PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Ik heb 150k over en heb 4 teams dus die coins heb ik niet echt direct nodig.. -> Inslaan als een mallequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook ja. Op de laatste dag van TOTW altijd lekker inslaan
Hard gedaald. Op xbox allemaal rond 23-25k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Zondag heb ik hem voor het laatst gecheckt toen was t ongeveer 32k..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.
Nee man, onjuiste samentrekkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh dit is toch een contiamnintatie of ben ik nou gek ?
Een symmetriefout.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat andere spelers gehaald. Die 50 pace is jammer, maar ik hoop dat de rest van zijn stats het doet verbloemen
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Nu wel ja. Elia ook. Dan moet ik vdv wel even verplaatsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?
Over foutief beknopte bijzinnen gesproken zeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.
Dan moet van der fart wel naar linksquote:
dat zei ik al. stuk ongeduldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet van der fart wel naar links
Gamberini?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Iemand een 'goedkope' oplossing voor Ogbonna/de achterhoede?
[ afbeelding ]
quote:
Dat jij iets tegen joden hebt snap ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
![]()
Echt die antipathie jegens de Duitserszo triest. Kijk als je nog van voor de oorlog bent ok maar anders
Zo erg is het bij mij niet eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Ik droomde vanacht over FUT dat ik Bassong voor 14K had gekocht terwijl hij maar 2K waard wasik was boos omdat ik verlies leed
Ik stop altijd een uurtje voor ik ga slapen omdat ik ook dat soort dromen krijg danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij iets tegen joden hebt snap ik dan ook niet
[..]
Zo erg is het bij mij niet eens
Elke italiaanse LB is toch goed? Criscito ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Die man is ZO slecht deze fifa. Heb m in de afgelopen 2 fifa's ook altijd heel fijn gevonden maar vind m nu echt bizar slecht.quote:
Nog niet gebruikt, zn stats liegen best hard dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die man is ZO slecht deze fifa. Heb m in de afgelopen 2 fifa's ook altijd heel fijn gevonden maar vind m nu echt bizar slecht.
Het gaat om de chemistry. Een Italiaanse LB voldoet wel denk ik.quote:
Lucio CBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niets tegen joden hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Zo erg is het bij mij niet eens
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik droom eigenlijk nooit maar ik had de hoop dat ik bij het bedrijf waar ik een opdracht moet doen weer op de web app kon. Helaas kan dat niet en ik ga niet proberen er iets tegen te doen want ik wil geen problemenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik stop altijd een uurtje voor ik ga slapen omdat ik ook dat soort dromen krijg dan
Jankbek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
Ja zat wel te kijken, De Ceglie zou kunnen maar 82 pace ik weet niet of dat in het hedendaagse voetbal nog te doen is op LB
De Ceglie is wel goed, tenminste niet zon midget als armeroquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
Ja zat wel te kijken, De Ceglie zou kunnen maar 82 pace ik weet niet of dat in het hedendaagse voetbal nog te doen is op LB
Italiaanse LB nemen, zelfs Criscito kan nog volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat engquote:
Het was ook een grap maar ik had gedacht dat je joden anders ging opvattenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden hoor
Ja ik droom nooit over FUT maar nu ineens
Als 82 pace al langzaam is heb je niet veel keusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb liever langzame aanvallers dan verdedigers
Zei ik ook in het vorige topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was ook een grap maar ik had gedacht dat je joden anders ging opvattenDie Cretaro kan wel een leuke bronze IF worden met 4* trouwens.
Mwah niet echt langzaam. Maar bij Sagna (79) is het af en toe irritant. Verder wel een goede rb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Als 82 pace al langzaam is heb je niet veel keus
Die heb ik in een team van mij! Maar 3k volgens mij hoor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
Een Hennesey voor 1Kdie gaat voor meer dan 4K weg
En jij hebt geslikt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, hij beweegt echt.![]()
[ afbeelding ]
Voor mij is de bronze pack methode helemaal niet meer leuk. Ik verkocht gisteren wel contracten voor 200 maar pas aan het eind. Dan ga ik wel gewoon traden, dat levert meestal ook meer winst op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Zei ik ook in het vorige topic.Even bronze packs spammen aankomende week
Huh wat? Wat heb jij gespoten manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, hij beweegt echt.![]()
[ afbeelding ]
BMI!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fB4ZMZzknHrMk
Je moet wel even een leuk linkje ervan maken hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik spam ze niet voor de winst, ik ga ze spammen voor Cretaro, alle zooi als contracten store ik wel in mn club aangezien ik nu met bronzes speel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mij is de bronze pack methode helemaal niet meer leuk. Ik verkocht gisteren wel contracten voor 200 maar pas aan het eind. Dan ga ik wel gewoon traden, dat levert meestal ook meer winst op.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het flauwe is dat ik een koptelefoon op had -.-quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zit gvd op het werk met geluid aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sorry als ik er bij zet dat het alleen voor SB is klikt hij niet, al weet je dat nooit zeker natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet wel even een leuk linkje ervan maken he
Ik wel, heb je leuk geshoptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, hij beweegt hier echt.Ziet niemand dat?
ik ook... heel mn oren naar de zeik door die grafmongool...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Het flauwe is dat ik een koptelefoon op had -.-
Lindgren. zit aan de LSDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zit gvd op het werk met geluid aan![]()
![]()
Bedoelde dat er bij mij gewoon gifura etc staatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sorry als ik er bij zet dat het alleen voor SB is klikt hij niet, al weet je dat nooit zeker natuurlijk
Die IF van deze week is ook maar door 1 iemand hier uit een pack gehaald en IF Sinclair ook volgens mij. Dus ik denk dat het lang duurt voordat je IF Cretaro krijgt als hij een IF krijgt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik spam ze niet voor de winst, ik ga ze spammen voor Cretaro, alle zooi als contracten store ik wel in mn club aangezien ik nu met bronzes speel.
blijf van mijn hobby afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'de LSD'.. Rare naam voor je zusje.
Gast stop met drugsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij de jouwe wel, bij die van rijst niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wie had een IF Sinclair?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die IF van deze week is ook maar door 1 iemand hier uit een pack gehaald en IF Sinclair ook volgens mij. Dus ik denk dat het lang duurt voordat je IF Cretaro krijgt als hij een IF krijgt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'de LSD'.. Rare naam voor je zusje.
Pak jij nu ook al? Misschien toch maar eens distantieren van dit forum!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTF hij beweegt echt.![]()
[ afbeelding ]
GOED PLAN IEDEREEN HIER IS GEK GA MAAR WEGquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Pak jij nu ook al? Misschien toch maar eens distantieren van dit forum!
Ik 13quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, ik heb 10 karma op futhead
Gisteren had ik -9quote:
Dus ehm Benzia he? BWEHEHEHEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef stoereboii het volgende:
Waarom verkopen deze prachtige voetballers niet![]()
[ afbeelding ]
En weinig pace.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is IF Ranocchia goedkoop. Hij heeft 89 tackling en marking en hij is 1.95.
Laat het nou net zo zijn dat pace een grote factor in FUT isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Maar dan nog. 60 pace kan best voor een middelste speler in een 3-atb. Voor 10k vind ik het echt goede stats.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat het nou net zo zijn dat pace een grote factor in FUT is
Ik weet niet meer hoe hij heet maar hij opende 3 400c packs en hij had IF Sinclair en Ingsquote:
Dat komt doordat ik nu niet speel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
In beide Bronze toernooi geen tegenstander te vinden, in de eerste ronde
Deze week al 15 in 4-1-2-1-2 opgepikt voor max 10k en verkocht voor min. 18k. Heb er nog 4 ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze week al 15 in 4-1-2-1-2 opgepikt voor max 10k en verkocht voor min. 18k. Heb er nog 4 ofzo
In Fifa 08/09 ofzo kocht ik hem altijd als talentjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Zet er maar iets op..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Fuszy het volgende:
Gezocht: een PS3'er waar ik 15k van kan lenen. Hopelijk kan ik het zsm terugbetalen
ikquote:
Waar blijf je ?quote:
Nee. Ik weet wel dat het niet waar is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef stoereboii het volgende:
Wisten jullie dat als je een speler van de markt haalt hij altijd 80 fitness heeft?
Oh, maar alle IF Ranochia's staan op 80?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel dat het niet waar is.
Omdat ze fresh zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, maar alle IF Ranochia's staan op 80?
We hoeven niet steeds te weten dat je het niet meer speelt en als je het niet meer speelt dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
Ook maar een IF Ranochia gehaald voor 10k in 4321. Kan mee geen kloten meer schelen, stijgt toch wel en speel geen FUT meer
Klopt geen zak van, heb laatst een Danny gekocht met 40 fitness.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef stoereboii het volgende:
Wisten jullie dat als je een speler van de markt haalt hij altijd 80 fitness heeft?
Ik gok maar wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Elke speler of enkel IF's? Nooit geweten
Heb je toevallig een aantal teams verwijderd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben opeens 10 karma kwijt (gisteren 19, nu 9) terwijl ik op mijn profielpagina niemand zie die mij heeft gedownvote vandaag.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet had Kuranyi uit mijn pack
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Heb je toevallig een aantal teams verwijderd?
Ik heb Gibbs 43 potjes gebruikt en Tremoulinas maar 2 dus beetje lastig te oordelen. Gibbs is wat langer en betere workrates, Tremoulinas de wat betere stats denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
hahaha leuk man!! Ki heeft een vision van 74die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Take the stairs is uit!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef kilozout het volgende:
Ligt de markt stil ofzo? Men koopt mijn goedkope spelers niet.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-10-2012 om 15:30:07New #FUT13 Team of the Week out in 30 minutes (3pm UK time) - taken from the first round of international games. Who do you want in it? reageer retweet
hahaha leuk man!! Ki heeft een vision van 74TR Gemacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh releasen ze hem al over een half uur of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-10-2012 om 15:30:07New #FUT13 Team of the Week out in 30 minutes (3pm UK time) - taken from the first round of international games. Who do you want in it? reageer retweet
hahaha leuk man!! Ki heeft een vision van 7476, doe je ogen eens open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Je begrijpt het weer verkeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Huh releasen ze hem al over een half uur of begrijp ik het verkeerd?
Zo kan je het interpreteren maar het zal wel zijn dat ze hem over een half uur aankondigenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg dom jij ofniet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan vertellen ze wie er in zitten.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hij is zo dom hèquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg dom jij ofniet.![]()
Vorige week met GJE nu met SBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg dom jij ofniet.Het is toch algemeen bekend dat de TOTW elke woensdag om 16:00 bekend wordt gemaakt.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo kan je het interpreteren maar het zal wel zijn dat ze hem over een half uur aankondigen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg dom jij ofniet.Het is toch algemeen bekend dat de TOTW elke woensdag om 16:00 bekend wordt gemaakt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dan vertellen ze wie er in zitten.....
En altijd maar afvragen waarom ze de topicdebielen zijn en denken dat het door hun leeftijd komtquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. TOTW komt over 20 minuten uit
Dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Omdat ik mijn clubnaam heb veranderd. Ben ik geen FUT-oprichter meer, maar ben ik in sep 2012 begonnen.![]()
Iedereen. Is een bug die ze zouden fixenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Omdat ik mijn clubnaam heb veranderd. Ben ik geen FUT-oprichter meer, maar ben ik in sep 2012 begonnen.![]()
Gadver, ik heb er nog twee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef DutchSL het volgende:
IF Miccoli is aan het zakken, nooooooo panic sell time.
Die zat niet zo vroeg als de helft van de wereld op de web appquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Speel net tegen iemand die in 2011 is begonnen met FUT. Hoe dan?
Hij gaat denk ik stijgen of dalenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zal wel weer stijgen toch. Of deed ie mee met Italie en scoorde hij oid?
Ow oké.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die zat niet zo vroeg als de helft van de wereld op de web app
Misschien maar een team maken met Miccoli en Quag, die raak ik ook aan de straatstenen niet kwijt denk ikquote:
OMG OMG OMG ALLEMAAL RUSTIG BLIJVENquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
MARKTCRASH MARKTCRASH GEEN PANIEK MARKTCRASH
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
MARKTCRASH MARKTCRASH GEEN PANIEK MARKTCRASH
Quag vandaag maar verkocht voor 15k. Heeft ook echt matige stats.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Misschien maar een team maken met Miccoli en Quag, die raak ik ook aan de straatstenen niet kwijt denk ik
Ik 6quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
En daar heb ik er dan nog 2 van
Klopt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Quag vandaag maar verkocht voor 15k. Heeft ook echt matige stats.
Oléquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:48 schreef ThatDutch het volgende:
Benzia's prijs daalt nog harder dan Baumgartner met zn freefall :\
Toch raar je zou zeggen dat nu 150c BIN niet meer kan juist de prijzen van spelers als deze zou gaan stijgen.quote:
Jullie zijn gewoon stom dat jullie alle Benzia's van Lindgren hebben opgekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Toch raar je zou zeggen dat nu 150c BIN niet meer kan juist de prijzen van spelers als deze zou gaan stijgen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon stom dat jullie alle Benzia's van Lindgren hebben opgekocht
Ook gewoon al die 10e keer dat zoiets gebeurd. Genieten ditquote:
SBquote:
Zit hier niet, en ben ik al zeker niet zeg ik tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Jij dumpt eventjes 8 Benzia's op de markt ofso ?
Wat zit je nu dom te doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zit hier niet, en ben ik al zeker niet zeg ik toch
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zit hier niet, en ben ik al zeker niet zeg ik toch
Same here.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef stoereboii het volgende:
Haters gaan haten. Had er al een paar voor 15/16k die ik verkocht voor 24k!
Niet doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef ThatDutch het volgende:
Hebben jullie ooit de Silver Upgrade gekocht?Ik zit er aan te denken want, YOLO.
15k toch? Je krijgt alleen maar non-shinies, dus dat is kut tenzij je Juan/Kanu ofzo krijgt, al is ook dat nooit winstgevend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef ThatDutch het volgende:
Hebben jullie ooit de Silver Upgrade gekocht?Ik zit er aan te denken want, YOLO.
11 non shiny silvers voor 7500(?), goede dealquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef ThatDutch het volgende:
Ik kreeg best een lekker team daaruit. Onder andere Almeback en Odjidja van Club Brugge.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef ThatDutch het volgende:
Zijn broertje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]Iemand anders speelt met jouw naam?
Kan niet, alleen non-shinies zitten in die packs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik kreeg best een lekker team daaruit. Onder andere Almeback en Odjidja van Club Brugge.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
11 non shiny silvers voor 7500(?), goede deal
15k zelfsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
11 non shiny silvers voor 7500(?), goede deal
Server onderhoud over halve minuutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
2 minuten nog
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Geen BMIquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat alleen om de 1e interland ronde, dus wedstrijden van gisteren tellen niet mee blijkbaar.
gayquote:
Pedro?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Alba en Akinfeev zijn de enige die boven discard gaan komen i guess
Oh en Wellbeck
Het enige jammere is dat zijn heading maar een UP heeft gekregen van 4.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Die bronzen duder ziet er nog wel goed uit.
Zijn stats dan.
Als jij een Pedro voor discard value krijgt neem ik hem graag voor het dubbele van je overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh en Wellbeck
Oh voorbij gekekenquote:
Ik ga niks luisteren van Justin Bieber.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Best nice man! Luister dan gewoon ff
Jajaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jij een Pedro voor discard value krijgt neem ik hem graag voor het dubbele van je over
Johnson wordt ook best duur denk ik en Cleverley ook, ondanks zijn matige stats best populair..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh en Wellbeck
Is Dada Life remix he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga niks luisteren van Justin Bieber.
Van een Justin Bieber track.quote:
Misschien wel de slechtste TOTW die ik heb gezien.. Alba is wel leuk maar niet veel beter dan zijn NIF.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Dramatisch TOTW. Fucking Matavz. Flikker toch op.
En een CDM met 57 heading en 60 defending
BMI had er van mij eerder een mogen krijgen dan Matavzquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel echt dom dat er 2 Spanjolen bij zitten, die maar 4 punten hebben gepakt, en 2 Engelsen die pas 1 wedstrijd hadden gespeeld, en geen een Nederlander. BMI had er best een mogen krijgen.
BMI als LBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel echt dom dat er 2 Spanjolen bij zitten, die maar 4 punten hebben gepakt, en 2 Engelsen die pas 1 wedstrijd hadden gespeeld, en geen een Nederlander. BMI had er best een mogen krijgen.
Maakt niet uit, hij had er toch wel een verdiend.quote:
bereid je maar voor om langer te wachten ik wacht al ongeveer 6 werkdagen op die mail waar ze binnen 24 uur op zouden reagerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef stoereboii het volgende:
ECHT EA OPTIEFEN
3 dagen geleden een mail gestuurd waarop binnen de 24 uur antwoord zou gegeven worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Van een Justin Bieber track.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |