abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118075041
Ik zit er aan te denken zo'n digitale postzegelprinter te kopen, omdat ik regelmatige kleine artikelen verstuur die ik verkoop via een webshop.
Pakketzegels zijn volgens mij ook te printen met de labelprinter, maar heb ik dan ook automatisch een track & trace code of zal ik hiervoor nog steeds een bonnetje moeten laten printen bij het PostNL verkooppunt?
pi_118079807
http://www.postnl.nl/zakelijk/post/digitale-postzegel/

quote:
Hoe werkt het

U kunt de Digitale Postzegel gebruiken voor de volgende poststukken naar binnen- en buitenlandse bestemmingen:

Brieven
Pakketten met Track & Trace
Pakketten zonder Track & Trace
Brieven en Pakketten Aangetekend
Brieven en Pakketten met Verzekerservice

De Digitale Postzegel werkt heel eenvoudig: u heeft alleen een Windows pc of Mac met internetverbinding en een DYMO LabelWriter nodig.
Hoop dat je hier iets aan hebt ;)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:01:47 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118082743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef sittingtuck het volgende:
Ik zit er aan te denken zo'n digitale postzegelprinter te kopen, omdat ik regelmatige kleine artikelen verstuur die ik verkoop via een webshop.
Pakketzegels zijn volgens mij ook te printen met de labelprinter, maar heb ik dan ook automatisch een track & trace code of zal ik hiervoor nog steeds een bonnetje moeten laten printen bij het PostNL verkooppunt?
Je kunt een boek met pakketzegels bestellen bij PostNL. Dan draai je dus een postzegel van ¤ 6,75 en plakt er een streepjescode uit het boek bij en klaar is Kees :)

Vroeger (ja ja) kon je een pakket gefrankeerd naar een postkantoor brengen en plakten zij de streepjescode, maar dat mogen ze sinds kort niet meer (werd mij enkele weken geleden verteld).

Mocht je als partiukulier geen streepjescodeboeken kunnen bestellen, dan geef je maar een seintje; ik heb net een nieuwe en je mag zo een paar vellen van me hebben :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_118087100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef sittingtuck het volgende:
Ik weet niet wat regelmatig in jouw geval betekent, maar voor pakketten kun je bij PostNL al vanaf 250 (of 500?) pakketten per jaar een contract afsluiten. Je kunt dan je verzendlabels incl. de streepjescode (en diverse opties per pakket, zoals handtekening voor ontvangst, verzekering enz) via Parcelware gewoon op een stickervel uitprinten met een laserprinter. (4 stickers per A4 vel)

Vooral interressant als je zendingen hebt die uit meerdere colli bestaan. 3 colli naar 1 adres is aanzienlijk goedkoper dan 3 losse pakketzegels. Je kunt er ook zendingen binnen de EU mee aanmaken.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:22:12 #5
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_118109382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je kunt een boek met pakketzegels bestellen bij PostNL. Dan draai je dus een postzegel van ¤ 6,75 en plakt er een streepjescode uit het boek bij en klaar is Kees :)

Vroeger (ja ja) kon je een pakket gefrankeerd naar een postkantoor brengen en plakten zij de streepjescode, maar dat mogen ze sinds kort niet meer (werd mij enkele weken geleden verteld).

Mocht je als partiukulier geen streepjescodeboeken kunnen bestellen, dan geef je maar een seintje; ik heb net een nieuwe en je mag zo een paar vellen van me hebben :)
Dat is dan nieuw inderdaad.

Voorheen verzond ik mijn pakketjes ook altijd voorgefrankeerd met nog postzegels van 0.44 euro die ik voor 0.30 euro per stuk had gekocht. Was nooit een probleem; werd er gewoon een printzegeltje van 0,13 euro bijgeplakt (8.05 aangetekend - 7.92 aan zegels) en rolde er gewoon een print uit met streepjescode zoals normaal.

Binnenkort nog eens proberen of ze moeilijk doen :)
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')