SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Paar biertjes erin, flappen spaargeld mee en de stad in! Veel opscheppen en in je flappen in je borstvakje en de vrouwen moet je echt van je af slaan! Succes (y)![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:08 schreef Rymooo het volgende:
Paar biertjes erin, flappen spaargeld mee en de stad in! Veel opscheppen en in je flappen in je borstvakje en de vrouwen moet je echt van je af slaan! Succes (y)
Mensen die het van hun geld moeten hebben in plaats van hun goddelijke verschijning.![]()
![]()
Al 5 jaar burgelijk, de versiertrucs van vroeger zijn niet meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die het van hun geld moeten hebben in plaats van hun goddelijke verschijning.![]()
Mjawel hoor. Alleen is dat het volk dat je aan wil trekken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:22 schreef Rymooo het volgende:
[..]
Al 5 jaar burgelijk, de versiertrucs van vroeger zijn niet meer![]()
![]()
Ik denk dat mannen niet zo ingewikkeld zijn als vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Bedenk maar dat het ook onmogelijk is om 1 handleiding te schrijven die op alle mannelijke fokkers werkt. Dat zou betekenen dat jij op hetzelfde rideltje van een vrouw zou reageren als ook_gek bv. Terwijl jullie heel anders in elkaar zitten![]()
Het gaat even om het principe/ het grote geheel.. niet om wie ingewikkelder isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat mannen niet zo ingewikkeld zijn als vrouwen.![]()
![]()
Vind ik wel meevallen. Vrouwen zijn gewoon anders dan mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen niet zo ingewikkeld zijn als vrouwen.![]()
Dat valt aan de basis best mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Vrouwen zijn gewoon anders dan mannenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
wat cue bedoeld is dat iedereen anders in elkaar zit en anders reageert.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Vrouwen zijn gewoon anders dan mannen![]()
Ja dat snap ik. Ik quotte Benzin trouwens, niet Cuequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat cue bedoeld is dat iedereen anders in elkaar zit en anders reageert.![]()
![]()
Waarom denkt iedereen dat vrouwen en mannen zo anders zijn?
Iedereen ongeacht geslacht wil in de basis het zelfde. Dingen om samen te doen die jullie leuk vinden bv enz.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Agreedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen ongeacht geslacht wil in de basis het zelfde. Dingen om samen te doen die jullie leuk vinden bv enz.![]()
Nja, bij mannen zou het een veel minder dik boek zijn met minder uitzonderingssituaties.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat even om het principe/ het grote geheel.. niet om wie ingewikkelder isOmdat ze verschrikkelijk anders en ingewikkeld zijn. Ik kan nooit voorspellen wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen ongeacht geslacht wil in de basis het zelfde. Dingen om samen te doen die jullie leuk vinden bv enz.![]()
Geen idee, maakt niet uit, het boek zal alsnog erggggg dik zijn. Dus dat kan niet geschreven worden, same als bij de vrouw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef benzin het volgende:
Nja, bij mannen zou het een veel minder dik boek zijn met minder uitzonderingssituaties.Misschien ligt dat aan jou? En niet aan het 'vrouwelijk wezen' in het algemeen? Zelf nooit veel problemen gehad met mannen of vrouwen echt te doorgronden.quote:Omdat ze verschrikkelijk anders en ingewikkeld zijn. Ik kan nooit voorspellen wat ze gaan doen.
En dat maakt mij echt neit bijzonder. Ik kom gelukkig nooit moeilijke wezens tegen en als dat wel het geval is ben ik er snel weer weg van![]()
![]()
Ik denk dat mannen simpeler zijn dan jij denkt. Ik denk dat ik het wel zou kunnen schrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maakt niet uit, het boek zal alsnog erggggg dik zijn. Dus dat kan niet geschreven worden, same als bij de vrouw.Misschien een beetje. Ik denk dat veel mensen op gevoel met vrouwen omgaan en flirten en daten enz. In dat geval neem je een hoop shortcuts zonder te begrijpen wat je doet en waarom die ik niet genomen krijg.quote:[..]
Misschien ligt dat aan jou? En niet aan het 'vrouwelijk wezen' in het algemeen? Zelf nooit veel problemen gehad met mannen of vrouwen echt te doorgronden.
En dat maakt mij echt neit bijzonder. Ik kom gelukkig nooit moeilijke wezens tegen en als dat wel het geval is ben ik er snel weer weg van![]()
Ik daag je uit. Doe eens een opzetje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen simpeler zijn dan jij denkt. Ik denk dat ik het wel zou kunnen schrijven.![]()
Ik ben ook zeer benieuwd (zie vraag Mystikvm).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat mannen simpeler zijn dan jij denkt. Ik denk dat ik het wel zou kunnen schrijven.![]()
![]()
Vrouwen en mannen zijn nogal anders ja qua 'ingewikkeldheid' wat dat betreft. Komt vooral door de emoties e.d. Maar goed ik wacht ook Benzin af hehewe dan![]()
Jou gebrek aan mensenkennis moet je niet afschuiven op de vrouwen. Zoals altijd wijs je naar anderen om die de schuld te gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef benzin het volgende:
Omdat ze verschrikkelijk anders en ingewikkeld zijn. Ik kan nooit voorspellen wat ze gaan doen.Nou zet eens een groffe opzet neer dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen simpeler zijn dan jij denkt. Ik denk dat ik het wel zou kunnen schrijven.Valt echt mee, neem van mij aan dat de basis gewoon het zelfde is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vrouwen en mannen zijn nogal anders ja qua 'ingewikkeldheid' wat dat betreft. Komt vooral door de emoties e.d. Maar goed ik wacht ook Benzin af heheAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik snap niet zo goed waarom het uit maakt of een vrouw nou ingewikkeld is of niet. Je kan er toch niks aan veranderen.![]()
Dat vind iedereen van zich zelf over het algemeenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben overigens absurd makkelijk voor een vrouw
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
vraag maar aan detroit en bart :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vind iedereen van zich zelf over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |