SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 16:18:43 ]
lolz pwnd!! :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hopelijk wort je nooit meer wakkr xd
King of Carrot Flowers te hard gezongen?quote:
ze gaat nu toch wandelen en ze wil niet dat ik meekom omdat ze alleen wil zijn dus dit bejaardenerf gaat boetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kingdom of Carrot Flower te hard gezongen?
Pak je gitaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze gaat nu toch wandelen en ze wil niet dat ik meekom omdat ze alleen wil zijn dus dit bejaardenerf gaat boeten
ok gr gr lyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef Oceanview het volgende:
ik ga eens naar werk houd van ts en ts haahaa ja ok doei
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef Oceanview het volgende:
ik ga eens naar werk houd van ts en ts haahaa ja ok doei
welkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Amoeba het volgende:
Trollie, goed album is dat. Moet je eens luisteren.
dl in dm?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.allmusic.com/album/lord-of-the-rings-mw0000309403
Nee. Album link dat ik moet downloaden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Trollscience het volgende:
Dankje, zal het straks luisteren (geluidskaart van oma's laptop is kut). Ken je GY!BE?
Welke oordopjes heb jij danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Amoeba het volgende:
Ik luister echt alleen via versterker. Ik krijg tegenwoordig kanker van oordopjes als ik die kutkwaliteit hoor, dus ook dat vermijd ik. CD/LP. Geen kut MP3. Zorg ervoor dat het FLAC is trouwens
In ears van JVC. Inderdaad, met 320KBPS gaat het nog wel, maar niets gaat boven de versterker + speakers man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Welke oordopjes heb jij danIk heb relatief goede en dan is de kwaliteit erg goed. MP3 320kbps is goed genoeg hoor.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Binnen 10 sec op de non grata lijst. Good job?
Om TTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar waarom ging je nou lopen haten man. Geen stijl
quote:
Mooi dat het afgesproken werk wasquote:
Mooi dat je aannames doetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat het afgesproken werk was
Aannames hoef ik niet eens te makenquote:
Dit dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
Jullie zijn dan ook allebei aids users.
Nee, je zit toch wel foutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aannames hoef ik niet eens te maken
Jij bent een kankeruser. Dat compenseert.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
Tjaquote:
Nounounou, niet zo hé tegen Typischquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij bent een kankeruser. Dat compenseert.
Jij hebt hier zelfs nog een tijdje gepostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
Ik neem het je dan ook niet kwalijkquote:
Valt mee man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij bent een kankeruser. Dat compenseert.
Mooizoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik neem het je dan ook niet kwalijk
Dus?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hebt hier zelfs nog een tijdje gepost
Wtf ga je nou hatelijk tegen mij doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooizo
Maar hou dit soort pub gelul ook lekker hier dan voortaan
En zelf loop je alles te emogiffen. Jij bent in ONZ geboren man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon normaal doen, PUB-users.
Dit gedrag wel erg kenmerkend voor een ONZ-user. Topics verstieren en daar plezier in hebben. Bah
Hij doet verder ook gewoon normaal in beide gedeeltesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hebt hier zelfs nog een tijdje gepost
Wat nou druk maken. Ik snap alleen Ro-ald niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf ga je nou hatelijk tegen mij doenik lol om hoe Amoeba zich druk maakt om niks. Maar zal wel weer aan mij liggen.
Jij moet al helemaal je waffel houden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En zelf loop je alles te emogiffen. Jij bent in ONZ geboren man.
ALs dit al hatelijk is dan ben je niks gewendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf ga je nou hatelijk tegen mij doenik lol om hoe Amoeba zich druk maakt om niks. Maar zal wel weer aan mij liggen.
Grote bek voor een 14-jarige jij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je waffel houden.
Niet van jou nee Steven liefjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ALs dit al hatelijk is dan ben je niks gewend
Ga jij je lekker druk maken johquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat nou druk maken. Ik snap alleen Ro-ald niet.
Je hebt je enige note van mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet van jou nee Steven liefje
Hij mag datquote:
Die was toch positiefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt je enige note van mij
Jaquote:
Zegt diegene met waarschijnlijk de meeste notes van heel FOK!. Hoe the fuck jij ooit moderator hebt kunnen worden is mij nog steeds een raadsel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Ik ben dan ook nergens negatief naar jou
Maar het is nou de zoveelste keer dat er 1 of 2 mongooltjes daar komen en mensen het gewoon irritant vinden
Dus hou het pub gedrag hier en in de nachtbagger
Ik zou mij er proberen aan te houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Maar het is nou de zoveelste keer dat er 1 of 2 mongooltjes daar komen en mensen het gewoon irritant vinden
Ik zou het maar doen gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou mij er proberen aan te houden
Waarschijnlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zegt diegene met waarschijnlijk de meeste notes van heel FOK!. Hoe the fuck jij ooit moderator hebt kunnen worden is mij nog steeds een raadsel.
Wie staat er 1ste dan, Paul?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen gewoon
[..]
Waarschijnlijk?
Mweh sta nr2
Nopequote:
Smegje? Yvonne?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Iemand die allang al weg is
Maar je zou eens moeten weten wat er in staat want 50% is onzin en van 1 mod
Swarmahoerquote:
Eens jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Bij lange na nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:11 schreef Amoeba het volgende:
Is dat trouwens Penisbaard op nummer 1?
Nopequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wie dan?Advanced Power toch ook niet?
Wie dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Echt iemand die ik niet eens ken
jezus waar je je druk om kan maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mensen die in vbl sc gingen posten
Ik ken die hele naam niet maar hoorde het een half jaar terugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wie dan?Of mag dat niet gezegd worden?
Zwak om opeens over zoiets te discussieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed antwoord man. Ga nu maar vlug huilen bij mama.
Jij ontloopt de discussie, niet ik. Maar met een 14-jarige gaan discussieren heeft me nog nooit iets opgeleverd, dus laten we elkaar inderdaad maar met rust laten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwak om opeens over zoiets te discussieren.
Voetballers zijn snel op hun teentjes getraptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jezus waar je je druk om kan maken.
kanker zeikerds
Kom jij dan ook niet meer in de VBL SC.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij ontloopt de discussie, niet ik. Maar met een 14-jarige gaan discussieren heeft me nog nooit iets opgeleverd, dus laten we elkaar inderdaad maar met rust laten.
grquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom jij dan ook niet meer in de VBL SC.
Graag gedaan.
Dientje gquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voetballers zijn snel op hun teentjes getrapt
Jouw uiterlijk past niet bij die fancy namen inderdaad.. beter doe je wat anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Beach het volgende:
roald baas
ik zit te denken om mn roepnaam te veranderen wat vinden jullie
moet geen probleem zijn want mijn officiele naam in documenten is mijn doopnaam (Cornelis Jacobus)
je weet niet eens hoe ik heet pipoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw uiterlijk past niet bij die fancy namen inderdaad.. beter doe je wat anders.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:24 schreef Ro-ald het volgende:
Verander de eerste letter van je roepnaam in een K
Tja... eensquote:
Inmiddels weet ik het wel dankzij een behulpzame fokker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
EN jij weet ook niet hoe ik heet, Pipo is fout.
DM eens danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja... eens
[..]
Inmiddels weet ik het wel dankzij een behulpzame fokker.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Mocht iemand het echt weten is het -1 voor mij en had ik naar mijn paranoia moeten luisteren ipv het risico nemen
Ik weet het welquote:
-1 voor jou HAAAH!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Mocht iemand het echt weten is het -1 voor mij en had ik naar mijn paranoia moeten luisteren ipv het risico nemen
Barry jonguhquote:
Ik vind jou gewoon een Barryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Geonaldo Barry Antony *achternaam hier*
Toevallig keek ik echt net uit het raamquote:
Pics?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toevallig keek ik echt net uit het raam
Maar dat komt meer omdat de dochter van de buurvrouw langsliep en die is best heet
Ik durf niet zo goed want die neger die er naast loopt is best groot en zou wel eens het broertje van Big Frank kunnen zijnquote:
Ja gister nog. Echt leuk man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Dus iemand onlangs nog ge.. fierljepd?
Aii ja dan wordt het inderdaad lastig.. mocht je nog wat do's/dont's/tips'n'tricks voor je voyeurisme wilt hebben drop maar een PM'metje.. heb wel wat aanrader voor verrekijkers met foto functie en waar je het beste kan boren om een cam te plaatsen etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed want die neger die er naast loopt is best groot en zou wel eens het broertje van Big Frank kunnen zijn
Ik ga gewoon extra hard trainen zodat ik die neger kan hebben en kan laten zien wie de beste isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aii ja dan wordt het inderdaad lastig.. mocht je nog wat do's/dont's/tips'n'tricks voor je voyeurisme wilt hebben drop maar een PM'metje.. heb wel wat aanrader voor verrekijkers met foto functie en waar je het beste kan boren om een cam te plaatsen etc.
Gladiatoren gevecht om de vrouw te winnen, i like. Schuilt toch een romanticus in je onder de harde exterieur van je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gewoon extra hard trainen zodat ik die neger kan hebben en kan laten zien wie de beste is
Zo ben ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gladiatoren gevecht om de vrouw te winnen, i like. Schuilt toch een romanticus in je onder de harde exterieur van je.
Waar is mijn post heen gegaan?quote:
Je hebt al een adres wijziging gedaan voordat je er woonde?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar is mijn post heen gegaan?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt al een adres wijziging gedaan voordat je er woonde?
Moet je?quote:
nooit en te nimmerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kun je ook als naam gebruiken.
je bent een sukkelquote:
Ja en nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nooit en te nimmer
[..]
je bent een sukkel
Jij mag hem klappen Stijnquote:
Dus hij is nog gay ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bietsj is uit het goede hout gesneden, alleen heeft hij een voorkeur voor FC Utrecht.
quote:
Haten op Boutaquote:
Bouterse aka Bouta niet kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ken die motherfucker niet eens.
Opscheppen dat je die wel kent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bouterse aka Bouta niet kennen
Je kent hem serieus nietquote:
JA GEEN IDEE MAN MAAR WIKIPEDIA HELPT MIJ UIT DE BRAND.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kent hem serieus niet
Ahhhhh flipsels kom op
DESI BOUTERSE
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA GEEN IDEE MAN MAAR WIKIPEDIA HELPT MIJ UIT DE BRAND.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desi_Bouterse
Neequote:
Toch maar goed dat je der al lang gefriendzoned hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar mijn beeld van jou als slimme mooie succesvolle dame is beetje weg nu
Flipsels niet als vriend hebben is pas sneuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je der al lang gefriendzoned hebt.
beachquote:
Ik herstel het wel als ik straks heel succesvol ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar mijn beeld van jou als slimme mooie succesvolle dame is beetje weg nu
Ik stevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch maar goed dat je der al lang gefriendzoned hebt.
que?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beach
[..]
Ik herstel het wel als ik straks heel succesvol ben.
[..]
Ik steven
Maar zomaar een neger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 19:27:35 ]
quote:Megan Fox
We have been very lucky to have had a peaceful few weeks at home, but I would like to release this myself before others do. I gave birth to our son Noah Shannon Green on September 27th. He is healthy, happy, and perfect.
We are humbled to have the opportunity to call ourselves the parents of this beautiful soul and I am forever grateful to God for allowing me to know this kind of boundless, immaculate love.
Thanks to those of you who wish to send your positive energy and well wishes. May God bless you and your families abundantly.
Ja maar jij doet alsof jij mij in de friendzone gedaan hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat zou ik net zo goed aan jou kunnen vragen.
[..]
Een popcornetende neger zijn
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar zomaar een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou denk ik niet meer over wat je gaat zeggen, ik wacht rustig af op een volgende WTF- moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja wie heeft wie in de friendzone gestopt dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alsof jij mij in de friendzone gedaan hebt![]()
Ik ga jou blokkeren, veel beterquote:
Werkelijkwaar geen flauw ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou denk ik niet meer over wat je gaat zeggen, ik wacht rustig af op een volgende WTF- moment.
[..]
Ja wie heeft wie in de friendzone gestopt dan?
watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga jou blokkeren, veel beter
Hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij jou denk ik niet meer over wat je gaat zeggen, ik wacht rustig af op een volgende WTF- moment.
Ik ook niet, boeit mij eigenlijk ook niet. Vind het tof zo om voetbalmatties enzo te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werkelijkwaar geen flauw idee
Ja en jij haalt bier voor mij, dat vind ik dan weer fijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, boeit mij eigenlijk ook niet. Vind het tof zo om voetbalmatties enzo te zijn.
Zolang je er maar niet aan gewend raakt. Laatste keer bijna doelpunt van Ronaldo gemistquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jij haalt bier voor mij, dat vind ik dan weer fijn
Hij had er maar 3 gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet aan gewend raakt. Laatste keer bijna doelpunt van Ronaldo gemist
Gelukkig zie ik hem pas volgend jaar weer ben ik bangquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje hem uitlachen als hij uitglijd he.. je moet hem ook niet tarten
Nog even en ik schop je uit de friendzonequote:
Angstaanjagend dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog even en ik schop je uit de friendzone
jwtquote:
Ronaldo is meer vrouw dan flipsels in ieder gevalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Flippie samen met Cristiano nagels lakken.
En dan samen tijdschrift lezen, quizjes doen, elkaar geheimpjes vertellen en huilfilms kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Flippie samen met Cristiano nagels lakken.
Ik zie het serieus helemaal voor mequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan samen tijdschrift lezen, quizjes doen, elkaar geheimpjes vertellen en huilfilms kijken
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ronaldo is meer vrouw dan flipsels in ieder geval
Hoe kan dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een goede tip voor de aanbidders van flipsels
GEdraag je vrouwelijk en gay tegelijk en je maakt kans bij haar
Je weet zelf net zo goed als ik, dat dit pertinent onwaar is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Dankjewel voor deze dolle tip, snoeshaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
VRaag Davy uit de vbl-scquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze dolle tip, snoeshaan!
sorry wtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet zelf net zo goed als ik, dat dit pertinent onwaar is.
Ik heb met Ajacied422 afgesproken dat ik mijn hoofd daar niet meer zou vertonen en hij hier op zou flikkeren.quote:
En je DM of PM is stuk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb met Ajacied422 afgesproken dat ik mijn hoofd daar niet meer zou vertonen en hij hier op zou flikkeren.
Open een topic voor hemquote:
Ehhh doe maar in ONZquote:
Sowieso was ik toch niet van plan een topic te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehhh doe maar in ONZ
Maar wachten even tot ie online is
Hij komt wel uit Oss die Davyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
Stuur hem gewoon een bosje bloemen op..........
FC Ossquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij komt wel uit Oss die Davy
Nee, helaas Psvquote:
Ik zal hem wel begeleiden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, helaas Psv
Maar Flipsels gaat ook mee naar Ajax dus ik denk dat Davy vast mee gaat naar fc oss
Asian? Eerder Zuid- Amerikaans manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Amoeba het volgende:
Asian
[..]
Ik zit al 5 minuten te staren en ik vind het nog steeds geil.
Latin ook liever niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Asian? Eerder Zuid- Amerikaans man
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
gedicht onder ruitenwisser; raar?
Deze man
flips ik wil jouw binnenkant leren kennenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
gedicht onder ruitenwisser; raar?
Deze man
Doe een melding bij kinderbescherming, doe het juiste ding, dien uw land.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de negerneukschijt is dit?
Ik stuur een chick die ik ken een mailtje om te vragen hoe het met haar dochtertje is die een ongeluk heeft gehad en ik krijg dit terug![]()
[ afbeelding ]
fuck dat manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe een melding bij kinderbescherming, doe het juiste ding, dien uw land.
Als ze dat doet koopt ze een iPad3 ervoor terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fuck dat man
ik heb haar gevraagd waar ze het in godsnaam over heeft en dat ze dan maar haar ipad moet verkopen
Zo stom is niemandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze dat doet koopt ze een iPad3 ervoor terug.
Ik ga vragen of ik haar ipad mag kopen voor 2 gram cokequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De Surface is nog niet te koop.
Ja kan ze beter aan mij doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Relax man. Ze is nu haar iPad aan het verkopen.
Trollieeeequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
Een drugsdealende mod, alleen op FOK!
Heb je die nog nooit geluisterd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollieeee
Ik ga OK Computer luisteren. Vooruit.
Nee. Ik was altijd anti Radiohead for no reason.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je die nog nooit geluisterd?
Ik koop een ipad in ruil voor drugsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
Een drugsdealende mod, alleen op FOK!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drugsdealerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik koop een ipad in ruil voor drugs
quote:Een drugsdealer is iemand die illegaal drugs verkoopt (van het Engelse to deal = "handelen"). In het criminele circuit wordt met deze activiteit veel geld verdiend.
ergens is het gewoon eerlijk ruilenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drugsdealer
[..]
'ergens'quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ergens is het gewoon eerlijk ruilen
Waarom per se dat mexicaanse ervoor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Snowbells het volgende:
Geen mexicaanse wraps gegeten want ik ben in slaap gevallen en net wakker
Omdat het mexicaans isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom per se dat mexicaanse ervoor?
Incognito.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amoeba je mist 2 letters op het einde van je naam
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik deze naam gejat van Worms: Open Warfare.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |