We zouden het risico kunnen lopen een zotte als jou te krijgen, dat wil je dan ook weer niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
En het dan gek vinden dat jullie nog geen vriendinnetjes hebben
Maar goed, zal al ophouden hoor
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou roken is echt sporadisch. Liever een goede espresso. En een cognac/whisky
fietsen... Nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietst
dat was een grapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Ame_thyst het volgende:
heb gister wat nieuwe schilderijen gehaald in Rotterdam, hangen goed
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHAquote:
hij is echt wel goed hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHA
AAAHAHAHAHAHAHAA
AHAHAHHAHAHAHAHAH
AHAHAAAAAAAAHHHHHHHHHHGDFSŽŠŽŽ®Ž®®®¼
AAHAHAHAHHAAAA OEOEOEOOEAORARARAOARAAAAGRGGRGHRGHGHGHHGHGHG
BLAUWE DIJEN WAT EEN GOEIE
Nee jij zit liever in een benauwd hok met van het zweet glinsterende halfnaakte mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.
We waren over de sportschool aan het klagen he; klagt: dikke mensen stinkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee jij zit liever in een benauwd hok met van het zweet glinsterende halfnaakte mannen
jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een linkje hebben naar Leaked_Emma_Stone_Topless_Pictures.rar of heeft niemand interesse?
Gaat u nou maar ijsmeis.rar kijken viesterdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een linkje hebben naar Leaked_Emma_Stone_Topless_Pictures.rar of heeft niemand interesse?
Waarvoor? Blup ik ben een vissiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
stil mang daar kun je een ban voor krijgen
Iemand in mijn klas had een vet perc. Van 6%quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We waren over de sportschool aan het klagen he; klagt: dikke mensen stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |