Ze praat steeds in derde persoon over "Cupcake". In de derde persoon over jezelf praten is nogal hip op Fok!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
FiPo!
San is een kogeldwergvis?Nooit geweten!
Waar blijkt dat uit?
Cool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze praat steeds in derde persoon over "Cupcake". In de derde persoon over jezelf praten is nogal hip op Fok!
Vandaar
Maar da bestaat heul nie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
In dat geval zou ik een kogelvispaard moeten zijn.
Nee, een dwergvispaardkogel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
In dat geval zou ik een kogelvispaard moeten zijn.
Heb ik dat ooit eerder gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Kom je vanavond nog cheerleaden bij zaalvoetbal, Samzz?
Ach zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee. Daarom speel ik ook dramatisch.
Van wat ik zoal over Miss Tuk gehoord heb is het 3x niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Vraag Miss Tuk
. Ik ben niet zo'n beste cheerleader.
Zeker wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van wat ik zoal over Miss Tuk gehoord heb is het 3x niksWil dit niet doen, mag dat niet doen, heeft daar weer geen zin in...
Zuigt ze lekker?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel.Ook de enige reden dat ik er nog mee loop.
zwembandjes lek?quote:
Mwoh, ma zegt soms: "ik heb de knul'n op", dusjaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij moet het knollen(knoll'n) zijn ipv knull'n
Neuhquote:
Ze is kannibaal?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, ma zegt soms: "ik heb de knul'n op", dusja
Hmm, nu je het zegt... ik mis nu net na het eten ineens een beenquote:
Ha meissiequote:
Moet je me niet iets vragen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Studiotje het volgende:
Ooit moet ik hier ook een stamgast worden![]()
Mwaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JustinHet gaat wel. En met jou?
Natrappen noemen ze dat, toch ;-)?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
Hier moet ik zijn voor mannen om te eten?
Al lang.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Studiotje het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor bakleverworst?
Incl. ergere spel- en taalfoutjes, want dat is niet erg, men snapt het toch wel.quote:...en dan lekker de hele avond op elkaars FB comments reageren waar jij begint met: "omg zoooo gesellig met m'n mattie J #veelshit #nogmeershit #bier #naamvandekroeg
Ik vindt dad egt un goet iedeequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D en ik als we gaan heerschen zodra ik weer beter ben:
[..]
Incl. ergere spel- en taalfoutjes, want dat is niet erg, men snapt het toch wel.
Hey knul hoe is nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vindt dad egt un goet iedee
Mooi zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Zo. De Hongaar voelt zich beter dan gisteren.
Niet meer zo gaar dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Zo. De Hongaar voelt zich beter dan gisteren.
Ole. Flink aan de Vitamine Cquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
Nope. Nog wel verrot, maar ik denk dat ik geen griep krijg.
Ja, dan kom ik een keer langs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Vraag wel even of ze de flipperkast laten staan!
Het is een FliPPerkast hè, geen fliKKerkast...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik een keer langs.
Als je je werkkleding meeneemt, mag je de eerste weken elke dag wel komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik een keer langs.
Maar is vrijdag!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo heel scherp.
Dank jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik gun het je hoor.Volgende week donderdag is het voor mij maandag.
Zaterdag ga ik weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Nice! En dan ging je ook weg toch?
Volgende week kan/mag ik niet vrij nemen
Walgelijke post trouwens. Ik heb een topic report gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Studiotje het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor bakleverworst?
Da's wel heel kort.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik weg.Woensdag kom ik helaas al weer terug.
Maar ik zal aan jullie denken als ik grilltellers voor ¤4 eet en halve liters pivo à ¤0.5 drink.
Nee, die moet werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's wel heel kort.. Ga je met Vegahippie?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Baklever
Ik ga weer eens naar Terneuzen voor fysio (de uwv-medewerker schreef het op als visio![]()
)
En dan gebeurt er... Wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is de truc om zoveel mogelijk vlees te eten als je naast een vegahippie zit.
"Walgelijke kiloknallers."quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is de truc om zoveel mogelijk vlees te eten als je naast een vegahippie zit.
Moet zeggen dat zo'n scan best wel slim is. Ben wel benieuwd bij ons want die daken zijn vorig jaar vervangen en geisoleerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Interessant voor ons milieufreaks:
http://thermoscan.doegroendatscheelt.nl/?gemeente=enschede
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Baklever = topic report! + weekban!
Oh. Wat mij betreft vreet je je dood in vlees, het interesseert je toch geen kut verder, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan wordt er gezeurd dat ik vooral geen tweede portie moet nemen.
Interessant is het zeker. Mijn enkel glas lichtstraat van de woonkamer is één grote rode vlek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet zeggen dat zo'n scan best wel slim is. Ben wel benieuwd bij ons want die daken zijn vorig jaar vervangen en geisoleerd.
Dat is weer een aanname van niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Wat mij betreft vreet je je dood in vlees, het interesseert je toch geen kut verder, toch?
Wat vlees betreft is dat dan mooi dom van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is weer een aanname van niks.Ik koop vaak genoeg biologisch vleesch en de duurste biologische vrij-scharrel-uitloop-in-een-5-sterren-resort eieren.
Nou, de Alfa(Romeo)toren is niet geisoleerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Interessant voor ons milieufreaks:
http://thermoscan.doegroendatscheelt.nl/?gemeente=enschede
Groen is toch wel redelijk? Weet niet hoe oud jouw toko is. Die rode puntjes zijn geen pijpen (whehehe) op het dak of zo? Bij mij kan je duidelijk de pijp zien die m'n wc van verse lucht voorziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Die van mij is groen met wat rode puntjes
Oftewel sowieso niet geïsoleerd of slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |