SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ook niet in dit topic?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:55 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je mag je ook niet in een zondige omgeving bevinden; omgeving waar alcohol wordt geschonken, waar mannen vrouwen bekijken/aanstaren/benaderen, waar muziek wordt gedraait etc etc
Google it...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn dit voor kapitalistische TT's de laatste paar delen.
naamtopiquesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Money Talks? had er PH naar een gay bar van gemaakt ofzo..
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Ja erg zijn ze, wat is je nummerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
Deze reeks is ook niet halal nee.quote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja erg zijn ze, wat is je nummer
Waarom is muziek haram trouwens?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Deze reeks is ook niet halal nee.
Verschil is wel dat er geen fysiek contact is. Jullie kunnen op jullie kamertje alcohol drinken en dat stoort me niet. Muziek dat af en toe geplaatst wordt bekijk ik niet.
Ik vind het toch belangrijk dat ik mijn zondes beperk, ook al heb ik er moeite mee om ze helemaal van mijn leven te verbannen.
Ga je nu serieus zeggen dat FOK! al een beproeving is waar je moeite mee hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er geen fysiek contact is. Jullie kunnen op jullie kamertje alcohol drinken en dat stoort me niet. Muziek dat af en toe geplaatst wordt bekijk ik niet.
Ik vind het toch belangrijk dat ik mijn zondes beperk, ook al heb ik er moeite mee om ze helemaal van mijn leven te verbannen.
Wat is daar mis mee? FOK! is juist de grootste beproeving. Zoals een wijze vrouw ooit zei: alles zit er.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je nu serieus zeggen dat FOK! al een beproeving is waar je moeite mee hebt?
Je luistert niet naar muziek?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Zij is een milf, ik heb haar nummerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? FOK! is juist de grootste beproeving. Zoals een wijze vrouw ooit zei: alles zit er.
Maar je kijkt wel naar films waarin verboden liefdes worden nagebootst en waarin muziek te horen is die je zomaar eens in extase zouden kunnen brengen. Ik snap al deze tegenstrijdigheden in jou soms niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wat doe je hier nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nice bro, ik zou hem boven mijn bed hangen. Bellen is overrated.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is een milf, ik heb haar nummer
Beiden gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nice bro, ik zou hem boven mijn bed hangen. Bellen is overrated.
Doe maar hier anders?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan lees ik je een verhaaltje voor
Pureheart of ambipur is me niet gelukt tho.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze boy. Leer van deze boy, stelletje nepplayers.
Ik vind dat je nu te ver bent gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze boy. Leer van deze boy, stelletje nepplayers.
De meeste instrumenten zijn haram.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom is muziek haram trouwens?
Dat komt omdat ze nog geen foto's van jou hebben gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pureheart of ambipur is me niet gelukt tho.
Ik had het niet over jou. Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu te ver bent gegaan.
Nee, ik ben niet echt van romantiek etc. moet ik van kotsen.quote:
Dan luister je toch naar muziek uit de jaren 60. Geen seks, geen verleiding niets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
De meeste instrumenten zijn haram.
Liederen over het geloof, je gezin en familieleden etc. zijn als ik het niet mis heb wel toegestaan.
Waarom? Omdat ze je sterk kunnen beïnvloeden (anno 2012 in slechte zin). Muziek van tegenwoordig spoort jongeren aan om alcohol te drinken, zich schaarser te kleden etc. Zie Lady Gaga en Rihanna de bekendste sterren van dit moment en hun invloed op jongeren.
Ik zal het eens overwegen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog geen foto's van jou hebben gezien.
Dat zeg ik niet. Wel dat ik weet dat er hier soms dingen besproken worden die Islamitisch niet verantwoord zijn. Als ik een echte sterke imaan had dan kwam ik hier nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je nu serieus zeggen dat FOK! al een beproeving is waar je moeite mee hebt?
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Vanzelfsprekend.
Ik moet me aansluiten bij PH. Sinds ik Lady Gaga luister, loop ik alleen nog maar rond in een lapje biefstuk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Liederen over het geloof, je gezin en familieleden etc. zijn als ik het niet mis heb wel toegestaan.
Waarom? Omdat ze je sterk kunnen beïnvloeden (anno 2012 in slechte zin). Muziek van tegenwoordig spoort jongeren aan om alcohol te drinken, zich schaarser te kleden etc. Zie Lady Gaga en Rihanna de bekendste sterren van dit moment en hun invloed op jongeren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet me aansluiten bij PH. Sinds ik Lady Gaga luister, loop ik alleen nog maar rond in een lapje biefstuk.
Ja ik begrijp het, maar sommige instrumenten zijn volgens mij meer Haram dan anderequote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet me aansluiten bij PH. Sinds ik Lady Gaga luister, loop ik alleen nog maar rond in een lapje biefstuk.
Klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel naar films waarin verboden liefdes worden nagebootst en waarin muziek te horen is die je zomaar eens in extase zouden kunnen brengen. Ik snap al deze tegenstrijdigheden in jou soms niet.
Het lijkt soms wel alsof jij in een tweestrijd zit... Klopt dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:08 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wel dat ik weet dat er hier soms dingen besproken worden die Islamitisch niet verantwoord zijn. Als ik een echte sterke imaan had dan kwam ik hier nooit.
Even serieus hè, en ik zal vast gestenigd worden voor het feit dat ik dit durf te vragen: masturbeer jij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Zeker dat ze dat doet! Want dat is niet Haramquote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even serieus hè, en ik zal vast gestenigd worden voor het feit dat ik dit durf te vragen: masturbeer jij?
Een bewuste kleine zonde kan erger zijn dan de grootste onbewuste zonde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:10 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Kleine zondes maken i.p.v. de grote. Afleiding.
dus Islam is een beetje een geloof voor de zwakken, beetje mensen preventief dingen verbieden omdat je bang ben dat ze zelf te zwak zijn om weerstand te bieden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:06 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |