htc heeft imho altijd prima telefoontjes gemaakt,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
en nieuwe 5 inch HTC met 1080p resolutie.
Al vind ik HTC eigenlijk niks aan.
Ja mooie telefoons wel, Alleen wel jammer dat de service soms minder is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
htc heeft imho altijd prima telefoontjes gemaakt,
tevens fan van de sense interface
maar 5 inc telefoon ga ik echt niet mee rondlopen
Elektrisch is prettigerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom jij hebt zo'n bazen scheermes of niet?
Elektrisch vind ik echt kut. Maarja ieder zn ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
en sneller en makkelijkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
quote:
Gelijk hebben zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Met deze...
[ afbeelding ]
Dan snap je waarom het in zo'n bananenrepubliek zo traag gaat.
In punta cana vertelde de lokale bevolking mij letterlijk dat ze het liefste de hele dag zopen en baby's maakten.
's Avonds scheren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb het allebei gewoon in de kast staan hoor, ik dacht er eerst ook zo over.
Maar als je vlak voor je naar het werk gaan in de spiegel je bakkes ziet is even eroverheen roetsjen met je apparaatje veeeel handiger.
En tsja, als je negatieve ervaringen met elektrisch hebt moet je geen cheap-ass kruidvat huismerkscheerapparaat maar een goeie nemen.
Ja maar jij bent de enige hier met verstandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet
Geen sterke drank iig. Wel biertjes af en toe maar thuis drink ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |