SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ook niet in dit topic?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:55 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je mag je ook niet in een zondige omgeving bevinden; omgeving waar alcohol wordt geschonken, waar mannen vrouwen bekijken/aanstaren/benaderen, waar muziek wordt gedraait etc etc
Google it...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn dit voor kapitalistische TT's de laatste paar delen.
naamtopiquesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Money Talks? had er PH naar een gay bar van gemaakt ofzo..
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Ja erg zijn ze, wat is je nummerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Deze reeks is ook niet halal nee.quote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja erg zijn ze, wat is je nummer
Waarom is muziek haram trouwens?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Deze reeks is ook niet halal nee.
Verschil is wel dat er geen fysiek contact is. Jullie kunnen op jullie kamertje alcohol drinken en dat stoort me niet. Muziek dat af en toe geplaatst wordt bekijk ik niet.
Ik vind het toch belangrijk dat ik mijn zondes beperk, ook al heb ik er moeite mee om ze helemaal van mijn leven te verbannen.
Ga je nu serieus zeggen dat FOK! al een beproeving is waar je moeite mee hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er geen fysiek contact is. Jullie kunnen op jullie kamertje alcohol drinken en dat stoort me niet. Muziek dat af en toe geplaatst wordt bekijk ik niet.
Ik vind het toch belangrijk dat ik mijn zondes beperk, ook al heb ik er moeite mee om ze helemaal van mijn leven te verbannen.
Wat is daar mis mee? FOK! is juist de grootste beproeving. Zoals een wijze vrouw ooit zei: alles zit er.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je nu serieus zeggen dat FOK! al een beproeving is waar je moeite mee hebt?
Je luistert niet naar muziek?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Zij is een milf, ik heb haar nummerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? FOK! is juist de grootste beproeving. Zoals een wijze vrouw ooit zei: alles zit er.
Maar je kijkt wel naar films waarin verboden liefdes worden nagebootst en waarin muziek te horen is die je zomaar eens in extase zouden kunnen brengen. Ik snap al deze tegenstrijdigheden in jou soms niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wat doe je hier nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nice bro, ik zou hem boven mijn bed hangen. Bellen is overrated.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is een milf, ik heb haar nummer
Beiden gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nice bro, ik zou hem boven mijn bed hangen. Bellen is overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |