SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-There is a time of cumming and going.
Nog van gisteren?quote:
lol pwnage!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hay heey die ts (of benk da) wuahaha
Meestal als ik ziek ben vind ik het wel leuk om te kotsen, dan voel ik mij altijd meteen veel beter, maar de laatste keer dat ik moest kotsen had ik een voedselvergiftiging ofzo, ik was vrienden met de wc ik bezocht hem 10x in een nacht.quote:
Hier doet ie het welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet g
Bij mij luchtte het pas na 7x echt opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Meestal als ik ziek ben vind ik het wel leuk om te kotsen, dan voel ik mij altijd meteen veel beter, maar de laatste keer dat ik moest kotsen had ik een voedselvergiftiging ofzo, ik was vrienden met de wc ik bezocht hem 10x in een nacht.
Hier welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet g
da's wel vakerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik op [afbeelding] klik doet ie het wel
Ja de laatste keer lucht het ook niet op, mijn maag is leeg maar toch wil je kotsen, je hele maag klapt dicht maar toch het moet eruit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij luchtte het pas na 7x echt op
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik op [afbeelding] klik doet ie het wel
Kotsen is kutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja de laatste keer lucht het ook niet op, mijn maag is leeg maar toch wil je kotsen, je hele maag klapt dicht maar toch het moet eruit.
Quote eens waar ik zeg dat ik niet terug zou komen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op zou flikkeren?
We zouden elkaar met rust laten. In feite zou ik dus niet in VBL komen en jij dus niet hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quote eens waar ik zeg dat ik niet terug zou komen?
Huilie huilie iemand maakt zelf uit waar die komtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We zouden elkaar met rust laten. In feite zou ik dus niet in VBL komen en jij dus niet hier.
Moet hij zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Huilie huilie iemand maakt zelf uit waar die komt
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog Duitser en proud in tegenstelling tot Snow.quote:
HO WACHT.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog Duitser en proud in tegenstelling tot Snow.
Ben je mof jaquote:
Ik ben nederlander stomme turkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog Duitser en proud in tegenstelling tot Snow.
importbruidje jwt.quote:
Nee man. Weer terug de friendzone in dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je mof ja![]()
Uit de friendzone bij deze jij
gelukkig maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
importbruidje jwt.
[..]
Nee man. Weer terug de friendzone in dus.
en zijn hier foto's van?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
snow je vriendinnetjes nog onder gekotst?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bent neergestoken.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kankert dus niet op? Jammer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat ons maar lekker met rust.
Wel een bank.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
snow je vriendinnetjes nog onder gekotst?
ik ben geen turk stomme duitser.quote:
Mag ik je weer exporteren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
importbruidje jwt.
[..]
Nee man. Weer terug de friendzone in dus.
Vergeet je je eigen kankers niet dan?quote:
inderdaadquote:
sport is aids voor mensen, gewoon binnen zitten en genieten van je bierbuikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voetbal is de aids in de sportwereld.
dat is wielrennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
SportHet verbindt mensen
Met dt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal wanneer mensen dit soort dingen zeggen dan:quote:
Je vergeet er nog een, lullen andere mensen na.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meestal wanneer mensen dit soort dingen zeggen dan:
A: ze kunnen het niet
B: Ze snappen het niet
C: ze werden als laatst gekozen met gym
D: A,B en C zijn van toepassing
hoe denk jij nou over de krediet crisis?quote:
Tot we haar voorbij zien komen bij Don en Ad en de voetbalkantine, dan is het geen aids meer he zeker Geoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, nee oke.. valide dan. KUT VOETBALaids.
Mij interesseert voetbal niet..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meestal wanneer mensen dit soort dingen zeggen dan:
A: ze kunnen het niet
B: Ze snappen het niet
C: ze werden als laatst gekozen met gym
D: A,B en C zijn van toepassing
Kijk dat kanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mij interesseert voetbal niet..
Wat de dienster zegtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mij interesseert voetbal niet..
ze is nog niet legaal, duurt dus nog wel even manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tot we haar voorbij zien komen bij Don en Ad en de voetbalkantine, dan is het geen aids meer he zeker Geo
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Amoeba het volgende:
Zit je hier nu voetbal te verdedigen Steven?
Maar Dientje is een stoner, die denkt wat dieper na over iets voordat hij wat zegt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk dat kan
Maar je komt niet meteen met aahhhhhb aids dit dat
Jmr jmrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is nog niet legaal, duurt dus nog wel even man
Ik heb ook geen tijdsbestek erbij gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is nog niet legaal, duurt dus nog wel even man
ahhhh blowers wat een pure aidsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Dientje is een stoner, die denkt wat dieper na over iets voordat hij wat zegt.
cokesnuivers niet danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahhhh blowers wat een pure aids
Ik krijg er een ipad voor dus ik zeur nietquote:
Heb je al reactie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg er een ipad voor dus ik zeur niet
Voorspelbaar is voorspelbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig doen wij aan poedersuiker, werkt als een tiet
Hier na The Simpsons (hoe je ook moet typen).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ookheb die nieuwe ook continental drift moet ik ook een keer kijken.
Nee nog steeds nietquote:
The Movie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier na The Simpsons (hoe je ook moet typen).
Ga verkopen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenwoordig doen wij aan poedersuiker, werkt als een tiet
Zijn fobo en info zijn ook wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen zin om te posten/in FOK! geloof ik.
ik heb een handig knopje op mijn afstandsbediening waardoor ik de tv-gids mooi kan bekijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Let dan ook eens op bij de reclame man, ja the movie.
Ik heb geen reclame gezien over wat er op is vandaag op RTL7.. dus hoe had ik moeten opletten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Let dan ook eens op bij de reclame man, ja the movie.
www.tvgids.nl veel sneller en makkelijkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een handig knopje op mijn afstandsbediening waardoor ik de tv-gids mooi kan bekijken
Waarom is het leven niet als puushquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
www.tvgids.nl veel sneller en makkelijker
die.komt zo op rtl7quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Amoeba het volgende:
Wat geen seeders man
Simpsons.The.Movie.2007.BluRay.1080p.H264
Geen dank baas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
Dankje Moebje, dit LOTR album is geweldig
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
het harde FOK!leven is hem teveel geworden, kan gebeuren
Oh dan heeft ie zijn FOK!periode, overkomt de beste weleens.quote:
Wow is dat nieuw? Vertel er meer over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een handig knopje op mijn afstandsbediening waardoor ik de tv-gids mooi kan bekijken
Goede vraag, ik ga nog steeds voor beter opletten tijdens het reclameblok.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen reclame gezien over wat er op is vandaag op RTL7.. dus hoe had ik moeten opletten?
Want?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver, nu kan ik hem niet meer deblokkeren die beach
Waarom geblokkeerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver, nu kan ik hem niet meer deblokkeren die beach
Ja ik gaan post van hem opzoeken om dat te doen hoorquote:
Omdat ik hem irritant vindquote:
Hs?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hs heeft al echt een hele tijd niets meer gepost.
Heatseekerquote:
Rip HSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hs heeft al echt een hele tijd niets meer gepost.
Die vond FOK! te racistischquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom is MarokkaanseKip ookalweer weggegaan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt altijd wat te janken, hé?
Met je hoofd.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Trollscience het volgende:
national ass day morgen ik ben van de partij
Zucht snap hem al jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef Trollscience het volgende:
hij vroeg een bron dus ik post spa lolz pwned![]()
Even een ranking gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar het is niet zo goed. Nu dat Subterreanean Homesick Alien ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat is ook een beetje een rare vergelijkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Amoeba het volgende:
Het is niet slecht ofzo, maar In The Aeroplane is 1000000000x beter.
Nee. Ik doe niet aan al die shit man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook een beetje een rare vergelijking
Heb je rateyourmusic trouwens?
Is handig manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan al die shit man.
Ik vond Exit redelijk saai.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook een beetje een rare vergelijking
Heb je rateyourmusic trouwens?
Dit is ook een beetje een album dat moet groeien, maar als je het de allereerste keer afschúwelijk vindt zul je het nooit echt prachtig kunnen vinden.quote:
Muziek staat in de kast hier. Ik wil een album toevoegen bij de letter N. Dat gaat weer geld kosten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is handig manHeb je sowieso nooit het probleem dat je goede muziek vergeet want de goede album staan gewoon op jouw profiel. Je kunt ook zelf lijstjes maken van toffe albums, ik vind het best praktisch eigenlijk.
Radiohead heb ik nooit echt leuk gevonden. Misschien te weinig naar geluisterdquote:
niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nooit echt leuk gevonden. Misschien te weinig naar geluisterd![]()
Troll gaat me haten nu
Ik luister nu OK Computer. Het kan me weinig boeien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nooit echt leuk gevonden. Misschien te weinig naar geluisterd![]()
Troll gaat me haten nu
Creep is een cover.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik vond Creep echt een klotenummertoen ben ik gestopt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik vond Creep echt een klotenummertoen ben ik gestopt
Puszi terugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Puszi
nieuw woord geleerd en zo
Dus ik zeg: verder ken ik ze totaal niet. Daarom vind ik ze misschien ook niet leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Trollscience het volgende:
Sorry maar Creep is echt het nummer dat definieert wie Radiohead absoluut NIET is.
Dire straitsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik luister nu OK Computer. Het kan me weinig boeien.
Wel vandaag Brothers in Arms en Alchemy van Dire Straits gekocht. En Lord of the Rings van Bo Hansson, en dát is een aanrader.
Nu nog? Quoten via ipod is stom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mwah. Niet mee eens. Maar je hebt 'n post gemist.
.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Om kwart voor 5 opstaan, moet nu eigenlijk slapen.
Nee dat moet je nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Om kwart voor 5 opstaan, moet nu eigenlijk slapen.
Ja ik kan niet nog eens ziek meldenquote:
Ik?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Dat album LOTR moet je luisteren. Trollie en ik doen zo
je hebt toch 4 op kinsey dat is een ziekte je kunt WULBZ aanvragen manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik kan niet nog eens ziek melden![]()
Gewoon daar slapenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik kan niet nog eens ziek melden![]()
watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt toch 4 op kinsey dat is een ziekte je kunt WULBZ aanvragen man
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon daar slapenof vakantie eisen
Jij ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik?
Als ik thuis benhier gaat nogal moeilijk hè
Mijn bed is ingepiktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga alvast in bed liggenmobiel erbij
klootzakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn bed is ingepikt
'ja maar jouw bed zit het fijnst'
Godverdommemijn bed.
Als ik het niet vergeet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je mij zondag nog een keer zeggen dat ik dat moet doen? Dit ga ik vergeten.
Nachtbagger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze klapt waarschijnlijk harder terug![]()
Nu is het net zo rustigiedereen moe
ik kom haar dan wel klappenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze klapt waarschijnlijk harder terug![]()
Nu is het net zo rustigiedereen moe
alsnog kom ik langsquote:
Jaaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog kom ik langs
Incluis taart van zusje's verjaardag
daarom jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JaaTaart
'normaal' eten
![]()
Hongaars eten
medvequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Enige nadelen aan dit landeten en taal
![]()
En geld. Hoewel dat ook voordeel is.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
medve
Is daar niet alles goedkoper dan?
en het eten was vreemd zei je, verklaard waarom het zo goedkoop isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen eten. Meer dan de helft goedkoper of zo.
Maar forint is heel vervelend rekenen.
Kfc burgerking allesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en het eten was vreemd zei je, verklaard waarom het zo goedkoop is![]()
Huilze.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Amoeba het volgende:
Mezelf in slaap huilen op In The Aeroplane Over The Sea. x trusten x
normaal eet je daar nooit zei jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kfc burgerking allesdat is nog wel te doen.
Bij broodjes vooral. Dan moet je gewoon niet proberen na te denken over wat er mogelijk in zou kunnen zitten en zo min mogelijk te kijken naar hoe het eruit ziet![]()
Dit gaat tegen mijn principes in jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
normaal eet je daar nooit zei jeje haalt het gelijk in
Met je yoghurt broodjes ja
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit gaat tegen mijn principes in jaen ik vind het ook nog steeds echt heel goor eten.
Dat spul zit ook in chocola en snoep dus!!
Gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]volgende keer neem ik je dus niet mee naar de Mac
jezus
je had vorige keer wat moeten zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik neem het mee naar NLomdat zo goor. Hihi
Nee maar als avondeten kan ik er nog wel mee levenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je had vorige keer wat moeten zeggen
Masochist![]()
oh okokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar als avondeten kan ik er nog wel mee leven
Als ontbijt en lunch en avondeten is echt vies
Nee ik laat het andere mensen proeven omdat sadist
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh okok
Nee ja dat begrijp ik wel
Ga je het mij voeren?
geen aanrader?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat als ontbijtecht
Uhuh. Masochistje
Niet echtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen aanrader?![]()
Blijven ze wel zolang goed dan?
je had hier tosti's kunnen etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet echt
Het verschil zul je waarschijnlijk niet merken
Maar jawelis gewoon als mars of zo
maar dan Hongaars en vies.
Volgende keerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je had hier tosti's kunnen eten![]()
'maar dan hongaars en vies' ik moest hier harder om.lachen dan de bedoeling was![]()
met kerstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgende keer![]()
Ik wilde eigenlijk 'niet geschikt voor menselijke consumptie' typen, maar ik dacht dat je dan bang zou worden
Okokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met kerst
Hoe menselijk ben ik nou dan?![]()
Volgende keerindien niet misselijk
ik zet alvast extra bed klaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Okok
Geen idee. Menselijk genoeg om dat niet te lusten hopelijk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zet alvast extra bed klaar
Hopelijk wel ja
Ik ben slapenwelterusten alvast
ik blijf nog even opquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik blijf nog even opiemand had dat verzoek
![]()
leuk persoon is het welquote:
Ik schrok want ik ken een Joey uit de bollenstreek die beveiliging doet, gelukkig ben jij het niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef Taexon het volgende:
Ik zal mezelf ook maar even kort voorstellen aangezien de chat hier wel gezellig is
Ik ben dus Joey, Kom uit de Bollenstreek (westen van het land!) en ben 18 jaartjes oud.
Hobby's... uhhh ja echt van alles en nog wat.
Werkzaam als beveiliger (Evenementen/Object) en daarnaast doe ik nog een thuisstudie.
Fijne avond en ik zal gezellig mee posten!
Watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moebsel doet me denken aan een aanmoebsel. Aanhangsel. Iets raars.
Ik wil ook wel een van jouw gaatjes vullen?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een van jouw gaatjes vullen?
Jullie zijn geen tandartsquote:
Wel seksgod.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn geen tandarts!!!!
Test me uit dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat kan je niet over jezelf zeggen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien willen pz of beach het voor me uittesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |