Ze praat steeds in derde persoon over "Cupcake". In de derde persoon over jezelf praten is nogal hip op Fok!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
FiPo!
San is een kogeldwergvis?Nooit geweten!
Waar blijkt dat uit?
Cool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze praat steeds in derde persoon over "Cupcake". In de derde persoon over jezelf praten is nogal hip op Fok!
Vandaar
Maar da bestaat heul nie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
In dat geval zou ik een kogelvispaard moeten zijn.
Nee, een dwergvispaardkogel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
In dat geval zou ik een kogelvispaard moeten zijn.
Heb ik dat ooit eerder gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Kom je vanavond nog cheerleaden bij zaalvoetbal, Samzz?
Ach zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee. Daarom speel ik ook dramatisch.
Van wat ik zoal over Miss Tuk gehoord heb is het 3x niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Vraag Miss Tuk
. Ik ben niet zo'n beste cheerleader.
Zeker wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van wat ik zoal over Miss Tuk gehoord heb is het 3x niksWil dit niet doen, mag dat niet doen, heeft daar weer geen zin in...
Zuigt ze lekker?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel.Ook de enige reden dat ik er nog mee loop.
zwembandjes lek?quote:
Mwoh, ma zegt soms: "ik heb de knul'n op", dusjaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij moet het knollen(knoll'n) zijn ipv knull'n
Neuhquote:
Ze is kannibaal?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, ma zegt soms: "ik heb de knul'n op", dusja
Hmm, nu je het zegt... ik mis nu net na het eten ineens een beenquote:
Ha meissiequote:
Moet je me niet iets vragen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Studiotje het volgende:
Ooit moet ik hier ook een stamgast worden![]()
Mwaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JustinHet gaat wel. En met jou?
Natrappen noemen ze dat, toch ;-)?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
Hier moet ik zijn voor mannen om te eten?
Al lang.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Studiotje het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor bakleverworst?
Incl. ergere spel- en taalfoutjes, want dat is niet erg, men snapt het toch wel.quote:...en dan lekker de hele avond op elkaars FB comments reageren waar jij begint met: "omg zoooo gesellig met m'n mattie J #veelshit #nogmeershit #bier #naamvandekroeg
Ik vindt dad egt un goet iedeequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D en ik als we gaan heerschen zodra ik weer beter ben:
[..]
Incl. ergere spel- en taalfoutjes, want dat is niet erg, men snapt het toch wel.
Hey knul hoe is nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vindt dad egt un goet iedee
Mooi zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Zo. De Hongaar voelt zich beter dan gisteren.
Niet meer zo gaar dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Zo. De Hongaar voelt zich beter dan gisteren.
Ole. Flink aan de Vitamine Cquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
Nope. Nog wel verrot, maar ik denk dat ik geen griep krijg.
Ja, dan kom ik een keer langs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Vraag wel even of ze de flipperkast laten staan!
Het is een FliPPerkast hč, geen fliKKerkast...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik een keer langs.
Als je je werkkleding meeneemt, mag je de eerste weken elke dag wel komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik een keer langs.
Maar is vrijdag!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo heel scherp.
Dank jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik gun het je hoor.Volgende week donderdag is het voor mij maandag.
Zaterdag ga ik weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Nice! En dan ging je ook weg toch?
Volgende week kan/mag ik niet vrij nemen
Walgelijke post trouwens. Ik heb een topic report gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Studiotje het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor bakleverworst?
Da's wel heel kort.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik weg.Woensdag kom ik helaas al weer terug.
Maar ik zal aan jullie denken als ik grilltellers voor ¤4 eet en halve liters pivo ŕ ¤0.5 drink.
Nee, die moet werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's wel heel kort.. Ga je met Vegahippie?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Baklever
Ik ga weer eens naar Terneuzen voor fysio (de uwv-medewerker schreef het op als visio![]()
)
En dan gebeurt er... Wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is de truc om zoveel mogelijk vlees te eten als je naast een vegahippie zit.
"Walgelijke kiloknallers."quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is de truc om zoveel mogelijk vlees te eten als je naast een vegahippie zit.
Moet zeggen dat zo'n scan best wel slim is. Ben wel benieuwd bij ons want die daken zijn vorig jaar vervangen en geisoleerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Interessant voor ons milieufreaks:
http://thermoscan.doegroendatscheelt.nl/?gemeente=enschede
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Baklever = topic report! + weekban!
Oh. Wat mij betreft vreet je je dood in vlees, het interesseert je toch geen kut verder, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan wordt er gezeurd dat ik vooral geen tweede portie moet nemen.
Interessant is het zeker. Mijn enkel glas lichtstraat van de woonkamer is één grote rode vlek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet zeggen dat zo'n scan best wel slim is. Ben wel benieuwd bij ons want die daken zijn vorig jaar vervangen en geisoleerd.
Dat is weer een aanname van niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Wat mij betreft vreet je je dood in vlees, het interesseert je toch geen kut verder, toch?
Wat vlees betreft is dat dan mooi dom van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is weer een aanname van niks.Ik koop vaak genoeg biologisch vleesch en de duurste biologische vrij-scharrel-uitloop-in-een-5-sterren-resort eieren.
Nou, de Alfa(Romeo)toren is niet geisoleerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Interessant voor ons milieufreaks:
http://thermoscan.doegroendatscheelt.nl/?gemeente=enschede
Groen is toch wel redelijk? Weet niet hoe oud jouw toko is. Die rode puntjes zijn geen pijpen (whehehe) op het dak of zo? Bij mij kan je duidelijk de pijp zien die m'n wc van verse lucht voorziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Die van mij is groen met wat rode puntjes
Oftewel sowieso niet geďsoleerd of slecht![]()
Want?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vlees betreft is dat dan mooi dom van je.
Hmmm, ik vond die van jou wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, de Alfa(Romeo)toren is niet geisoleerd.. Mijn huis ook niet.
Groen/geel is slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[quote]Op donderdag 18 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Groen is toch wel redelijk? Weet niet hoe oud jouw toko is. Die rode puntjes zijn geen pijpen (whehehe) op het dak of zo? Bij mij kan je duidelijk de pijp zien die m'n wc van verse lucht voorziet.
Helemaal geel met 2 rode plekjes. Da's nie best natuurlijk. Maar dat komt omdat er totaal geen dakisolatie is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm, ik vond die van jou wel meevallen eigenlijk.
Biologisch vlees is een hoaxquote:
Dit wist ik niet zelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef Kreator het volgende:
Soms geldt zelfs het tegendeel, bijvoorbeeld bij kippen met vrije uitloop naar buiten. Eieren van deze kippen kunnen meer dioxines bevatten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groen/geel is slecht
Mijn toko is volgens mij wel oud, van die turkenflat achtige zaken.
Waarom doet ie dat eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Kreator het volgende:
Er komt hier wekelijks een tokkie langs met zo'n electrisch karretje met daarachter een otto geknupt. Helaas ben ik elke keer net te laat met fotograferen..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Zie wel wat verdacht rode huizen op Velve Linderhof.Noord Esmarkerrondweg 480, 482 en 484 bijvoorbeeld.
Want? Om de sojaproductie voor het voer of zo?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biologisch vlees is een hoax. Maar by all means, sus je geweten.
De dieren hebben het niks beter (op kippen na, vaak). Het kost alleen meer omdat de boer aan meer regels moet voldoenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Want? Om de sojaproductie voor het voer of zo?
In de praktijk valt dat wel tegen, lijkt me. Verzorging kost even veel, slachten ook, dat gaat onder dezelfde voorwaarden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, als je het internet even uitleest, dan kom je wel ergens tegen dat het beter is voor het milieu, op de langere termijn.
Maar die extra regels zijn toch voor het welzijn van het dier? Meer ruimte en zo. Lijkt me...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dieren hebben het niks beter (op kippen na, vaak). Het kost alleen meer omdat de boer aan meer regels moet voldoen. Even in het kort.
Bron, link, URL.quote:
2. http://www.ikleefgroen.nl/lifestyle/biologisch-vlees/quote:Biologisch is gezonder
Waar en niet waar. Als je naar de lange termijn kijkt, lijkt dit onbetwist. Immers, een gezonde planeet, daar hebben we allemaal baat bij. Maar directe winst voor je lijf, dat is wat anders.
3. http://www.groenisdetoeko(...)iologisch-vlees.htmlquote:Is biologisch vlees gezonder?
Ja! Dieren op een biologische boerderij krijgen alleen dat voedsel toegediend dat van nature bij ze past. Er worden geen genetisch gemodificeerde soja- of maďssoorten aan het dieet toegevoegd en dieren die van nature geen vlees eten wordt geen gemalen vlees toegediend. Ook worden de dieren niet gedwongen tot cannibalisme (het voeren van restanten van de eigen soort), wat ziektes als BSE helpt voorkomen. Omdat het voedsel ook nog eens vrij is van chemische bestrijdingsmiddelen (zie biologische groenten), zullen de dieren (en daarmee het biologisch vlees) minder schadelijke chemicaliën bevatten.
quote:Er wordt door de biologische veehouderij veel rekening gehouden met het milieu. Er worden zo min mogelijk chemische middelen gebruikt in het voer voor de dieren, waardoor er minder zware metalen in de grond en in de voedselketen komen. Daarnaast lopen er minder dieren rond op een biologische boerderij, waardoor de hoeveelheid mest beperkt blijft. Deze mest wordt ook nog eens vaak meteen ingezet om de voedergewassen te voorzien van extra voedingsstoffen. Als laaste worden er door deze mest ook minder broeikasgassen uitgestoten.
Biologisch vlees en het voer voor de dieren wordt vaak lokaal afgezet. Dat betekent dat er minder transport nodig is om het vlees van producent naar eindgeruiker te verschepen. Bij normaal vlees wordt het voer bijvoorbeeld vaak via lange omwegen geleverd, waardoor er veel uitstoot van schadelijke gassen vrij komen tijdens dit transport.
Vooral vermaak, medicatie en soms ook ruimte. Vleeskoeien hebben sowieso al een prima leven, biologisch of niet. Varkens komen sowieso niet buiten, biologisch of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar die extra regels zijn toch voor het welzijn van het dier? Meer ruimte en zo. Lijkt me...
Zoals het regulier ook bijna altijd gaat, dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bron, link, URL..
1. http://www.gezondheidsnet(...)over-biologisch-eten
[..]
2. http://www.ikleefgroen.nl/lifestyle/biologisch-vlees/
[..]
3. http://www.groenisdetoeko(...)iologisch-vlees.html
[..]
Maar dat is toch wel die extra Euro per 500 gram gehakt waard, vind je niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral vermaak, medicatie en soms ook ruimte.
Nee, want over het algemeen hebben varkens en koeien in de reguliere sector dezelfde ruimte, vermaak in de stallen en wordt er redelijk goed met medicatie omgesprongen, als in, een dier krijgt alleen medicatie als dat nodig is. Preventief antibiotica spuiten is zo goed als verleden tijd. En dan nog, een dier mag niet geslacht worden met antibiotica in het bloed, officieel dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel die extra Euro per 500 gram gehakt waard, vind je niet?
Helder. Dan heb ik nog flink wat euro's tegoed van Miss Tuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want over het algemeen hebben varkens en koeien in de reguliere sector dezelfde ruimte, vermaak in de stallen en wordt er redelijk goed met medicatie omgesprongen, als in, een dier krijgt alleen medicatie als dat nodig is. Preventief antibiotica spuiten is zo goed als verleden tijd. En dan nog, een dier mag niet geslacht worden met antibiotica in het bloed, officieel dan.
De meeste boeren verbouwen voor koeien gewoon hun eigen voer op eigen grond met eigen meststof. Varkens weet ik niet precies, maar volgens mij is dat redelijk hetzelfde en worden die ook zo veel mogelijk vegetarisch gehouden in plaats van op zowel vlees als groente/zaden/enz.
Goed voorbeeld is de boer hier om de hoek. Gewoon een reguliere boer, hij houdt melkvee en jongvee. Het vee gaat gewoon iedere dag van 's ochtends na het melken, tot 's avonds voor het melken naar buiten. Ik ken ook een biologische boer die zijn vee helemaal niet naar buiten doet, of enkel in de zomer. De vleesboer die hier bij de rotonde zit heeft zijn koeien het hele jaar door buiten staan.
Zo zie je maar, iedere boer interpreteert de regels anders en doet wat hem of haar goeddunkt. Daarom is biologisch niet per definitie beter dan regulier vlees. Het grootste deel van wat jij betaalt gaat overigens naar de tussensector en niet naar de boer zelf.
Pfff, dat is echt godquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Walgelijke post trouwens. Ik heb een topic report gedaan.![]()
Bakleverworst.
Was t bij mij maar zo'n feest..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke dag om 5 uur uit je nest is niet echt wat
Wat heb jij toch altijd met muggen? Ik heb ze al twee maanden niet gezien. Misschien die spermasokken eens opruimen van je zolderkamer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, anderhalf uur geleden ziekjes in bed gekropen en nu word ik door een mug geteisterd
Eet je wel genoeg zetmeel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:19 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Half 11 naar bed gegaan, viel zo in slaap. 07:14 wakker. Nog steeds moe. FML. FWP.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt godbinnenkort maar weer eens halen
Ik heb deze week 6x Macdonalds gegeten. Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Eet je wel genoeg zetmeel?
Hoe laat ga je naar dat huis?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb deze week 6x Macdonalds gegeten. Zou dat het zijn?
Ik moet er om 16:30 zijn.
De carnivoor-daghap die ik eigenlijk wilde was op/gereserveerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:56 schreef Kreator het volgende:
Ik eet ook wel eens vrijwillig vegetarisch. Ik heb er weinig moeite mee, er zit alleen wat minder bite in die vleesvervangers.
Ik hoop het ook ja. Heb er wel zin in.
Ah. Atrium zeker. Die adverteren met daghap, maar je moet er dan wel om 4 uur zitten, anders is het op, of gereserveerd. Dat reserveren van daghappen is ook een culinaire aids trouwens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De carnivoor-daghap die ik eigenlijk wilde was op/gereserveerd.Vandaar. En een fatsoenlijk alternatief in die toko (Ons) is meteen ¤25. Dus werd het tagliatelle met spinazie en cumsaus.
Later op de avond een saucijzenbroodje bij de Hema gekocht. Die dingen zijn pure aids...
Nee, ik was bij Ons.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Atrium zeker. Die adverteren met daghap, maar je moet er dan wel om 4 uur zitten, anders is het op, of gereserveerd. Dat reserveren van daghappen is ook een culinaire aids trouwens.
Mja, als je ze van Oonk gewend bent.... Overigens moet je eens bij die andere bakker, Jagers, zo'n klein notenbroodje halen (is gewoon brood, maar dan kleiner). Dat is goddelijk.
Jager zit tegenover Crocswinkel, waar Christindahouze woont.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik was bij Ons.Die Grillmasters (veredelde shoarmatent
) heeft het een stuk beter voor mekaar. Vorige week een bitchin' riesen-varkenshaas gegeten voor 10 pleuro.
Waar zit Jager ook alweer?
Och ja, klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jager zit tegenover Crocswinkel, waar Christindahouze woont.
Grillmasters.. Heb er laatst trouwens heerlijk gegeten. Spareribs daghap. Mijn moeder had varkenshaas (ook daghap). Waren voor 25 euro klaar. inclusief drinken.
Maar het blijft een turkenkeuken.
Oh ja, met je zus en haar kinderen, tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker.
Mezelf tonnetje rond eten en me lazarus zuipen in Belgrado.
Zekers. Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, met je zus en haar kinderen, toch.
Dat ziet er niet verkeerd uit nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef Kreator het volgende:
Jammer van de locatie...
http://aanbod.mijnnvm.nl/(...)16ad4d1ca0c0f38467a0
Prachtig huis aan de binnenkant.
Hier wordt het ook mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb er zin in.Het zou er de hele week 25 graden worden.
Gisteren dus maar even flink wat t-shirts in de was gegooid.
Beetje klein wel, maar wel veel oog voor detail.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu dat 'bed' van pallets pas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje klein wel, maar wel veel oog voor detail.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Kreator het volgende:
Spoiler ivm beetje privacy.Da's die oma van 100 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL @ negers.![]()
Een bed van palletsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie nu dat 'bed' van pallets pas.
Nee, da's de hollandse kant.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's die oma van 100 toch?
LOL @ negers.
Half past 4.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Hoe laat ga je trouwens naar dat andere huis kijken krea?
Dat heb ik al gedaan, want ik heb er al jaren niks van gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hollands.Het liefst snij ik die kant weg met een bot en roestig mes.
Ik snap er ook niks van, die klerelijers zitten altijd op MIJN kamer, nooit ergens anders. En ik fap niet in een sok, da's voor Amerikanenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met muggen? Ik heb ze al twee maanden niet gezien. Misschien die spermasokken eens opruimen van je zolderkamer?
Slaap dan ergens anders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, die klerelijers zitten altijd op MIJN kamer, nooit ergens anders. En ik fap niet in een sok, da's voor Amerikanen
Kan ik deze aids-berichten ergens uitzetten?quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Kruisje. En dan gaat ie weer goed. En anders ergens in je profiel def. uitzetten ergens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik deze aids-berichten ergens uitzetten?
Auto- en motorcross wedstrijd bij 't Aamsveen.quote:
Ik snap er geen drol van. Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Tabblad overig. Ergens in het midden.
Wat is een plaatjes-fan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat het een oude plaatjes-fan is.
Als je hier niet mag reageren op posts die niet aan jou gericht zijn wil ik graag melding maken van een overtreding.quote:
quote:
Bedankt voor de heldere uitleg!quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:18 schreef Tchock het volgende:
Als je hier niet mag reageren op posts die niet aan jou gericht zijn
Vragen mag altijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
Mag ik dan nu wel vragen wat een plaatjes-fan is?
Zolang ik niet weet wat voor type ik ben kan ik je daar niet mee helpen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We don't take kindly to your types around here...
Gisteren nog in 't radiotopicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het?Lang niet gesproken wel. En hoe zijn je paarden
Dat was maar heel even, vandaar dat ik je hier op kwam zoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog in 't radiotopic.
Goed. Allemaal in het zonnetje buiten.
... zei de Serviërquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We don't take kindly to your types around here...
Neem haar maar meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was maar heel even, vandaar dat ik je hier op kwam zoekenJe wordt gemist daar, hoor.
Ahwquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was maar heel even, vandaar dat ik je hier op kwam zoekenJe wordt gemist daar, hoor.
Soms.quote:
Service Desk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Kreator het volgende:
....vestiging. Fax doet het niet. Al een week. Andere fax aangesloten. werkt. Huidige fax aangesloten. werkt. Gewoon de kabel er niet goed in. Ik vroeg nog 'zit de kabel er wel goed in? ' maar dat was kennelijk niet duidelijk.
Servicedesk, applicatiebeheer, systeembeheer, netwerkbeheer, telefooncentralebeheer, pinautomaatbeheer, printerbeheer.quote:
Net als hier dus. Overal-waar-een-kabel-aan-zit-beheer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Servicedesk, applicatiebeheer, systeembeheer, netwerkbeheer, telefooncentralebeheer, pinautomaatbeheer, printerbeheer.
Hah, ken het, heerlijk zolang het allemaal werktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Servicedesk, applicatiebeheer, systeembeheer, netwerkbeheer, telefooncentralebeheer, pinautomaatbeheer, printerbeheer.
Ja wij zijn ook de knopjesdienst. Enige knopjes die ik niet mag bedienen zijn van de vrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Net als hier dus. Overal-waar-een-kabel-aan-zit-beheer.
"Hallo, met de kantinejuf. Het tostiapparaat doet het niet. Kunnen jullie er even naar kijken?"
Grillmasters is wel een oké tent...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
Morgen avond waarschijnlijk lekker uit eten.
Ik dacht zelf aan De Tropenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grillmasters is wel een oké tent...
Gewoon netjes vragen, dan mag het vaak gewoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook de knopjesdienst. Enige knopjes die ik niet mag bedienen zijn van de vrouwen.
Oooooeh. Ik kan er zo al wel 20 mailen bij wie ik dat wel weilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon netjes vragen, dan mag het vaak gewoon.
Morgenavond is één woord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
En slecht van jou, dat wordt billekoek!quote:
Van wiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En slecht van jou, dat wordt billekoek!
Feli.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Kreator het volgende:
Bam! Ik heb een huis.
Althans. Het gevoel was goed, huis was goed, alles was goed. Goed goed goed.
Snel kijken met de makelaar en dan kope kope koopavond.
Met wie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
Denk dat Wouter dat wel even wil komen doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wie. Er is hier niemand
.
[..]
Feli.
Spannend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Kreator het volgende:
Lol. Zo voor de tweede keer kijken. Mijn makelaar gaat op vakantie dus waarschijnlijk vandaag nog een bod.
Ik hoop een wondje?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Kreator het volgende:
Bam! Ik heb een huis.
Althans. Het gevoel was goed, huis was goed, alles was goed. Goed goed goed.
Snel kijken met de makelaar en dan kope kope koopavond.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Kreator het volgende:
Lol. Zo voor de tweede keer kijken. Mijn makelaar gaat op vakantie dus waarschijnlijk vandaag nog een bod.
potverdikkie, dat is nog een snel zaken doen kerelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Kreator het volgende:
16:30 - Potentieel huis kijken.
18:30 - 2e keer kijken. Mijn makelaar ging op vakantie dus snel snel snel.
19:15 - Bod uitgebracht, 10% onder vraagprijs.
20:00 - Definitief eenmalig tegenbod gekregen. 6% onder vraagprijs. Geaccepteerd.
Nou dus, wat doe je hier danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef slangpie het volgende:
nog tukkers in rossum te vinden zondag?
ben hier eig helemaal niet welkom![]()
quote:
Nog een gekke Achterhoeker die voor Twente isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef slangpie het volgende:
Wel kaarten, maar gok dat ik over slaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef slangpie het volgende:
voel me ook meer tukker dan achterhoekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog een gekke Achterhoeker die voor Twente isTwenteFC is er ook zo één, kwam 1x iets zeggen en daarna nooit meer gezien
oke, was nog net op tijd met de kaartenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel kaarten, maar gok dat ik over sla.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef slangpie het volgende:
[..]
voel me ook meer tukker dan achterhoeker't scheelt dan ook maar 3 km
Jij gaat sowieso? Heb 3 vrijkaarten liggen, maar kan niet zeggen dat ik me er vorig jaar echt hebt vermaaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef slangpie het volgende:
[..]
oke, was nog net op tijd met de kaarten, waren er gister nog 40
tjah, 't moet je muziek zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso? Heb 3 vrijkaarten liggen, maar kan niet zeggen dat ik me er vorig jaar echt hebt vermaakt....
dit.quote:
Stoer! Vol gas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
Cross aan het kijken. Nou ja, nu zijn ze de baan aan het slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |