quote:
Gelijk hebben zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Met deze...
[ afbeelding ]
Dan snap je waarom het in zo'n bananenrepubliek zo traag gaat.
In punta cana vertelde de lokale bevolking mij letterlijk dat ze het liefste de hele dag zopen en baby's maakten.
's Avonds scheren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb het allebei gewoon in de kast staan hoor, ik dacht er eerst ook zo over.
Maar als je vlak voor je naar het werk gaan in de spiegel je bakkes ziet is even eroverheen roetsjen met je apparaatje veeeel handiger.
En tsja, als je negatieve ervaringen met elektrisch hebt moet je geen cheap-ass kruidvat huismerkscheerapparaat maar een goeie nemen.
Ja maar jij bent de enige hier met verstandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet
Geen sterke drank iig. Wel biertjes af en toe maar thuis drink ik nooit
Enige hier die enorm saai en burgerlijk is; ik lees het alweer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
jij weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
Je noemt een heldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Als ik mn baard laat staan lijkt het net boris becker. Beetje rossig. 1x verder laten groeien, leek net een viking.
Nee, stoer zijn wij al uit onszelf. Dat drinken en roken is maar bonusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie zijn niet stoer omdat jullie drinken en roken, snap dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |