Dit is de uberlollerpwnyolo nummer einz11quote:
Dat is een vrij nieuwe reactie, zeker niet de meest gebruikte.quote:
Oh weet ik niet ben er nog niet zo lang zie hem wel heel vaakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is een vrij nieuwe reactie, zeker niet de meest gebruikte.
TOOLONGDIDNTREAD!!1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat betekend dat eigenlijk?
too long didn't read zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
google kapot ofwat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha hoax die reactie kost evenveel tot meer moeite.quote:
Ik dacht dat dit verplicht leesvoer was voor alle newbs. Het Officiële FOK!woordenboekquote:
Oeh handugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit verplicht leesvoer was voor alle newbs. Het Officiële FOK!woordenboek
Ik mis er één die ik vak tegen kom en die ik niet ken; QTF (geloof ik, kan hem zo snel even niet vinden).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit verplicht leesvoer was voor alle newbs. Het Officiële FOK!woordenboek
Quote the Fucking True.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
En wat betekend het?
Effe op qouten.quote:
tis watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:24 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Ik heb mensen in mijn klas die dat constant hardop roepen... vreselijk irritant.
De meest humoristische kwaliteitsposter die FOK! ooit gekend heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Penisbaard.
Waar is die eigenlijk, leeft die nog?
Leugenaar. Één naam: Croupouquequote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De meest humoristische kwaliteitsposter die FOK! ooit gekend heeft.![]()
Nadien nooit geëvenaard.
Vertrokken met onbekende bestemming.
ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners Control+F hier croupouque.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb je een verwijzing naar een van zijn draden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |