Kopje koffie postbezorgster? Of liever iets sterkers?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Selestha het volgende:
Omdat het zo'n bende was post ik het nog een keerMoet het even kwijt.
Vandaag was mijn post gesorteerd door ''diversen'' .. Dat zegt eigenlijk al genoeg
Resultaat:
Alle bundels door elkaar in de tas, mijn eerste straat in mijn laatste tas, mijn tweede straat onderaan in mijn eerste tas, 2 straten compleet ontbrekend (ook later niet teruggevonden), 2x dezelfde bundel los door de tas, dat nog een keer, dingen onlogisch bij elkaar gestopt etc..
TC's allebei onbereikbaar, planner kon niet helpen.. Uiteindelijk de 4 dezelfde bundels maar bij elkaar opgestapeld met een briefje waar dit alles ook op staat. Ze zoeken het maar uit
Voel me lullig voor de mensen die vandaag geen post kregen, maar ja, ik kan er niets aan doen. Sorteren is mijn baan niet! Wordt nog leuk met kerst
Haha, ik schenk zo maar eens een kopje thee inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kopje koffie postbezorgster? Of liever iets sterkers?
Ontspannen na inspanning is zeker geen slecht idee, daarom heb ik net een biertje opengetrokkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha, ik schenk zo maar eens een kopje thee inBeetje ontspannen inderdaad lijkt me wel goed
Had ik zaterdag ook, zeer slechte sortering.. Echt niet leuk is dat.. Kan je gaan sorteren op straatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef Selestha het volgende:
Omdat het zo'n bende was post ik het nog een keerMoet het even kwijt.
Vandaag was mijn post gesorteerd door ''diversen'' .. Dat zegt eigenlijk al genoeg
Resultaat:
Alle bundels door elkaar in de tas, mijn eerste straat in mijn laatste tas, mijn tweede straat onderaan in mijn eerste tas, 2 straten compleet ontbrekend (ook later niet teruggevonden), 2x dezelfde bundel los door de tas, dat nog een keer, dingen onlogisch bij elkaar gestopt etc..
TC's allebei onbereikbaar, planner kon niet helpen.. Uiteindelijk de 4 dezelfde bundels maar bij elkaar opgestapeld met een briefje waar dit alles ook op staat. Ze zoeken het maar uit
Voel me lullig voor de mensen die vandaag geen post kregen, maar ja, ik kan er niets aan doen. Sorteren is mijn baan niet! Wordt nog leuk met kerst
Proostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ontspannen na inspanning is zeker geen slecht idee, daarom heb ik net een biertje opengetrokken
Nee klopt, en ik zou het me waarschijnlijk niet zo aan moeten trekken. Maar ik vond het juist zo leuk dat de mensen zo tevreden over me waren in mijn vorige wijk. Dat gaat me hier zo nooit lukken ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ontspannen na inspanning is zeker geen slecht idee, daarom heb ik net een biertje opengetrokken
Mensen zeggen in mijn gebied (brabant, de biesbosch, wel eens, zeg bende gij onze brievenbusmanager??".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee klopt, en ik zou het me waarschijnlijk niet zo aan moeten trekken. Maar ik vond het juist zo leuk dat de mensen zo tevreden over me waren in mijn vorige wijk. Dat gaat me hier zo nooit lukken ..
Vanavond een lekker rood wijntje
Wijn laat ik aan vriendin overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb je morgen op een piekdag alsnog een lading post erbij....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee klopt, en ik zou het me waarschijnlijk niet zo aan moeten trekken. Maar ik vond het juist zo leuk dat de mensen zo tevreden over me waren in mijn vorige wijk. Dat gaat me hier zo nooit lukken ..
Maar goed, dan heb je toch al een hoop dus dat maakt waarschijnlijk niet veel uit aangezien je toch elk adres langs moet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je morgen op een piekdag alsnog een lading post erbij....
Ja ik ook.. want anders was het echt dubbel feest.. en een wijk die je niet kent en een wijk die volledig door elkaar zitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben blij dat ik al een jaar(nou ja, 15 november) in dezelfde wijk loop wat dat betreft.
Als dat morgen bij jou weer zo is, zelfde doen wat Selestha deed. Niet goed is terugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook.. want anders was het echt dubbel feest.. en een wijk die je niet kent en een wijk die volledig door elkaar zit
Ja dat wel, maar anders stond ik nu nog een uur te sorteren? Morgen zit het er als het goed is gesorteerd bij, dat scheelt in ieder geval al. Dat merk ik niet echt hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je morgen op een piekdag alsnog een lading post erbij....
boeren zijn over het algemeen aardige lui.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mensen zeggen in mijn gebied (brabant, de biesbosch, wel eens, zeg bende gij onze brievenbusmanager??".
Ik: "nein, ik ben chauffeur die jullie die CJIB brieven, die blauwe, rekeningen én de Boerderij brengt"
Boer: Kop koffie knul?
Leuke mensen, als je ze tegenkomt
Mijn visie op oa Grefo's is daardoor ook veranderd, en tevens op de boeren in het algemeen.
Klopt, al denken velen in de grote steden daar anders over, zo ook ik, geboren en getogen in Eindhoven, daarna in São Paulo Brazilië gewoond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
boeren zijn over het algemeen aardige lui.
Ja, scheelt dat ik nu even alleen op de zaterdag zit.. maar als het dan weer zo is dan kunnen ze het terug krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als dat morgen bij jou weer zo is, zelfde doen wat Selestha deed. Niet goed is terug
over het algemeen wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, al denken velen in de grote steden daar anders over, zo ook ik, geboren en getogen in Eindhoven, daarna in São Paulo Brazilië gewoond.
Zijn vooroordelen. Net zoals over die Grefo's. Dat zijn juist hele fijne mensen (de meesten dan), ook al ben je zelf niet religieus.
dat is weird ja. Blijven klagen, dat dus doen. Wellicht gaat er eens een lampje bij ze branden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik nu even alleen op de zaterdag zit.. maar als het dan weer zo is dan kunnen ze het terug krijgenSnap ook echt niet hoe het kan dat er drie dezelfde bundels in een tas kan proppen
Friezen hè?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
over het algemeen wel ja.
Maar grappig dat je het woord fijn gebruikt, want in het Fries staat dat juist voor gelovigen die gemene streekjes hebben, ze achter de ellebogen hebben, etc
Ook nog nooit meegemaakt, en ik hoorde ze hiernaast tijdens het voorbereiden al over mijn wijk smoezen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is weird ja. Blijven klagen, dat dus doen. Wellicht gaat er eens een lampje bij ze branden.
Ze moeten het gewoon goed zetten, punt uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook nog nooit meegemaakt, en ik hoorde ze hiernaast tijdens het voorbereiden al over mijn wijk smoezen..Ik vraag wel of ze de tassen hier laten, dan sorteer ik die pakjes er zelf wel tussen. Luie donders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |