Molton, met soort zeil er dus in die niet kraakt en zweet 's nachts. Toen mij vliezen werden gebroken, toen lag er ook nog een zeil onder vanuit het kraampakket.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat verkopen ze bij de Action? Zeiltjes? Molton had ik namelijk al, maar dat blijkt dus niet voldoende. Ook omdat de VK schat dat ik nogal wat vruchtwater heb
Die van de H&M ken ik niet, maar die stretch rompers van de Hema zijn inderdaad heel fijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby frummelt inmiddels zijn handen door zijn mouwen. ReuzehandigHij draagt bijna altijd rompers met lange mouwen. Ik vind die van de H&M, drie voor een tientje, en de stretch romper van de Hema fijn.
Die organic? Heb ik laatst 1 van gekocht, die zijn erg fijn en zacht (zachter als die 2 in een pak).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van de H&M ken ik niet, maar die stretch rompers van de Hema zijn inderdaad heel fijn.
Euhm, waar er geen 2 van in 1 pak zitten? Van Hema dus.quote:
naar beneden trekken, niet over haar hoofd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef bitterend het volgende:
Nahja sinds ik lindex heb ontdekt zweer ik bij hun rompers!
Overslag rompers waren idd beter ook met poep explosies, zat het niet gelijk in haar haar
liever een flubberige romper dan poep in het haarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef bitterend het volgende:
Dat past niet over haar schouders lol daar worden ze erg flubberig van
Gewoon geen shampoo gebruiken. Tenzij 'ie elke dag poep in z'n haar smeertquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:17 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een goede tip om de haartjes van je baby te wassen?
Vooral het utispoelen dan. Uitspoelen met de douchekop vindt hij vreselijk en met bekertjes water schiet het niet op omdat de shampoo er dan niet goed uitspoelt.
dan wordt het heel vettig en gaat het aan elkaar klitten dus dat vind ik niet echt een optie. Bovendien zit hier ook regelmatig pindakaas, fruithap of macaroni in zijn haarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:27 schreef Wumb het volgende:
[..]
Gewoon geen shampoo gebruiken. Tenzij 'ie elke dag poep in z'n haar smeert. Dan gewoon washandje of zo (lekker uitsmeren).
Luiers maat 1 hebben we ook maar één pak van gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:24 schreef Kwisted het volgende:
Mijn dame was 9pond en 56cm, dus ook lang. En zij heeft nooit mt 50 aan gehad, meteen 56. Je moet hooguit de mouwtjes n keer omslaan. Dat vind ik beter dan dat t net krap zit of ze er na n week al uitgegroeid is.
Dat had ik trouwens met luiersmaatje 1. Was ze binnen een week al uit en ik had ingeslagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |