En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op een bepaalde leeftijd wel een illusie is om te denken dat iemand nul bagage heeft. Maar klopt wel dat het fijn is om te weten waar je aan toe bent
Ow -die- discussie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de aanleiding van die discussie. Over het wel of niet vermelden dat je een Wajong uitkering had...maar hij is wel vaker voorbij gekomen.
Mee eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.
Klopt, het gaat er uiteindelijk om hoe je met tegenslagen omgaat. Niet in hoeverre je ze hebt (gehad) want iedereen krijgt er vroeger of later wel mee te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.
ik zou zoiets niet op een publiek forum hoeven te zien als het om mij zou gaan. is mi niet iets waar je trots op kunt zijn etc.quote:
Dit is ook precies de reden dat ik het liever persoonlijk van iemand hoor dan via internet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
ligt er natuurlijk ook aan hoe iemand over zijn/haar bagage vertelt. houding, stem, kijkt iemand je aan, en hoe gaat iemand ermee om.
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou zoiets niet op een publiek forum hoeven te zien als het om mij zou gaan. is mi niet iets waar je trots op kunt zijn etc.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergens![]()
En volgens mij kan hij het best hebben
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergens![]()
En volgens mij kan hij het best hebben
Ah, is dat het...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Foute mannen zijn alleen aantrekkelijk voor vrouwen met geestelijke problemen.
Ik ben er wel eens op gevallen en of het weinig zelfrespect was weet ik niet maar ik weet wel dat ik op dat moment echt weinig respect voor zo'n man zélf had. Was geen bezette trouwens maar ik had hem al lang afgeserveerd als relatiemateriaal. Maar de seks was prima en het contact gezellig, dus why not. Eigenlijk doe je dan beide hetzelfde en dat moet ook kunnen. Maar dat het iets is dat bevredigend is op de lange termijn, nou nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.
begrijp ook niet wat er zo aantrekkelijk aan is (onbetrouwbaarheid en egoïsme) en volgens mij hebben vrouwen die op dergelijke mannen vallen weinig zelfrespect. maar dat ben ik.
Je hebt mij niks horen zeggen over onbetrouwbaar en egoïsme. Je moet wel het hele verhaal kennen wil je er een mening over hebben. En dat is in dit geval iets tussen BoL en mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.
begrijp ook niet wat er zo aantrekkelijk aan is (onbetrouwbaarheid en egoïsme) en volgens mij hebben vrouwen die op dergelijke mannen vallen weinig zelfrespect. maar dat ben ik.
ik heb het niet over jullie specifiek. wel over "de foute man/vrouw".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt mij niks horen zeggen over onbetrouwbaar en egoïsme. Je moet wel het hele verhaal kennen wil je er een mening over hebben. En dat is in dit geval iets tussen BoL en mij.
En het gaat over gesprekken over een onderwerp, niet over acties.
Klopt. Zijn vaak veel zelfverzekerder en de gesprekken lopen vaak wat makkelijker. Dat zijn de mannen die niet de standaard vragen stellen maar die je nog wat kunnen prikkelen. En ik heb 'foute mannen' ook om die reden tussen haakjes gezet. Een echte foute man wil je niet tegen komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'foute' mannen zijn toch wat sterk, durven wat te zeggen en zijn mannelijk meestal. Te fout is niet goed. Maar een beetje foute man is vergelijkbaar met een ondeugende meid denk ik. Maar ja zitten gewoon grenzen aan wat nog acceptabel is, aantrekkelijk is e.d.
als je niet weet waar je over praat, praat er dan niet over. Mijn partner weet exact wat ik doe. En ben in dit geval richting sekhmet ook gewoon eerlijk geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen altijd onbewust denken dat zo'n "foute" man in hun handen wel een zacht eitje wordt. En dat is meestal niet zo. En wat is fout? Ik hoef bijvoorbeeld geen kroegtijger maar ook niet iemand die nooit de deur uitkomt. Die extremen zijn dus "fout", maar alleen in mijn boekje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'foute' mannen zijn toch wat sterk, durven wat te zeggen en zijn mannelijk meestal. Te fout is niet goed. Maar een beetje foute man is vergelijkbaar met een ondeugende meid denk ik. Maar ja zitten gewoon grenzen aan wat nog acceptabel is, aantrekkelijk is e.d.
True.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je niet weet waar je over praat, praat er dan niet over. Mijn partner weet exact wat ik doe. En ben in dit geval richting sekhmet ook gewoon eerlijk geweest.
Een 'kroegtijger' is fout? Nooit geweten dat ik een foute man ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen altijd onbewust denken dat zo'n "foute" man in hun handen wel een zacht eitje wordt. En dat is meestal niet zo. En wat is fout? Ik hoef bijvoorbeeld geen kroegtijger maar ook niet iemand die nooit de deur uitkomt. Die extremen zijn dus "fout", maar alleen in mijn boekje.
Alleen in mijn boekjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Een 'kroegtijger' is fout? Nooit geweten dat ik een foute man ben.
als je het zo stelt ben ik ook een foute man, ik zie mezelf absoluut niet zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt. Zijn vaak veel zelfverzekerder en de gesprekken lopen vaak wat makkelijker. Dat zijn de mannen die niet de standaard vragen stellen maar die je nog wat kunnen prikkelen. En ik heb 'foute mannen' ook om die reden tussen haakjes gezet. Een echte foute man wil je niet tegen komen.
Ik denk dat ze om die reden ook bijna nooit een relatie aangaan. Want daarvoor moet je toch wat van die eigenschappen laten varen. Geldt uiteraard ook voor foute vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als je het zo stelt ben ik ook een foute man, ik zie mezelf ansoluut niet zo.
een fout iemand doet wat ie zelf wil, slaat geen acht op de gevoelens en meningen van anderen en is bij tijd wijle agressief. en voor dergelijke figuren heb ik geen respect.
Dat lijkt me helemaal niet waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Foute mannen zijn alleen aantrekkelijk voor vrouwen met geestelijke problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |