Wyccie is lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Neelie? Angela?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, je was zo'n ijskoude, noem het een Neelie, een Angela, JIJ was het... je gaat me toch niet wijsmaken dat je aldoor een veredelde Annika was?
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Dat doe je de hele tijd toch al. En niemand die je tegenhoudt.
(Zo weer Neelie genoeg?)
Moet ik ook naar jouw onzin happen dan? Dan heb ik er zowat een dagtaak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Robby, wat ben je toch een slechte trol
Ik denk dat ik maar ga slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
Damn, wat een slechte inkopper wyccie, je stelt me alweer teleur, komt er nog een derde aan?
Laat je je nou wegjagen door Robby...quote:
Welterusten schatje, vleeslijdend Nederland wacht met smart weer op je morgenvroeg op de operatiezaal, be there!quote:
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat je je nou wegjagen door Robby...
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik jaag heel vrouwelijk schoon weg van FMT, zeg Dyon, zie jij iemand op dit moment? ;-)?!
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zie ik iemand... ehh hoe bedoel je?
Wat ben ik blij dat die dingen geen passagiersstoelen hebben...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoor een hele duidelijke nee, ja hoor. We wonen praktisch bij elkaar om de hoek, ja ik geloof dat dit echt iets kan worden. Als je zo'n limo terugrijdt, en hem heel bekwaam zo in de gaten van de donkere parkeerplaats steekt, bekruipt jou dan het gevoel van: hmm ja, het zou echt heerlijk zijn als er iemand op de passagiersstoel zat? Ik kan diegene zijn Dyon! Oh yeahhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |