat goed met je uitdaging! Volhouden he!
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..
bij mij ook niet, en de link kopieren levert een of andere plaatjessite op. Jammer hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij tenminste..
Ja ok misschien welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Als er geen tekst bij had gestaan had het ook de poster voor Last action hero kunnen...
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Hij heeft ook een bio in de boekenwinkel liggen: total recall, iemand gelezen?
Ik had em vanmiddag vast en dacht zal ik em meenemen... Maar moet even rustig aan doen met me portomonnee.. dus misschien aan het eind van de maand. Al weet ik ook niet of ik zoveel intresse heb in zijn overspel en zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Hij heeft ook een bio in de boekenwinkel liggen: total recall, iemand gelezen?
Welkom bij grappen van pico 101quote:
Je zei Word haha is een office programma als Excel HA HA.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Word gedownload as we speak...
Dat had ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em vanmiddag vast en dacht zal ik em meenemen... Maar moet even rustig aan doen met me portomonnee.. dus misschien aan het eind van de maand. Al weet ik ook niet of ik zoveel intresse heb in zijn overspel en zo
Hov, vind je dit echt goed? Ben een half uur bezig en het pakt me nog niet echt...quote:
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCVIIquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hov, vind je dit echt goed? Ben een half uur bezig en het pakt me nog niet echt...
Okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCVII
Niet origineel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh pico, moet je me nou niet weer quoten voor dat spelfouten topic? Of is deze niet ernstig genoeg....
Jij ook nietquote:
Wat ben je toch een racistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben niet zo van de opera's. Ik weet wel dat er een "negeropera" is gemaakt ooit, maar dat zal deze niet zijn geweest
Klopt!quote:
quote:Een bijzonderheid van het werk is, dat alle rollen gezongen worden door zwarte acteurs en actrices. De componist stelde dit als eis. Slechts een paar zeer kleine rollen, zonder gezongen tekst, worden vertolkt door blanke acteurs.
Omdat je het koud hebt en aangevallen word door een wolf?quote:
Nee, ik heb er een tijdje terug wel al naar gezocht maar nog niet gekekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, heb je Friday Night Lights al gezien, of durf je nu mijn filmadviezen niet meer aan?
valt het tegen, het praten in plaatjes? Hou vol he, het gaat geweldig!quote:
Straks vragen ze nog bij Hallmark of hij bij hun komt werken, anzichtkaarten ontwerpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
valt het tegen, het praten in plaatjes? Hou vol he, het gaat geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |