PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Ik heb 150k over en heb 4 teams dus die coins heb ik niet echt direct nodig.. -> Inslaan als een mallequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook ja. Op de laatste dag van TOTW altijd lekker inslaan
Hard gedaald. Op xbox allemaal rond 23-25k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Zondag heb ik hem voor het laatst gecheckt toen was t ongeveer 32k..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.
Nee man, onjuiste samentrekkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh dit is toch een contiamnintatie of ben ik nou gek ?
Een symmetriefout.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat andere spelers gehaald. Die 50 pace is jammer, maar ik hoop dat de rest van zijn stats het doet verbloemen
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Nu wel ja. Elia ook. Dan moet ik vdv wel even verplaatsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?
Over foutief beknopte bijzinnen gesproken zeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.
Dan moet van der fart wel naar linksquote:
dat zei ik al. stuk ongeduldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet van der fart wel naar links
Gamberini?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Iemand een 'goedkope' oplossing voor Ogbonna/de achterhoede?
[ afbeelding ]
quote:
Dat jij iets tegen joden hebt snap ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
![]()
Echt die antipathie jegens de Duitserszo triest. Kijk als je nog van voor de oorlog bent ok maar anders
Zo erg is het bij mij niet eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Ik droomde vanacht over FUT dat ik Bassong voor 14K had gekocht terwijl hij maar 2K waard wasik was boos omdat ik verlies leed
Ik stop altijd een uurtje voor ik ga slapen omdat ik ook dat soort dromen krijg danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij iets tegen joden hebt snap ik dan ook niet
[..]
Zo erg is het bij mij niet eens
Elke italiaanse LB is toch goed? Criscito ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Die man is ZO slecht deze fifa. Heb m in de afgelopen 2 fifa's ook altijd heel fijn gevonden maar vind m nu echt bizar slecht.quote:
Nog niet gebruikt, zn stats liegen best hard dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die man is ZO slecht deze fifa. Heb m in de afgelopen 2 fifa's ook altijd heel fijn gevonden maar vind m nu echt bizar slecht.
Het gaat om de chemistry. Een Italiaanse LB voldoet wel denk ik.quote:
Lucio CBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niets tegen joden hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Zo erg is het bij mij niet eens
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik droom eigenlijk nooit maar ik had de hoop dat ik bij het bedrijf waar ik een opdracht moet doen weer op de web app kon. Helaas kan dat niet en ik ga niet proberen er iets tegen te doen want ik wil geen problemenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik stop altijd een uurtje voor ik ga slapen omdat ik ook dat soort dromen krijg dan
Jankbek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
Ja zat wel te kijken, De Ceglie zou kunnen maar 82 pace ik weet niet of dat in het hedendaagse voetbal nog te doen is op LB
De Ceglie is wel goed, tenminste niet zon midget als armeroquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
Ja zat wel te kijken, De Ceglie zou kunnen maar 82 pace ik weet niet of dat in het hedendaagse voetbal nog te doen is op LB
Italiaanse LB nemen, zelfs Criscito kan nog volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat engquote:
Het was ook een grap maar ik had gedacht dat je joden anders ging opvattenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden hoor
Ja ik droom nooit over FUT maar nu ineens
Als 82 pace al langzaam is heb je niet veel keusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb liever langzame aanvallers dan verdedigers
Zei ik ook in het vorige topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was ook een grap maar ik had gedacht dat je joden anders ging opvattenDie Cretaro kan wel een leuke bronze IF worden met 4* trouwens.
Mwah niet echt langzaam. Maar bij Sagna (79) is het af en toe irritant. Verder wel een goede rb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:52 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Als 82 pace al langzaam is heb je niet veel keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |