Hahahaquote:
Het is oktober schat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry ().. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian dan
[ afbeelding ]
[..]
Dat is bijna ¤600 bruto bedenk ik me net. In 5 dagen tijd. Gewoon bij AH. Tentamens pas begin okt. 2 Relatief makkelijke, al zijn het herkansingen uit het 2e jaar nog
. Maar moeilijkste heb ik allemaal allang gehaald hoor
.
Even nagecheckt, 6 en 8 okt. Thanks voor de reminder! Of is dat nog te lief
.
Ga slapen dan met je harsesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik heb slaap nodig. November ofc.
Zo eerst nog even chillen man, anders heb ik al helemaal geen frisse lucht en sociaal leven meerquote:
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo eerst nog even chillen man, anders heb ik al helemaal geen frisse lucht en sociaal leven meer.
Morgen 8u werken, bikkelen tot 17u als het al niet uitloopt.
HAHA, noemt ze mij een sniperquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenGeile schoonmaakneger
Ja die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, noemt ze mij een sniper! Ze kan er zelf ook wat van. Regiomanager ofzo kwam langs, even cleanen die hap snellejelle dus
. Overigens niks dweilen, hebben we zo'n geile machine voor.
[ afbeelding ]
Lol stalkers, had ik m'n gulp open of dat nog net niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ookMet je afgetrapte zwarte lacoste schoenen.
Ja, je 19 cm lange zwarte snikkel hing eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol stalkers, had ik m'n gulp open of dat nog net niet?
Hardop gelachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, je 19 cm lange zwarte snikkel hing eruit.
Staat ie morgen letterlijk het Pringles vak te vullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Ik ga douchen en chillen, morgen vroeg op om chips te stacken, als Pringles
.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenGeile schoonmaakneger
Hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staat ie morgen letterlijk het Pringles vak te vullen
Toch even reageren voor ik wegga, je kent mequote:
Schrik vaak hoe sommige mensen verouderenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
RIP. Strong boners were had bij het kijken naar Emmanuelle.![]()
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schrik vaak hoe sommige mensen verouderen. Weinig mensen (zoals m'n mams
) worden mooi oud.
Tevens weekend.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaan
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Haha damn, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn ma is overigens niet donker hoor, maar ongeveer Chris-Brown
.
![]()
Die zijn in Amsterdam anders maar op 2 handen te tellen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef jna het volgende:
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.
Wat dat betreft is het in Zaandam beter vertoeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die zijn in Amsterdam anders maar op 2 handen te tellen hoor
Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Zaandam bent geweest, al die lekkere chicks hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het in Zaandam beter vertoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
[..]
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaan
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Nou bedankt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ja, het gaat natuurlijk niet op voor dikke negerinnen, dat word al helemaal lelijk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Zaandam bent geweest, al die lekkere chicks hier.![]()
Heb d'r familie wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel eens in Zaandam uitgeweest ook, was goed te doen ja
.
Wat krijg ik van je?
Rly?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb d'r familie wonen. Wel eens in Zaandam uitgeweest ook, was goed te doen ja
.
Wat krijg ik van je?
Ik heb al vaak gehoord uit totaal verschillende hoeken dat donkere mensen (of qua afkomst) mooier oud worden, weet niet of dat ook wetenschappelijk gezien zo is. Maar vaak zijn Nederlanders na hun 50e wel al totaal verlept/verrimpeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wat ik overigens probeerde te zeggen is dat ieder ras wel een paar mooie uitschieters hebben, maar als Jna een keer door de Poort loopt trekt hij zijn mening wel terug.
Weet niet meer in welke tent het was, weet ook niet of al die chicks toen ook daadwerkelijk zelf uit Zaandam kwamen natuurlijk, maar op dat moment waren er goede chicks aanwezig hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rly?mwhuahauaha
In Zaandam komen alleen maar tokkies uit Noord en LandsmeerEn die dikke zeugen hier vandaan natuurlijk.
Ja ik bedoel de huid en rimpels enzo. Daarom willen veel Turken en Italianen ook een chick met een donkere huid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wat ik overigens probeerde te zeggen is dat ieder ras wel een paar mooie uitschieters hebben, maar als Jna een keer door de Poort loopt trekt hij zijn mening wel terug.
Turken ja? Dat heb ik nou nog nooit gemerkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de huid en rimpels enzo. Daarom willen veel Turken en Italianen ook een chick met een donkere huid.
Ja het moeten wel ook Turkse chicks zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Turken ja? Dat heb ik nou nog nooit gemerkt.
Dat is echt per persoon verschillend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb al vaak gehoord uit totaal verschillende hoeken dat donkere mensen (of qua afkomst) mooier oud worden, weet niet of dat ook wetenschappelijk gezien zo is. Maar vaak zijn Nederlanders na hun 50e wel al totaal verlept/verrimpeld.
Vroeger had je tenminste nog de Happy Daysquote:[..]
Weet niet meer in welke tent het was, weet ook niet of al die chicks toen ook daadwerkelijk zelf uit Zaandam kwamen natuurlijk, maar op dat moment waren er goede chicks aanwezig hoor. Was in de buurt van CS.
Hoe was het nou in de grote stad??!!!?!!?!?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was vandaag nog in Amsterdam. Toen ik het CS uitliep voelde ik mij gelijk thuis. Kan niet wachten om d'r te wonen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe was het nou in de grote stad??!!!?!!?!?!![]()
Pls don't get me started.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Intellectueel gesprek met een hbo'er voeren. Onmogelijk
u mad?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo aandoenlijk die verliefdheid van jullie, moet bijna kotsen van jaloezie.
Meissiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo aandoenlijk die verliefdheid van jullie, moet bijna kotsen van jaloezie.
Ik ga naar Henkie, was afgelopen nacht Awakeningsquote:
Begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meissie.. binnenkort gaat Danger Mouse in op je avances en heb je je eigen fokrelatie!
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Black don't crack isf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
45!
full stops and exclamation marks
he chai zag pas film en deed lookalike van jou aan meequote:
Wie dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
he chai zag pas film en deed lookalike van jou aan mee
Je komt in ademnood,quote:
BATMANquote:
ik verwachtte een dikke assquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB, Google dit:
y=2 sqrt(-abs(abs(x)-1)*abs(3-abs(x))/((abs(x)-1)*(3-abs(x))))(1+abs(abs(x)-3)/(abs(x)-3))sqrt(1-(x/7)^2)+(5+0.97(abs(x-.5)+abs(x+.5))-3(abs(x-.75)+abs(x+.75)))(1+abs(1-abs(x))/(1-abs(x))),-3sqrt(1-(x/7)^2)sqrt(abs(abs(x)-4)/(abs(x)-4)),abs(x/2)-0.0913722(x^2)-3+sqrt(1-(abs(abs(x)-2)-1)^2),(2.71052+(1.5-.5abs(x))-1.35526sqrt(4-(abs(x)-1)^2))sqrt(abs(abs(x)-1)/(abs(x)-1))+0.9
Repeat gezetquote:
quote:
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet men tegenwoordig betalen per post ofzo?
Lol, ook meteen pimp. 6 Maanden voor ¤24 of 13 maanden voor ¤48quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef aight1 het volgende:
Yuri heeft abonnement, hij betaalt voor fok whehe
JB lijkt me?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand heeft een tijdje terug ook een weekabbo aan mij gegeven
Kan dat ook al tegenwoordigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand heeft een tijdje terug ook een weekabbo aan mij gegeven
rijke man die yuriquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ook meteen pimp. 6 Maanden voor ¤24 of 13 maanden voor ¤48.
Helemaal dat iemand mij een abo geeft. Van alle users deze E-hero uitkiezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dafuq is het nut van iemand anoniem een FOK!abo cadeau doen. Dan ben je ook een rare snuiterd.
Denken dat ze het over de echte haddenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Collega's hadden het trouwens vandaag over Yuri Boyka. Dacht eerst aan de FOK!ker en later pas aan de echte.
Vind ik ook, en dan een basic abo geven van 3 maanden ipv gewoon een pimp of premium accountquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dafuq is het nut van iemand anoniem een FOK!abo cadeau doen. Dan ben je ook een rare snuiterd.
Dacht even kijken voor de grap hoeveel notes ik heb, Je hebt 198 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dan een basic abo geven van 3 maanden ipv gewoon een pimp of premium accountKon ik m'n notes tenminste nog inzien, verdomme.
Je hebt 43 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht even kijken voor de grap hoeveel notes ik heb, Je hebt 198 notes gekregen van onze moderators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |