Let op, die Jip en Janneke rompers vallen naar mijn idee heel raar, mijne is hartstikke breed. En H&M organic bedoelde ik, had ik dat vermeld?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef Gulara het volgende:
Mineola, bedankt voor de tip. HEMA rompers met Jip en Janneke heb ik natuurlijk al. Maar zal eens iemand op pad sturen voor de H&M rompers. Ben al vrij snel met baby in NL en dan ga ik zelf ook even los in oa beide winkels.
Ja H&M organic had je vermeld. Staat op het lijstje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
Let op, die Jip en Janneke rompers vallen naar mijn idee heel raar, mijne is hartstikke breed. En H&M organic bedoelde ik, had ik dat vermeld?
Spannend trouwens, zo'n reis met een kleintje! Ik hoor tzt graag hoe het je bevallen is, wij hebben ook verre vliegplannen
Check...quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zo moest en zou ik een lodger...Amper gebruikt...
Voor de zekerheid heb ik een tas met schone kleren, matje en kraamverband in de auto als ik wat langer en verder weg ben dan de super op de hoek.quote:Op zaterdag 3 november 2012 06:48 schreef Gulara het volgende:
De laatste dagen kwam het een paar keer ter sprake waar ik zou zijn als mijn water zou breken. Uiteraard met hilarischevoorbeelden als in de bioscoop en bij een vriend in z'n nieuwe auto. Allemaal leuk en aardig maar:
buiten de gebruikelijke maatregelen als een zeiltje en watervaste hoes voor het matras, waar moet ik rekening mee houden als ik aan het eind van mijn zwangerschap ben? Kan ik de deur niet meer uit zonder rol vuilniszakken en een stapel handdoeken, of valt het allemaal wel mee?
Gewoon regelmatig stoppen en even de benen strekken.quote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Hoi! Een vraagje.
We werken allebei zelfstandig en het lukt nooit om een vakantie te plannen omdat we altijd te lang wachten met plannen en dan hebben we allebei alweer werk te doen.
Nu zijn we aan het zwijmelen bij vakantiehuizen in Zuid Frankrijk. In de periode die we voor ogen hebben is onze koter 4,5 maand. Gewoon in een huisje, zwembad erbij, lekker relaxen en zo nu en dan even een wandelingetje, naar het dorp, en lekker genieten van het weer en onze kleine (omg ik kan niet wachten).
En nu komt pas de echte vraag. Het is ongeveer 9 uur rijden, maar je baby 9 uur in een maxi cosy leggen is zeker niet aan te raden? Hoe los je dat op, de reis over twee dagen verdelen of is zo nu en dan een half uurtje eruit voldoende?
Nou met 10 weken gingen we op wintersport. Dus dat is dan met een baby van 10 weken wel anders ja.quote:Op maandag 5 november 2012 09:35 schreef Suikertante het volgende:
Oh men ik verheug me er nu al op. Zo'n gek idee dat je dan ineens een gezin bent!
Hebben jullie een lekkere vakantie gehad toen Estrys? Was je gelimiteerder dan je verwachtte of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |