ga dat boek nou schrijven wat je wel zou kunnen naar eigen zeggen. Kom maar met een opzetje ik ben benieuwd. Of is het weer wat roepen maar niet doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ingewikkelder dan mannen. Punt.
Ik schuif niet mijn gebrek aan mensenkennis af op vrouwen en ik geef niet anderen de schuld. Ik zeg toch niet dat ik zelf geen schuld heb? Vrouwen zijn ingewikkelder en complexer dan mannen, maar de reden dat ik geen vriendin heb heeft ook met mezelf te maken. Punt.
Wat ik probeerde te zeggen is dat een boek schrijven over mannen te doen zou zijn, en eentje over vrouwen niet. Het leidt af van de discussie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga dat boek nou schrijven wat je wel zou kunnen naar eigen zeggen. Kom maar met een opzetje ik ben benieuwd. Of is het weer wat roepen maar niet doen.
Oh ja dat was ik vergeten, als jij iets vind is het is.
Feit is dat geen boek te schrijven valt over mannen. Kijk naar jou en mij. Vergelijk ons eens volledig 100% verschillend. Net als vrouwen, je kan er geen boek over schrijven face it.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat een boek schrijven over mannen te doen zou zijn, en eentje over vrouwen niet. Het leidt af van de discussie.
-Dat- is jouw hele uitleg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ingewikkelder dan mannen. Punt.
De verschillen zijn relatief klein.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Feit is dat geen boek te schrijven valt over mannen. Kijk naar jou en mij. Vergelijk ons eens volledig 100% verschillend. Net als vrouwen, je kan er geen boek over schrijven face it.
Maar jij zegt zelf dat je het kan nou prima kom maar op dan met een ruwe schets. Je roept weer eens wat maar doet vervolgens niks.
man wij verschillen tot op het laatste puntje. Volledig anders niks is het zelfde bij ons. Dus de verschillend zijn extreem groot.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
De verschillen zijn relatief klein.
Er zijn een paar verschillen, die inderdaad erg groot zijn, maar zoveel verschillen zijn het niet. Wij verschillen meer van vrouwen dan van elkaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man wij verschillen tot op het laatste puntje. Volledig anders niks is het zelfde bij ons. Dus de verschillend zijn extreem groot.
Zie het zo:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
De verschillen zijn relatief klein.
en wat denk jij dat het zelfde is tussen ons dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn een paar verschillen, die inderdaad erg groot zijn, maar zoveel verschillen zijn het niet. Wij verschillen meer van vrouwen dan van elkaar.
Tenzij je in een multi-culti-wijk bent opgegroeidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie het zo:
Wij als Europeanen zien veel verschillen tussen onszelf, qua uiterlijk. We kunnen elkaar prima uit elkaar houden en vaak zelfs succesvol aangeven waar we denken dat iemand vandaan komt.
Als wij echter een zelfde groep aan Aziaten of Afrikanen voor ons krijgen, kunnen we dit niet. De verschillen zijn er wel, maar wij zien ze niet. Dit gaan we pas na verloop van tijd zien.
Te veel om op te noemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat denk jij dat het zelfde is tussen ons dan?
noem maar 3 dingen op dan.quote:
Mensen die in de stad zijn opgegroeid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij je in een multi-culti-wijk bent opgegroeid
Grappig wel om van Aziaten te horen dat ze moeite hebben om ons uit elkaar te houden, en het juist makkelijker vinden om zichzelf uit elkaar te houden. Maar uiteindelijk wel begrijpelijk, gezien jouw post.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie het zo:
Wij als Europeanen zien veel verschillen tussen onszelf, qua uiterlijk. We kunnen elkaar prima uit elkaar houden en vaak zelfs succesvol aangeven waar we denken dat iemand vandaan komt.
Als wij echter een zelfde groep aan Aziaten of Afrikanen voor ons krijgen, kunnen we dit niet. De verschillen zijn er wel, maar wij zien ze niet. Dit gaan we pas na verloop van tijd zien.
Ze stonden heel dicht tegen elkaar de hele tijd, opzichtig lief tegen elkaar te doen. Die jongen haalde enkele zijn hand langs haar gezichtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef twi het volgende:
Elkaars gezicht stond te aaien? Liep je door de Apenheul?
ja leuk voor je reageer eens op mijn vraag. Of ga je dat weer negeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze stonden heel dicht tegen elkaar de hele tijd, opzichtig lief tegen elkaar te doen. Die jongen haalde enkele zijn hand langs haar gezicht![]()
quote:
Dat is niet echt een nuttige discussie, en met jou valt toch niet te discussiėren. Waar ik ook mee komt, je gaat toch uiteindelijk zeggen dat ik ongelijk heb en meisjes niet ingewikkelder zijn dan jongens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja leuk voor je reageer eens op mijn vraag. Of ga je dat weer negeren.
[..]
je kan een boek over mannen schrijven roep je maar na vragen eens een ruwe schets te maken ben je opeens nie tde juise persoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt een nuttige discussie, en met jou valt toch niet te discussiėren. Waar ik ook mee komt, je gaat toch uiteindelijk zeggen dat ik ongelijk heb en meisjes niet ingewikkelder zijn dan jongens.
Het punt is dat ik jou zou kunnen begrijpen, maar meisjes niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan een boek over mannen schrijven roep je maar na vragen eens een ruwe schets te maken ben je opeens nie tde juise persoon.
Je kan zoveel punten opnoemen dat wij wel gelijk zijn volgens jou maar op de vraag 3 te noemen haak je alweer af.
Daad bij woord voegen knul. Niet los lopen schreeuwen. Alles wat jij bent, ben ik niet. En alles wat ik ben, be jij zeker niet.
Jij zegt van wel, geef mij 3 voorbeelden.
Maar ook deze keer aak je af.
Hoezo "waar ik ook mee kom", je komt nergens mee Benzinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt een nuttige discussie, en met jou valt toch niet te discussiėren. Waar ik ook mee komt, je gaat toch uiteindelijk zeggen dat ik ongelijk heb en meisjes niet ingewikkelder zijn dan jongens.
geef nou eens antwoord dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het punt is dat ik jou zou kunnen begrijpen, maar meisjes niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |