quote:Wat is er gebeurd met de oude SC's?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten!![]()
Kun je nagaan hoe slecht de andere reeks is. Zelfs als het hier even stilvalt is het nog gezelliger dan in het andere topic.quote:
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht de andere reeks is. Zelfs als het hier even stilvalt is het nog gezelliger dan in het andere topic.
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich pratenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.
Zolang ik er bij zit hebben ze gelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze SC zit gewoon vol met mensen die zwijgend tegenover elkaar zitten als gezellig bestempelen.
Het is daar ook toch veel te lawaaiig om met de mensen aan de andere kant van de tafel te pratenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich praten
Met mensen naast zich praten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de Stairways meeten en dan in een grote kring gaan zitten en enkel met de mensen naast zich praten
Sowieso.. schreeuwen zal je!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het is daar ook toch veel te lawaaiig om met de mensen aan de andere kant van de tafel te praten
En dan hinnikend lachen als iemand een grappig plaatje post. Met zo'n knor op het eindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mensen naast zich praten.Mobiel op fok posten bedoel je?
Ik zag gelijk myr voor me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan hinnikend lachen als iemand een grappig plaatje post. Met zo'n knor op het eindEn daarna je bril recht op je neus zetten.
Helemaal niet stiekem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem zie jij Myr altijd voor je, dus dat is geen verrassing.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
Met mensen naast zich praten.Mobiel op fok posten bedoel je?
Geen dank, ik ben er voor je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had nog geen beeld van haar, maar het beeld wat ik nu heb is al direct aardig verpest
Nee. We zijn er vroeg ingedoken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Nog een film gekeken na the Blair Witch gister?
Jawel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben geen knorrend nerdje, godverdomme.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben geen knorrend nerdje, godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |