PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Ik heb 150k over en heb 4 teams dus die coins heb ik niet echt direct nodig.. -> Inslaan als een mallequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook ja. Op de laatste dag van TOTW altijd lekker inslaan
Hard gedaald. Op xbox allemaal rond 23-25k.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat is exceptioneel goedkoop of is hij al heel hard gedaald in prijs?
Zondag heb ik hem voor het laatst gecheckt toen was t ongeveer 32k..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op PS3 waren de laagste BINs steeds 26-28k.
Nee man, onjuiste samentrekkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Huh dit is toch een contiamnintatie of ben ik nou gek ?
Een symmetriefout.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat andere spelers gehaald. Die 50 pace is jammer, maar ik hoop dat de rest van zijn stats het doet verbloemen
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, onjuiste samentrekking
Nu wel ja. Elia ook. Dan moet ik vdv wel even verplaatsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Stel je zet Affelay ( hoe je dat ook schrijft ) op LW, is dat niet nog altijd 9chem?
Over foutief beknopte bijzinnen gesproken zeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een onwelvoeglijk voornaambijzetsel.
Dan moet van der fart wel naar linksquote:
dat zei ik al. stuk ongeduldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet van der fart wel naar links
Gamberini?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Iemand een 'goedkope' oplossing voor Ogbonna/de achterhoede?
[ afbeelding ]
quote:
Dat jij iets tegen joden hebt snap ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
![]()
Echt die antipathie jegens de Duitserszo triest. Kijk als je nog van voor de oorlog bent ok maar anders
Zo erg is het bij mij niet eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Ik droomde vanacht over FUT dat ik Bassong voor 14K had gekocht terwijl hij maar 2K waard wasik was boos omdat ik verlies leed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |