Ja prachtigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Obama zet Romney daar weer even te kijk.
Dat geloof ik gelijk, tis hier ook echt niet zo mooi als ze het laten lijken. Maar ik heb toch het gevoel dat die vragen daar echt 100.000 keer zijn doorgenomen, met eventuele reacties, en hoe reageer ik daar dan op... etc. En toch heb ik het idee dat zoiets in NL niet gebeurd. Niet in die extremen. Correct me if i'm wrongquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, volgens mevrouw de presentator is dit ook niet van te voren geschreven. In hoeverre dat waar is, geen flauw idee. Ik weet wel dat de Nederlandse politici vragen van te voren kregen bij de meeste debatten dit jaar.
Gast...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef Rickazio het volgende:
Goed dat deze kiezer even erbij vermeldt dat hij in 2008 stemde op obama, zagen we niet aankomen
Simpelequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef Rickazio het volgende:
Goed dat deze kiezer even erbij vermeldt dat hij in 2008 stemde op obama, zagen we niet aankomen
Inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef Rumille het volgende:
Even '9/11' en 'Bin Laden is dead' erin gooien, slimmmmm
Ze worden natuurlijk zwaar voorbereid, die gaan echt niet blanco het debat in. Veel oefenen op mogelijke vragen etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, tis hier ook echt niet zo mooi als ze het laten lijken. Maar ik heb toch het gevoel dat die vragen daar echt 100.000 keer zijn doorgenomen, met eventuele reacties, en hoe reageer ik daar dan op... etc. En toch heb ik het idee dat zoiets in NL niet gebeurd. Niet in die extremen. Correct me if i'm wrong
In hoeverre heb je dan nog een debat... kan ik trouwens het huidige op i-net live zien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ze worden natuurlijk zwaar voorbereid, die gaan echt niet blanco het debat in. Veel oefenen op mogelijke vragen etc.
Obama, by far momenteel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Wie voorspellen jullie voorlopig als winnaar van het debat? Of is ergens live polls te zien van mensen die tijdens het debat stemmen?
Ja op journaal 24.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
In hoeverre heb je dan nog een debat... kan ik trouwens het huidige op i-net live zien?
Ik zie alle liberals juichend tweeten, en de conservatives zijn allemaal stil. Dat zegt denk ik wel wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Wie voorspellen jullie voorlopig als winnaar van het debat? Of is ergens live polls te zien van mensen die tijdens het debat stemmen?
1. Als je kijkt naar de plannen die Romney en Obama hebben is er zeker wel aanleiding om te denken dat het onder Romney slechter was gegaan, maar omdat het niet gebeurd is dat niet toonbaar.quote:
Het gaat om de presentatie. Er is al in geen 50 jaar een debat geweest dat uit de vrije hand ging.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
In hoeverre heb je dan nog een debat... kan ik trouwens het huidige op i-net live zien?
Je eerste post hier en je wilt gelijk weten wie volgens de kijkers de winnaar van dit debat is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef zeebeschuit het volgende:
i know, maar toch...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om de presentatie. Er is al in geen 50 jaar een debat geweest dat uit de vrije hand ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |