Enige hier die enorm saai en burgerlijk is; ik lees het alweer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
jij weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
Je noemt een heldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Als ik mn baard laat staan lijkt het net boris becker. Beetje rossig. 1x verder laten groeien, leek net een viking.
Nee, stoer zijn wij al uit onszelf. Dat drinken en roken is maar bonusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie zijn niet stoer omdat jullie drinken en roken, snap dat dan
We zouden het risico kunnen lopen een zotte als jou te krijgen, dat wil je dan ook weer niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
En het dan gek vinden dat jullie nog geen vriendinnetjes hebben
Maar goed, zal al ophouden hoor
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou roken is echt sporadisch. Liever een goede espresso. En een cognac/whisky
fietsen... Nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietst
dat was een grapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Ame_thyst het volgende:
heb gister wat nieuwe schilderijen gehaald in Rotterdam, hangen goed
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHAquote:
hij is echt wel goed hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHA
AAAHAHAHAHAHAHAA
AHAHAHHAHAHAHAHAH
AHAHAAAAAAAAHHHHHHHHHHGDFSŽŠŽŽ®Ž®®®¼
AAHAHAHAHHAAAA OEOEOEOOEAORARARAOARAAAAGRGGRGHRGHGHGHHGHGHG
BLAUWE DIJEN WAT EEN GOEIE
Nee jij zit liever in een benauwd hok met van het zweet glinsterende halfnaakte mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |