Geen idee eigenlijk, ze zouden toch niet gaan wachten tot ze Xen afhebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer Black Mesa op Steam zelf beschikbaar komt via het greenlight programma?
als je m via de site downloadt komt ie ook in je steam lijst he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer Black Mesa op Steam zelf beschikbaar komt via het greenlight programma?
Update de drivers van je videokaart. Schijnt voor de meeste mensen te werkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Frutsel het volgende:
Ben ik zo dapper geweest om die Fifa13 key te kopen....
gelukt...
Ben ik zo blij dat ik de key heb... moet ik het spel Fifa 13 downloaden..
gelukt
Key geaccepteerd, geen problemen, Nederlandse versie erbij
gelukt
Downloaden gelukt, spel geinstalleerd
gelukt
Opstarten?
gelukt
Spelen?
Mislukt... spel crashed gewoon als je een wedstrijd wilt starten, of het nu oefenduel of carriere is
*huil*
Klopt, had ik ook gelezen in de klachten op googlequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Update de drivers van je videokaart. Schijnt voor de meeste mensen te werken
Fixed. Ik speel de MP soms en er zijn genoeg mensen online.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Payday![]()
Ik ben een hont dus ik speel het niet.
874 874 PAYDAY The Heistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Fixed. Ik speel de MP soms en er zijn genoeg mensen online.
Veel mensen gaan de game ook pas daadwerkelijk in het weekend downloaden, de meeste die werken doordeweeks en hebben geen tijd om te gamen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
874 874 PAYDAY The Heist
Free weekend en er spelen op een dag alsnog slechts 874 man
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Veel mensen gaan de game ook pas daadwerkelijk in het weekend downloaden, de meeste die werken doordeweeks en hebben geen tijd om te gamen.
2,198 In-Game bij mij op dit moment, dus hoe je erbij komt dat er maar 800 mensen per dag inloggen.
Daar gaan ze nog flink werk aan hebben, hoop dat het al eerder komt. Het originele Half-Life heb ik trouwens nooit uitgespeeld, ben nooit bij Xen beland.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ze zouden toch niet gaan wachten tot ze Xen afhebben?
Klopt, maar ik zou het graag echt volledig via Steam hebben omdat updates/patches dan naadloos zouden moeten werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je m via de site downloadt komt ie ook in je steam lijst he.
Juist ja, jij gebruikt dat stats ding wat nooit geupdate wordt. Je kan, per game, volgen hoeveel mensen er realtime spelen, en op dit moment is het al hoger: 3,210 In-Game. En dat zijn stats van Steam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Steam zelf
http://store.steampowered.com/stats/
Ik geloof Steam liever dan de developer zelf
Voor een Co-op game...heel veel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef fwokker het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er online zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Morthill het volgende:
Dat Skyrim Heartfire is een soort Sims of zo
Wat dat betreft is 800 zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor een Co-op game...heel veel.
Hearthfire is écht heel erg leuk. Eindelijk een keer een fijn huis waar je je spullen goed kunt organiseren, met gave trophy rooms enzo. Huis ontwerpen is er niet bij. Je hebt maar één manier om je huis te bouwen, je kunt alleen kiezen wat je met de 3 vleugels doet. Voor elke vleugel zijn er 3 keuzes (bijvoorbeeld armory, kitchen of storage room).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
Huisje bouwen, huisje inrichten, kinderen krijgen etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |